شرکت Ulefone که از تولیدکنندگان گوشی های اندوریدی مستحکم و با دوام است اخیرا گوشی ضد ضربه جدید Power Armor 16 Pro را به بازارهای جهانی عرضه کرده است. این گوشی مشخصات قابل توجه زیادی دارد که از میان آنها می توان به مجهز بودن به یک اسپیکر فوق العاده قدرتمند اشاره کرد. این اسپیکر بر روی پنل پشتی گوشی قرار گرفته و صدایی با بالاترین وضوح و قدرت را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که همراه با این گوشی جدیدترین ایربادز ضد ضربه یولفون با نام Ulefone Buds نیز ارائه می شود. در ادامه با مشخصات این دستگاه های جدید بیشتر آشنا می شویم.

برند یولفون جدیدترین گوشی ضد ضربه خود را با نام Power Armor 16 Pro وارد بازارهای جهانی کرد

اسپیکر موجود بر روی پنل پشتی گوشی یولفون Power Armor 16 Pro دارای سایز 36 میلی متر است و توانایی پخش صدا با حداکثر قدرت 122 دسی بل را دارد. بد نیست بدانید که قدرت این اسپیکر از برخی اسپیکرهای بلوتوثی رایج مانند JBL Charge 5 بیشتر است!

از جمله لوازم جانبی که همراه با این گوشی ارائه شده می توان به یک قاب محافظ چند منظوره، یک داک شارژ رومیزی و یک کانکتور برای اتصال به سایر دستگاه ها و لوازم جانبی اشاره کرد. این کانکتور با نام uSmart Expansion Connector ارائه شده و به نظر می رسد از فناوری های هوشمند در آن استفاده شده است.

برند یولفون جدیدترین گوشی ضد ضربه خود را با نام Power Armor 16 Pro وارد بازارهای جهانی کرد

در گوشی یولفون Power Armor 16 Pro از باتری غول پیکر 9600 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. این باتری قدرتمند توانایی روشن نگه داشتن گوشی در حالت استندبای را به میزان 528 ساعت دارد! همچنین این طور که اعلام شده، این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک Helio G25 است و به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز است.

سایر مشخصات گوشی ضد ضربه جدید یولفون شامل دوربین پشت دوگانه 16 مگاپیکسل، چراغ قوه داخلی، صفحه نمایش بزرگ 5.93 اینچی، سیستم عامل اندروید 12 و NFC می شود.

مشخصات ایربادز Ulefone Buds

مشخصات ایربادز Ulefone Buds

ایربادز وایرلس Ulefone Buds طراحی کاملاً ارگونومیکی دارد. این ایربادز فوق العاده سبک است و تنها 3.6 گرم وزن دارد. شما می توانید بدون نیاز به شارژ کردن این ایربادز، از آن برای 5 ساعت پلی بک موزیک استفاده کنید. همچنین شارژدهی باتری آن در کنار محفظه شارژر به 20 ساعت هم می رسد.

اتصال یولفون بادز به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث نسخه 5.1 انجام می شود که از برد 10 متری پشتیبانی می کند. این ایربادز با گوشی های هوشمند، تبلت، آیپد و کامپیوتر سازگاری دارد و کیفیت صدای اچ دی را به ارمغان می آورد. همچنین امکان استفاده از هر یک از ایربادها به صورت تکی وجود دارد. این قابلیت برای افزایش مهارت های مالتی تسکینگ شما کارایی بالایی دارد!

مشخصات ایربادز Ulefone Buds

در حال حاضر قیمت گوشی یولفون Power Armor 16 Pro بر روی وب سایت AliExpress حدود 159.99 دلار اعلام شده و کاربران با خرید آن یک ایربادز یولفون نیز به عنوان هدیه دریافت می کنند. البته این شرایط موقتی است و در روزهای آتی قیمت بدون تخفیف این گوشی ضد ضربه اعلام خواهد شد.

منبع: gizmochina