چندی پیش شاهد رونمایی شرکت اینفینیکس از یک گوشی رده بالا با نام Infinix Zero Ultra 5G بودیم. این گوشی هوشمند فوق پیشرفته از ویژگی های جذابی مانند صفحه نمایش امولد 120 هرتز و سرعت شارژ 180 وات بهره می برد و در آن از تراشه دایمنسیتی 920 استفاده شده است. همچنین این گوشی به یک دوربین 200 مگاپیکسل با لرزش گیر اپتیکال (OIS) مجهز است و قیمت آن حدود 520 دلار اعلام شده است. در کنار این گوشی، اینفینیکس یک مدل ارزان قیمت تر را نیز با نام Zero 20 معرفی کرده است. این گوشی مشخصات فنی رده پایین تری دارد و برای کاربران معمولی تر طراحی شده است. در این مقاله به گوشی اینفینیکس Zero 20 و مشخصات آن نگاهی انداخته ایم. با ما همراه باشید.

گوشی جدید اینفینیکس Zero 20 از دوربین سلفی 60 مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال بهره می برد!

قیمت گوشی اینفینیکس Zero 20

گوشی جدید اینفینیکس از لحاظ پیکربندی حافظه فقط در یک نسخه عرضه شده و دارای 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. قیمت این گوشی با این مشخصات بین 260 تا 300 دلار اعلام شده است.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی اینفینیکس Zero 20

شاید بتوان یکی از جذاب ترین ویژگی های این گوشی را دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی آن دانست که از لرزش گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره می برد. این دوربین توانایی ثبت ویدئوهای 1440p با نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد و کیفیتی عالی را برای علاقه مندان به ثبت سلفی به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که دوربین سلفی گوشی Zero 20 در یک پانچ هول در بالای صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی قرار گرفته است.

صفحه نمایش گوشی اینفینیکس زیرو 20 به پنل امولد مجهز است و لبه های آن به صورت خمیده طراحی شده است. این نمایشگر از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می کند و نرخ نوسازی تصویر آن 90 هرتز اعلام شده است.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی اینفینیکس Zero 20

همچنین این گوشی با صفحه نمایش 90 هرتز Infinix به سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری XOS 12 مجهز است و از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند. در این گوشی از تراشه Helio G99 استفاده شده و همان طور که اشاره شد، پیکربندی حافظه آن به صورت 8GB رم + 256GB حافظه داخلی است. باتری این گوشی نیز دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است و با سرعت 45 وات شارژ می شود.

ماژول دوربین پشت گوشی اینفینیکس زیرو 20 را دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسل و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل تشکیل می دهد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای دو بانده، جی پی اس، پورت تایپ سی، جک صدای 3.5 میلی متری و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی اینفینیکس Zero 20

در حال حاضر گوشی اینفینیکس Zero 20 در بازار کشورهای شمال آفریقا در دسترس قرار گرفته است. اما این طور که اعلام شده، این گوشی به زودی راهی بازارهای جهانی نیز خواهد شد و کاربران در کشورهای دیگر نیز می توانند آن را از خرده فروشی ها تهیه کنند.

منبع: gizmochina