گوشی وان پلاس Nord 20 SE در حال حاضر برای خرید عمومی در وب سایت AliExpress در دسترس قرار گرفته است. این شرکت که در گذشته شایعه شده بود که قصد معرفی Nord به عنوان یک برند مستقل را دارد اکنون اقدام به عرضه جدیدترین مدل از گوشی های اقتصادی Nord کرده است. مشخصات کلی این دستگاه شامل دوربین دو گانه 50 مگاپیکسل و صفحه نمایش ناچ دار می شود. همچنین در این گوشی از تراشه های سری Helio مدیاتک و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. این ارزان ترین گوشی ای است که وان پلاس راهی بازار کرده است. در ادامه می توانید تمام اطلاعات منتشر شده در رابطه با این گوشی شامل مشخصات فنی، امکانات و قیمت را مشاهده کنید.

گوشی وان پلاس Nord 20 SE با صفحه نمایش HD+، دوربین دوگانه 50MP و فست شارژ 33 وات عرضه شد

مشخصات فنی و امکانات گوشی وان پلاس Nord 20 SE

گوشی وان پلاس Nord 20 SE دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع IPS LCD است. صفحه نمایش این گوی از رزولوشن HD+ (معادل با 720x1612 پیکسل) برخوردار است و میزان روشنایی آن 600nits اعلام شده است. این میزان روشنایی برای یک گوشی اقتصادی و میان رده کاملاً قابل توجه است و می تواند یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب آید.

در بالای صفحه نمایش گوشی Nord 20 SE یک بریدگی U شکل دیده می شود که محل قرارگیری دوربین سلفی آن است. لازم به ذکر است که دوربین سلفی این گوشی از رزولوشن 8 مگاپیکسل بهره می برد. همچنین ساختار دوربین پشت این گوشی وان پلاس دو گانه است و دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 50 مگایپکسل است. ضمن اینکه در کنار این دوربین یک حسگر تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل نیز قرار دارد.

مشخصات فنی و امکانات گوشی وان پلاس Nord 20 SE

تراشه به کار رفته در گوشی وان پلاس Nord 20 SE مدل Helio G35 است که در دنیای امروزی یک مدل کاملاً میان رده و معمولی به حساب می آید. این گوشی به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی هم مجهز است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری OxygenOS 12.1 عرضه شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی وان پلاس Nord 20 SE از باتری داخلی 5000 میلی آمپر ساعتی آن تأمین می شود. این گوشی از فناوری فست شارژ اختصاصی وان پلاس با نام SUPERVOOC پشتیبانی می کند و حداکثر سرعت شارژ شدن آن 33 وات است. برای تأمین امنیت اطلاعات، این گوشی به حسگر اثر انگشت مجهز شده که در کناره بدنه آن قرار گرفته است. همچنین این گوشی به قابلیت تشخیص چهره با فناوری هوش مصنوعی مجهز شده است.

دیگر ویژگی های گوشی وان پلاس Nord 20 SE شامل اسپیکرهای دو گانه استریو، پشتیبانی از 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث 5.0، جی پی اس، پورت شارژ USB-C و جک صدای 3.5 میلی متری می شود. جالب است بدانید که این گوشی در واقع نسخه تغییر نام یافته OPPO A77 4G است که با برچسب قیمت 195 دلار در بازارهای کشور هند در دسترس قرار گرفته است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی وان پلاس Nord 2T نیز مانند این گوشی از ویژگی های جذاب و قیمت مناسب برخوردار است.

مشخصات فنی و امکانات گوشی وان پلاس Nord 20 SE

زمان عرضه و قیمت گوشی وان پلاس Nord 20 SE

گوشی وان پلاس Nord 20 SE از تاریح 12 آگوست در دسترس قرار گرفته است. این گوشی دارای برچسب قیمت 199 دلار است و یکی از مدل های ارزان قیمت و اقتصادی وان پلاس به شمار می آید. رنگ بندی این گوشی نیز شامل آبی و مشکی می شود.

منبع: gizmochina