در میان انبوهی از گوشی های اندرویدی که به جک هدفون مجهز هستند می توان هم مدل های بالا رده و پرچم دار و هم مدل های ساده و ابتدایی را پیدا کرد! اما در چند سال اخیر سازندگان گوشی های هوشمند به تدریج در حال حذف جک 3.5 میلی متری از مدل های پرچم دار خود هستند. این در حالی است که مخاطبان و کاربران این شرکت ها همچنان از جک 3.5 میلی متری استفاده می کنند و این موضوع موجبات نارضایتی بسیاری از آنها را به همراه داشته است. به این ترتیب اگر قصد تعویض گوشی خود و خرید یک مدل جدید را دارید، احتمالاً گوشی جدید شما فاقد جک 3.5 میلی متری خواهد بود. به هر حال اگر می خواهید با بهترین گوشی های دارای جک هدفون 3.5 میلی متری آشنا شوید، این مقاله و بخش دوم آن را از دست ندهید.

گوشی گوگل پیکسل 5a – باتری بی نظیر

گوشی گوگل پیکسل 5a – باتری بی نظیر

گوشی هوشمند Pixel 5a یکی از مدل های اقتصادی گوگل است که البته از مشخصات سخت افزاری ایده آلی بهره می برد. به خصوص دوربین این گوشی عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد و انتظارات علاقه مندان به عکاسی را به خوبی برآورده می کند. اما یکی از ویژگی های مهم گوشی گوگل پیکسل 5a، شارژدهی باتری عالی آن و صد البته مجهز بودن به جک هدفون 3.5 میلی متری است. این در حالی است که مدل های رده بالای سری پیکسل فاقد این جک هستند!

گوشی ایسوس Zenfone 9 – یک پرچم دار کاردرست!

گوشی ایسوس Zenfone 9 – یک پرچم دار کاردرست!

ایسوس با عرضه گوشی Zenfone 9 در بازار مدل های پرچم دار به خوبی عرض اندام کرده است! می توان گفت که این گوشی با جسارت و شجاعت بالایی طراحی شده و حرف های زیادی برای گفتن دارد! به عنوان مثال ایسوس در گوشی Zenfone از یک صفحه نمایش امولد 120 هرتز با سایز 5.9 اینچ و تراشه اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کرده است. ضمن اینکه پیکربندی حافظه این گوشی و دوربین آن فوق العاده است. نکته قابل توجه در رابطه با گوشی ایسوس Zenfone 9 با تراشه اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1، مجهز بودن به جک هدفون است که برای یک مدل بالا رده یک موهبت است!

گوشی سامسونگ گلکسی A52 5G – پادشاه میان رده ها!

گوشی سامسونگ گلکسی A52 5G – پادشاه میان رده ها!

اکثر گوشی های پرچم دار جدید به جک صدا مجهز نیستند، اما هنوز هم می توان این جک را در مدل های میان رده پرطرفدار مشاهده کرد! گوشی سامسونگ گلکسی A52 5G بهترین مثال در این زمینه است که هم قیمت مناسبی دارد و هم به جک 3.5 میلی متری مجهز است! از جمله ویژگی های جذاب این گوشی می توان به رفرش ریت 120 هرتز، شبکه ارتباطی 5G، طول عمر باتری مناسب و ضد آب بودن اشاره کرد. لارم به یادآوری است که سامسونگ اخیراً گوشی های سری A خود را به روز رسانی نیز کرده و مدل A53 5G را نیز به بازار عرضه کرده است. البته این مدل جک 3.5 میلی متری ندارد!

گوشی موتورولا Moto G Stylus (2022) – همراه با قلم لمسی

گوشی موتورولا Moto G Stylus (2022) – همراه با قلم لمسی

بسیاری از افراد طرفدار Moto G Stylus (2022) هستند چرا که این گوشی به قلم لمسی مجهز است! این گوشی با توجه به قیمتی که دارد، از ویژگی های جذاب و قابل توجهی بهره می برد و کار کردن با آن فوق العاده لذت بخش است. خوشبختانه موتورولا جک صدا را از این مدل، که در واقع نسخه به روز رسانی شده (2022) این سری است، حذف نکرده و کاربران می توانند در کنار ویژگی هایی مانند قلم لمسی، از جک 3.5 میلی متری هم بهره مند شوند!

گوشی وان پلاس Nord N10 5G – ارزش خرید فوق العاده

گوشی وان پلاس Nord N10 5G – ارزش خرید فوق العاده

گوشی نورد N10 فایو جی به نوعی گل سرسبد گوشی های وان پلاس است! در توصیف این گوشی می توان از عبارت «سخت افزار میان رده رو به بالا با قیمت میان رده رو به پایین» استفاده کرد! از جمله ویژگی های پرشمار گوشی وان پلاس نورد N10 5G می توان به عملکرد سریع و روان، رفرش ریت 90 هرتز و جک هدفون اشاره کرد. همچنین این گوشی در ثبت عکس های زیبا و جذاب هم حرف های زیادی برای گفتن دارد!

منبع: androidcentral