همان طور که پیش بینی می شد، تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1 خیلی زود در صنعت تولید گوشی های هوشمند جا افتاده و اکثر شرکت های سازنده گوشی از این تراشه در محصولات رده بالای خود استفاده می کنند. اکنون به نظر می رسد که شرکت بلک شارک نیز قصد دارد تا یک گوشی رده بالا را راهی بازار کرده و در آن از تراشه نسل جدید کوالکوم بهره ببرد. اخیراً برخی مشخصات کلیدی این گوشی فاش شده که در ادامه نگاهی به آنها انداخته ایم. با ما همراه باشید.

شرکت بلک شارک در حال کار کردن بر روی یک گوشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با ساختار دوربین سه گانه است

این خبر توسط یکی از افشاگران شناخته شده دنیای تکنولوژی به نام Digital Chat Station بر روی شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. در ابتدا عنوان شده بود که گوشی رده بالای بلک شارک به صفحه نمایش 2K مجهز است؛ اما در اطلاعات جدید این مورد رد شده و اعلام شده که رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1080p یا احتمالاً فول اچ دی پلاس خواهد بود. همچنین به این نکته اشاره شده که باتری به کار رفته در گوشی جدید بلک شارک از ظرفیتی معادل با 4790 میلی آمپر ساعت برخوردار است و و این گوشی با پشتیبانی از فناوری فست شارژ با سرعت عالی 100 وات ارائه می شود. به این ترتیب تکمیل شدن شارژ باتری این گوشی زمان زیادی از کاربر نخواهد گرفت. به طور کلی شرکت های چینی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر بر سر سرعت شارژ شدن باتری محصولات خود دارند و به خصوص شیائومی در این زمینه ماجراجویی های زیادی انجام داده است!

شرکت بلک شارک در حال کار کردن بر روی یک گوشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با ساختار دوربین سه گانه است

اما پنل پشتی این گوشی به لطف طراحی متفاوت ماژول دوربین آن، ظاهر جذاب و خیره کننده ای دارد! دوربین اصلی گوشی جدید بلک شارک به سنسور IMX686 مجهز است و 64 مگاپیکسل رزولوشن دارد. در کنار این دوربین یک لنز 13 مگاپلیکسل و یک شوتر 2 مگاپیکسل نیز به کار رفته است. دوربین سلفی این گوشی نیز از رزولوشن 16 مگاپیکسل برخوردار است که برای ثبت عکس و ویدئوی سلفی کاملاً مناسب به نظر می رسد.همچنین دوربین سلفی این گوشی برای برقراری تماس های تصویری نیز کارایی بالایی خواهد داشت.

این افشاگر این احتمال را نیز رد نکرده است که این گوشی جدید می تواند به پرچم دار بلک شارک در سال آینده تبدیل شود. اگر چنین احتمالی صحیح باشد، قطعاً مشخصات این گوشی (از جمله تراشه آن) به روز رسانی خواهد شد و شاید مدل آن به اسنپ دراگون 8 نسل 2 تبدیل شود! حتی در خبرهایی که پیش از این در رابطه با این گوشی جدید و قدرتمند بلک شارک منتشر شده بود به مجهز بودن آن به تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 2 اشاره شده بود! به هر حال برای اطمینان از این موضوع باید تا اعلام رسمی شرکت سازنده این گوشی منتظر بمانیم.

شرکت بلک شارک در حال کار کردن بر روی یک گوشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با ساختار دوربین سه گانه است

پیش بینی می شود که گوشی جدید Black Shark در قالب سری 5S به بازار عرضه شود. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با پرچم دار جدید این برند چینی اعلام نشده است.

منبع: gizmochina