جدا شدن Honor از Huawei مزیت های زیادی برای این شرکت به همراه داشت که از جمله آنها می توان به دسترسی بیشتر و آسان تر به سرویس های Google Play اشاره کرد. اکنون این تولید کننده گوشی های هوشمند قصد دارد تا شریک سابق و رقیب فعلی خود را به چالشی جدی کشیده و از نخستین نسل از گوشی های هوشمند تاشوی خود رونمایی کند!

شرکت Honor قصد دارد تا از گوشی جدید تاشوی خود با نام Honor Magic X تا اواخر سال 2021 رونمایی کند

مطابق با اخباری که به تازگی بر روی وب سایت Weibo منتشر شده، شرکت آنر برنامه دارد تا پیش از پایان یافتن سال 2021 از گوشی تاشوی خود رونمایی کند. پیش از این شایعه شده بود که این شرکت در اوایل سال جاری با عرضه یک گوشی به نام Honor Magic Fold به بازار گوشی های تاشو وارد خواهد شد. اما این موضوع به دلیل همه گیری ویروس کووید 19 منتفی شد و آنر نتوانست تا گوشی تاشوی خود را به بازار عرضه کند.

شرکت Honor قصد دارد تا از گوشی جدید تاشوی خود با نام Honor Magic X تا اواخر سال 2021 رونمایی کند

به احتمال بسیار زیاد، گوشی تاشوی جدید این کمپانی چینی با نام دیگری راهی بازار خواهد شد. مطابق با شایعات مطرح شده، این گوشی جدید Magic X نام خواهد داشت.
تحلیلگران گوشی های هوشمند تاشو پیش بینی می کنند که گوشی تاشوی برند آنر از لحاظ زبان طراحی به گوشی Huawei Mate X2 شباهت زیادی داشته باشد و آنر این گوشی را با الهام از گوشی ساخت هواوی به بازار عرضه کند. با این وجود گوشی Magic X از جنبه های دیگر مانند مشخصات سخت افزاری، با گوشی تاشوی هواوی متفاوت خواهد بود.

هنوز نمی توان نتیجه ماجراجویی شرکت Honor در بازار گوشی های تاشو را پیش بینی کرد. آیا Magic X می تواند با بهترین گوشی های تاشوی موجود در بازار رقابت کند و از هواوی پیشی بگیرد؟ بسیاری جواب این سؤال را مثبت می دانند. چرا که شرکت آنر در مقایسه با هواوی دسترسی گسترده تری به زنجیره و منابع اطلاعات در کشور ایالات متحده دارد و می تواند بدون محدودیت هایی که هواوی با آنها مواجه است، از جدیدترین سرویس ها در ساخت محصولات خود استفاده کند. همین مورد یک مزیت بزرگ برای آنر به حساب می آید و مدیران این شرکت امید زیادی به موفقیت Magic X در تصاحب جایگاه گوشی Huawei Mate X2 در بازار گوشی های تاشو دارند.

از آنجایی که سامسونگ به عنوان شرکت پیشرو در ساخت گوشی های تاشو در دنیا جدیدترین مدل های گوشی های تاشوی خود را (Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3) به تازگی روانه بازارهای جهانی کرده، چندان دور از ذهن نیست که آنر در طراحی و ساخت Magic X از این گوشی ها الهام گرفته باشد. به هر حال برای اگاهی کامل از مشخصات فنی و طراحی گوشی Honor Magic X foldable باید تا ماه های پایانی سال 2021 (سه ماهه آخر سال) منتظر بمانیم. شما می توانید اخبار تکمیلی در این رابطه را در زمان عرضه این گوشی بر روی وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

منبع: androidcentral


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.