گوشی W10 Pro به تازگی از جانب شرکت HOTWAY به بازارهای جهانی عرضه شده و هم اکنون از طریق وب سایت AliExpress قابل خرید است. این گوشی در دسته مدل های ضد ضربه یا rugged قرار دارد و برای استفاده در شرایط محیطی سخت طراحی شده است. در همین راستا این گوشی به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، ضربه و شوک مقاوم است و در آن از یک باتری حجیم 15000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. در این بخش قصد داریم تا به مشخصات گوشی HOTWAY W10 Pro نگاه دقیق تری بیندازیم؛ با ما همراه باشید.

گوشی ضد ضربه جدید HOTWAY W10 Pro به باتری 15000 میلی آمپر ساعتی مجهز است

صفحه نمایش گوشی ضد ضربه هاتوی W10 Pro از سایز 6.53 اینچ برخوردار است و رزولوشن HD+ (معادل با 720x1600 پیکسل) را ارائه می دهد. در این گوشی از تکنولوژی درون سلولی استفاده شده که باعث می شود تا رنگ ها در هر فریم، طبیعی تر و درخشان تر نمایش داده شوند و تجربه بصری کاربر چند سطح ارتقا پیدا کند.

از آنجا که گوشی W10 Pro از نوع rugged (مستحکم) است، به درجه حفاظتی IP68/69K مجهز شده و مقاومت 100 درصدی در مقابل نفوذ آب دارد. همچنین این گوشی دارای استاندارد ارتشی MIL-STD-810G است و ضربه و شوک های احتمالی هیچ گونه تأثیری بر روی آن ندارند!

گوشی ضد ضربه جدید HOTWAY W10 Pro به باتری 15000 میلی آمپر ساعتی مجهز است

نکته کلیدی در رابطه با گوشی با درجه حفاظتی IP68/69K، باتری حجیم 15000 میلی آمپر ساعتی آن است. این باتری غول پیکر می تواند انرژی مورد نیاز گوشی را تا 5 روز تأمین کند! شارژ کامل این باتری برای 55 ساعت پلی بک بدون وقفه، 28 ساعت پخش ویدئو و 74 ساعت مکالمه کفایت می کند. این گوشی ضد ضربه دارای باتری قدرتمند با فناوری فست شارژ هم سازگار است و زمان زیادی از شما برای تکمیل شدن شارژ باتری فوق العاده حجیم آن گرفته نمی شود! ضمن اینکه گوشی W10 Pro از قابلیت شارژ معکوس هم برخوردار است و شما می توانید از آن به عنوان یک مینی پاوربانک، برای شارژ کردن دیگر دستگاه های همراهتان استفاده کنید! این ویژگی به خصوص در مواقع اضطراری و اورژانسی کمک حال شما خواهد بود.

گوشی ضد ضربه جدید HOTWAY W10 Pro به باتری 15000 میلی آمپر ساعتی مجهز است

در گوشی HOTWAY W10 Pro از تراشه مدیاتک Helio P22 با پردازنده هشت هسته ای استفاده شده است. این گوشی به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز مجهز است و می توان حافظه داخلی آن را تا 512 گیگابایت نیز ارتقا داد. برای ثبت عکس و ویدئو، گوشی ضد ضربه جدید هات وی به دوربین اصلی 20 مگاپیکسل به همراه دو دوربین 8 و 0.3 مگاپیکسل مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های جالب گوشی HOTWAY W10 Pro می توان به پشتیبانی از سیستم ناوبری بین المللی، مجهز بودن به آخرین نسخه اندروید 12، سنسور اثر انگشت در پنل پشتی، آنلاک شدن با فیس آی دی و کیت ابزار مجازی برای استفاده در محیط های بیرونی اشاره کرد.

گوشی ضد ضربه جدید HOTWAY W10 Pro به باتری 15000 میلی آمپر ساعتی مجهز است

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که قیمت گوشی HOTWAY W10 Pro برای عرضه به بازارهای جهانی و فروش در خرده فروشی ها 250 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina