از مدتی پیش شایعاتی در رابطه با عرضه گوشی Infinix Zero 5G در تاریخ 8 فوریه 2022 به بازار شنیده می شد، اما به تازگی به طور رسمی اعلام شده است که تاریخ عرضه این گوشی به بازار با شایعات مطرح شده متفاوت خواهد بود. مطابق با اخبار رسمی منتشر شده این گوشی در تاریخ 14 فوریه 2022 (ساعت 12 ظهر!) در بازارهای کشور هند برای خرید گوشی موبایل در دسترس خواهد بود.

گوشی Infinix Zero 5G به زودی به طور رسمی راهی بازارهای کشور هند خواهد شد

هم زمان با اعلام تاریخ رسمی گوشی Infinix Zero 5G، اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است. مطابق با این اطلاعات، این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 900 قدرت می گیرد و از شبکه ارتباطی 5G سیزده بانده پشتیبانی می کند. Infinix ادعا کرده است که این گوشی سریع ترین دستگاه در زمینه پشتیبانی از شبکه 5G است. در همین راستا این گوشی توانسته در تست های بنچمارک AnTuTu جایگاه بسیار بالایی را تصاحب کند.

پیش از این نیز در رابطه با این گوشی اخبار غیر رسمی منتشر شده بود و برخی ویژگی های فنی آن فاش شده بود. اگرچه این اخبار غیر رسمی هستند، اما نمی توان به طور کامل آنها را رد کرد و غلط پنداشت. به همین دلیل ما در اینجا به برخی از این اطلاعات اشاره می کنیم. مطابق با این اطلاعات گوشی Infinix Zero 5G به حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 مجهز خواهد بود. از این جهت این گوشی از سخت افزار مدرن و کارآمدی بهره می برد. همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای سایز 6.67 اینچ است و از رزولوشن FHD+ بهره می برد. این صفحه نمایش از نوع AMOLED است و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد.

گوشی Infinix Zero 5G به زودی به طور رسمی راهی بازارهای کشور هند خواهد شد

در بخش دوربین، برای این گوشی دوربینی با لنز سه گانه در نظر گرفته شده است. سنسور اصلی این دوربین دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل است و بر مبنای تکنولوژی AI توسعه یافته است. این گوشی دارای سنسور اثر انگشت نیز هست. این سنسور بر روی دکمه پاور گوشی قرار دارد و از حساسیت بسیار بالایی برای آنلاک کردن گوشی بهره می برد.
گوشی Infinix Zero 5G به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 11 مجهز خواهد بود و در آن از پوسته XOS استفاده می شود. البته انتظار می رفت که این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 عرضه شود. باتری این گوشی نیز از ظرفیت ایده آل 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و از فناوری فست شارژ 33 واتی پشتیبانی می کند.
مطابق با تصاویری که به صورت رسمی از گوشی Infinix Zero 5G منتشر شده، این گوشی در دو رنگ نارنجی و مشکی عرضه می شود. در رابطه با این گوشی در روزهای آتی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. اما در مجموع می توان آن را یک گوشی میان رده دانست که کاربران طرفدار شبکه ارتباطی 5G را به طور کامل راضی خواهد کرد. حال باید منتظر ماند و دید که میزان استقبال از این گوشی در بازار به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina