مایکروسافت اخیراً در تاریخ 7 جولای 2021 (16 تیر 1400) تأیید کرده است که به زودی جانشین گوشی OnePlus Nord را به بازار عرضه خواهد کرد. همان طور که انتظار می رفت و پیش از این در اخبار تکنولوژی شاهد آن بودیم، این گوشی موبایل از تراشه پرچم دار مدیاتک Dimensity 1200 قدرت خواهد گرفت. حتی اگر این تراشه از لحاظ قدرت و سرعت عملکرد به پای تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 888 نرسد، اما همچنان می توان این موضوع را یک ارتقای چشمگیر برای گوشی های Nord دانست. در مدل قبلی گوشی های Nord وان پلاس از تراشه اسنپ دراگون 765G استفاده شده بود که نسبت به تراشه Dimensity 1200 در رده پایین تری قرار می گیرد.

وان پلاس تأیید کرده که گوشی Nord 2 به تراشه پرچم دار Dimensity 1200 مدیاتک مجهز خواهد بود

یکی از مدیران رده بالای وان پلاس در این رابطه چنین اظهار نظر کرده است:

«در وان پلاس ما متعهد به ایجاد تکنولوژی های جدید و به اشتراک گذاری آنها با جهان هستیم؛ و گوشی های سری OnePlus Nord مهر تأییدی بر این مدعا هستند. این گوشی های اندرویدی تکنولوژی های جدید و کاربردی را به بازار گوشی های میان رده آورده و آنها را برای طیف وسیع تری از کاربران قابل دسترس کرده اند. عملکرد سریع و روان یکی از ویژگی های اصلی گوشی های وان پلاس است که تجربه کار با گوشی را برای کاربران ارتقا می دهد. و ما همواره به دنبال بهترین تکنولوژی ها برای دستیابی به چنین شرایطی هستیم.»

وان پلاس تأیید کرده که گوشی Nord 2 به تراشه پرچم دار Dimensity 1200 مدیاتک مجهز خواهد بود

مچهز شدن به تراشه Dimensity 1200 تنها ارتقای گوشی Nord 2 5G نسبت به مدل های قبلی نیست و این گوشی در چند زمینه کوچک دیگر هم تغییر کرده است. وان پلاس به دلیل توانایی بیشتر این گوشی با بهترین گوشی های اقتصادی موجود در بازار، آن را به دوربین سه گانه شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز زاویه باز 8 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی مجهز کرده است. همچنین انتظار می رود که این گوشی به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز باشد. از لحاظ قدرت ویبره نیز این گوشی عملکرد بهتری نسبت به مدل های قبلی ارائه خواهد داد. در زمینه نرم افزاری نیز باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی وان پلاس Nord 2 5G احتمالاً به سیستم عامل OxygenOS 11 مجهز خواهد بود که بر اساس اندروید 11 توسعه یافته است.

شرکت وان پلاس اعلام کرده است که گوشی Nord 2 5G دو آپدیت اصلی بعدی اندروید را دریافت خواهد کرد. به این ترتیب باید به زودی منتظر ارائه آپدیت اندروید 12 برای این گوشی باشیم. همچنین گوشی Nord 2 5G تا سه سال آپدیت های امنتی «معمولی» وان پلاس را دریافت می کند. پس با خرید این گوشی می توانید همراه با تکنولوژی روز صنعت موبایل پیش رفته و از جدیدترین آپدیت ها بر روی گوشی خود بهره مند شوید.

چنانچه قصد خرید انواع گوشی های اندرویدی میان رده موجود در بازار با بهترین قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral