ریلمی از سه تکنولوژی جدید برای اولین بار در گوشی های سری GT 2 خود استفاده کرده است. گوشی پرچم دار GT 2 Pro اولین گوشی اندرویدی تاریخ خواهد بود که پنل پشتی آن از بیو پلیمر ساخته شده است. همچنین این گوشی دارای دوربین اولترا واید با زاویه دید 150 درجه ای و امکان سوئیچ آنتن اولترا واید خواهد بود.

Realme اولین گوشی اندرویدی ساخته شده از بیو پلیمر را معرفی کرد!

ریلمی در ساخت این گوشی با طراح مشهور ژاپنی، نائوتو فوکاساوا، همکاری کرده تا از «یک طراحی حرفه ای مشابه با کاغذ» در ساخت بدنه گوشی استفاده کند. پنل پشتی گوشی GT 2 Pro از بیو پلیمر ساخته شده و در آن از مواد ساخته شده از سوخت های فسیلی استفاده نشده است. به این ترتیب این گوشی موبایل پرچم دار بیشترین سازگاری را با محیط زیست خواهد داشت. به طور دقیق تر باید گفت که در این گوشی تنها 0.3 درصد پلاستیک به کار رفته است.

Realme اولین گوشی اندرویدی ساخته شده از بیو پلیمر را معرفی کرد!

دوربین اولترا واید GT 2 Pro از زاویه دید 150 درجه ای بهره می برد که 278 درصد عریض تر از سنسور اصلی 84 درجه ای FoV است. همچنین این گوشی به یک حالت جدید به نام چشم ماهی (fisheye) مجهز است که به کاربران اجازه می دهد تا عکس هایی با کاملترین جزئیات در عمق را ثبت کنند. در این حالت دوربین گوشی قادر به تشخیص فواصل دور خواهد بود و بالاترین دقت را ارائه می دهد.

Realme اولین گوشی اندرویدی ساخته شده از بیو پلیمر را معرفی کرد!

در بخش روش های ارتباطی، گوشی Realme GT 2 Pro به یک سیستم ماتریسی-آرایه ای آنتن مجهز است که در آن برای اولین بار در صنعت ساخت گوشی های هوشمند از تکنولوژی سوئیچ آنتن باند اولترا واید استفاده شده است. همچنین این گوشی به ارتقا دهنده وای فای و تکنولوژی 360 درجه NFC مجهز است.

تکنولوژی سوئیچ آنتن HyperSmart از 12 آنتن بهره می برد که تمام فضای کنار گوشی را پوشش می دهند و از تمامی جهت ها، سیگنال ها را با یک میزان قدرت ثابت دریافت می کنند. در واقع گوشی در هر راستایی که قرار داشته باشد، سیگنال ها را با بالاترین قدرت دریافت می کند. این تکنولوژی باعث می شود تا گوشی به طور اتوماتیک مناسب ترین آنتن را برای دریافت قوی ترین سیگنال انتخاب کند.

قابلیت ارتقا دهنده شبکه وای فای نیز که در آن از یک آنتن وای فای قرینه استفاده شده، تا 20 درصد نسبت به آنتن های معمولی در دریافت سیگنال های وای فای قوی تر عمل می کند. البته این موضوع بنابر ادعای شرکت ریلمی مطرح شده و هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است. دو آنتن بالایی گوشی نیز از فناوری NFC پشتیبانی می کنند و تا 500 درصد محدوده وسیع تری را تحت پوشش قرار می دهند.

متأسفانه Realme اعلام نکرده است که گوشی GT 2 Pro چه زمانی به طور کامل معرفی می شود و در بازار قابل دسترسی خواهد بود. اما می توان انتظار داشت که در این گوشی از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده خواهد شد. ریلمی ادعا کرده است که این گوشی بهترین و مدرن ترین گوشی اندرویدی تولید شده توسط این شرکت تا به اینجا خواهد بود و قدرت به چالش کشیدن پرچم داران سایر غول های حاضر در بازار گوشی های اندرویدی را خواهد داشت!

منبع: androidcentral