در اوایل هفته آخر ماه May شایعه شده بود که شرکت ویوو قصد دارد تا گوشی Vivo T2x را در تاریخ 6 ژوئن راهی بازار کند. اما اکنون به نظر می رسد که شاهد عرضه زودتر از موعد این گوشی موبایل خواهیم بود! چرا که گوشی Vivo T2x در تاریخ 29 ماه May در سکوت کامل خبری در بازارهای کشور چین در دسترس قرار گرفته است!

گوشی جدید Vivo T2x به تراشه Dimensity 1300 و باتری 6000mAh مجهز است

قلب تپنده گوشی Vivo T2x را تراشه تازه معرفی شده مدیاتک، Dimensity 1300، تشکیل می دهد. این تراشه با فرآیند 6 نانومتری TSMC تولید شده و در طراحی آن اصول مربوط به کاهش مصرف انرژی به بهترین شکل رعایت شده است. همچنین کارایی این تراشه در اجرای بازی های استاندارد بر روی موبایل کاملاً ایده آل خواهد بود. در کنار تراشه جدید مدیاتک، در گوشی Vivo T2x از 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 Enhanced استفاده شده که بالاترین سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را به ارمغان می آورد.

گوشی جدید Vivo T2x به تراشه Dimensity 1300 و باتری 6000mAh مجهز است

ویوو در گوشی T2x از صفحه نمایش 6.58 اینچی از نوع IPS LCD استفاده کرده است. این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز برخوردار است و از ویژگی هایی مانند تشخیص عمق DC، پوشش دهی محدوده رنگ DCI-P3 و میزان روشنایی 650 nits بهره می برد. نکته جالب در این رابطه این است که امکان کاهش میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی به حداقل 1 nit وجود دارد که سبب افزایش کارایی گوشی در محیط های تاریک می شود.

گوشی جدید Vivo T2x به تراشه Dimensity 1300 و باتری 6000mAh مجهز است

می توان ادعا کرد که گوشی Vivo T2x به یکی از پر ظرفیت ترین باتری ها در میان گوشی های میان رده مجهز است و در آن از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. ویوو ادعا کرده است که شارژ کامل این باتری برای 20 ساعت پلی بک ویدئو کافی خواهد بود. این گوشی از فناوری FlashCharge با توان 44 وات هم پشتیبانی می کند که با بهره بردن از آن، باتری حجیم این گوشی در عرض 35 دقیقه از صفر تا 50 درصد شارژ می شود. همچنین گوشی Vivo T2x از قابلیت شارژدهی معکوس 6 وات نیز برخوردار است که برای شارژدهی دستگاه های دیگر (مانند ایرفون های وایرلس USB-C) کاربرد دارد.

دوربین های گوشی Vivo T2x از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی + لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. ویوو در این گوشی از نسل جدید موتور ویبره محور خطی خود استفاده کرده که تجربه عکاسی با آن را در حد عکاسی با یک دستگاه پرچم دار بالا می برد. البته Vivo هنوز اعلام نکرده که در این گوشی از موتور با محور Z استفاده کرده یا محور X.

پنل پشتی گوشی جدید Vivo T2x به صورت مات طراحی شده و در ساخت آن از فناوری AG Glass استفاده شده است. این گوشی Vivo در رنگ های آبی و مشکی عرضه شده و رنگ بندی چندان متنوعی ندارد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که قیمت نسخه 8GB + 128GB گوشی Vivo T2x برابر با 239 دلار و قیمت نسخه 8GB + 256GB آن برابر با 269 دلار (در بازار چین) خواهد بود.

منبع: gizmochina