مشخصات یک مدل جدید از گوشی های اقتصادی سری Moto G موتورولا در فضای آنلاین فاش شده است! این گوشی با نام کامل Moto G Play (2022) عرضه شده و این طور که اعلام شده، از تراشه پایین رده و پایه ای مدیاتک Helio قدرت می گیرد. از دیگر مشخصات کلیدی این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعت و صفحه نمایش بزرگ آن اشاره کرد. البته رزولوشن این صفحه نمایش فقط در حد 720p است که چندان چنگی به دل نمی زند!

از نسخه به روز رسانی شده (2022) گوشی موتورولا Moto G Play چه می دانید؟

جزئیات مشخصات گوشی موتو جی پلی (2022) بر روی وب سایت 91mobiles قرار گرفته و توسط افشاگر معروف ایوان بلس جمع آوری شده است. انتظار می رود که این گوشی نسبت به مدل پرچم دار آینده موتورولا قیمت به مراتب ارزان تری داشته باشد. البته هنوز مشخص نیست که موتورولا چه زمانی این گوشی را راهی بازار خواهد کرد. با این حال بلس مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده که بر اساس آن گوشی جدید موتورولا نسبت به نسخه فعلی چندین تغییر داشته است.

یکی از مهم ترین به روز رسانی های نسخه 2022 گوشی Moto G Play به زبان طراحی آن مربوط می شود. موتورولا از این نوع طراحی جدید در تمامی گوشی هایی که امسال آنها را ارائه داده، استفاده کرده است. علاوه بر این، ایوان بلس ادعا می کند که این گوشی جدید مجهز به تراشه مدیاتک Helio G37 خواهد بود. این در حالی است که نسخه پیشین این گوشی با تراشه اسنپ دراگون 460 عرضه شده است.

صفحه نمایش گوشی موتورولا Moto G Play (نسخه 2022) 6.5 سایز دارد و به پنل IPS مجهز است. در بالای این صفحه نمایش یک پانچ هول دیده می شود که محل قرار گیری دوربین سلفی است. لازم به ذکر است که دوربین جلوی این گوشی 5 مگاپیکسل رزولوشن دارد.

از نسخه به روز رسانی شده (2022) گوشی موتورولا Moto G Play چه می دانید؟

رزولوشن صفحه نمایش گوشی موتورولا موتو جی پلی (2022) برابر با 1600x720 پیکسل اعلام شده که دقیقاً مشابه با نسخه 2021 است. با این حال موتورولا طراحی بریدگی قطره ای شکل در بالای صفحه نمایش را کنار گذاشته و در گوشی جدید از هول پانچ استفاده کرده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که دوربین اصلی گوشی اقتصادی جدید موتورولا از رزولوشن 16 مگاپیکسل برخوردار است و در کنار آن از سنسور تشخیص عمق و سنسور ماکرو هر دو با رزولوشن 2 مگاپیکسل استفاده شده است. ایوان بلس خاطر نشان کرده است که باتری به کار رفته در این موتو جی پلی 2022 دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و امکان شارژ کردن آن با سرعت 10 وات وجود دارد.

از نسخه به روز رسانی شده (2022) گوشی موتورولا Moto G Play چه می دانید؟

پیکربندی حافظه گوشی Moto G Play (2022) به صورت 3 گیگابایت حافظه رم + 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد بود. این گوشی به سیستم عامل اندروید 12 مجهز است و همراه با اندروید 13 عرضه نمی شود. البته این موضوع با توجه به اینکه این گوشی در گروه مدل های اقتصادی و پایین رده جای دارد، چندان هم تعجب برانگیز نیست!

منبع: notebookcheck.net