در فوریه سال 2021 بود که شرکت Nubia گوشی پرچم دار Nubia Z40 Pro را معرفی کرد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش OLED با کناره های خمیده بود و از تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 1 قدرت می گرفت. به تازگی مقامات رده بالای نوبیا به صورت رسمی تأیید کرده اند که در ماه جولای، یک گوشی جدید از سری Z را روانه بازار خواهند کرد. مطابق با ادعای این شرکت، این گوشی معیارهای جدیدی را در بخش مربوط به صفحه «نمایش تخت» وضع خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که این گوشی با نام Nubia Z40 راهی بازار می شود یا Nubia Z50. با این وجود یک عکس جدید از آن در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است.

گوشی پرچم دار جدید سری Z برند Nubia دارای صفحه نمایش تخت با کمترین میزان حاشیه است

همان طور که در عکس بالا مشخص است، نسل جدید گوشی سری Z نوبیا به یک صفحه نمایش کاملاً تخت با حاشیه های فوق العاده باریک مجهز است. در این تصویر این گوشی به صورت افقی (لند اسکیپ) در دست کاربر قرار دارد و حاشیه های باریک اطراف صفحه نمایش آن کاملاً نمایان است. البته حاشیه سمت بالای این گوشی توسط انگشتان کاربر پوشیده شده و واضح نیست.

این طور که به نظر می رسد، ضخامت حاشیه اطراف صفحه نمایش در هر چهار سمت این دستگاه یکسان است. به احتمال زیاد، دوربین سلفی این گوشی جدید Nubia به صورت پانچ هول در قسمت میانی بالای صفحه نمایش آن قرار خواهد داشت. همچنین می توان مطمئن بود که این گوشی از تراشه اسنپ دارگون 8 پلاس نسل 1 قدرت می گیرد. متأسفانه هنوز اطلاعات شایان ذکری در رابطه با مشخصات فنی گوشی جدید سری Z برند نوبیا در دسترس قرار نگرفته است.

گوشی پرچم دار جدید سری Z برند Nubia دارای صفحه نمایش تخت با کمترین میزان حاشیه است

افشاگر معروفی به نام Digital Chat Station خبر دیگری را نیز درباره این گوشی منتشر کرده است. مطابق با این خبر، نوبیا با همکاری یک شرکت دیگر قصد دارد تا نسخه سفارشی با تم انیمه گوشی جدید سری Z خود را نیز به بازار عرضه کند! برای یادآوری باید به این نکته اشاره کنیم که این شرکت چینی پیش از این نسخه سفارشی گوشی Z40 Pro را نیز با نام Nubia Z40 Pro Outcast Limited Edition ارائه داده بود که تم اصلی آن را انیمه “The Outcast” تشکیل می داد.

بد نیست بدانید که گوشی Nubia Z40 Pro از یک صفحه نمایش AMOLED با سایز 6.67 اینچ بهره می برد که دارای رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز است. همچنین سخت افزار داخلی این گوشی شامل تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 1، حافظه رم با ظرفیت 16 گیگابایت، حافظه ذخیره سازی با ظرفیت 1 ترابایت و باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می شود. لازم به ذکر است که این گوشی از فناوری فست شارژ با سرعت 66 وات پشتیبانی می کند. دوربین اصلی گوشی نوبیا Z40 Pro از رزولوشن 64 مگاپیکسل بهره می برد و در کنار آن از یک لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتوی 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین جلوی آن نیز 16 مگاپیکسلی است. کارشناسان معتقدند که مشخصات فنی پرچم دار جدید سری Z نوبیا با مشخصات گوشی Z40 Pro شباهت هایی خواهد داشت.

گوشی پرچم دار جدید سری Z برند Nubia دارای صفحه نمایش تخت با کمترین میزان حاشیه است

لازم به ذکر است که شما میتوانید در بخش مقالات وب سایت ایده برتر با برخی گوشی های شرکت نوبیا مانند گوشی گیمینگ ZTE Nubia Red Magic 7 آشنا شوید.

منبع: gizmochina