گویا HTC در حال برخاستن از گور است و قصد دارد تا به بازار گوشی های هوشمند بازگردد! در همین راستا این شرکت به طور رسمی گوشی HTC Desire 22 Pro را معرفی کرده است. جدیدترین گوشی کمپانی HTC با سابقه تایوانی بر روی تکنولوژی VR (واقعیت مجازی) متمرکز است و باید آن را جدی بگیریم!

گوشی HTC Desire 22 Pro با تراشه اسنپ دراگون 695 و پشتیبانی از Viverse به طور رسمی معرفی شد

گوشی HTC Desire 22 یک گوشی میان رده است که به صفحه نمایش 6.6 اینچ LCD با نرح نوسازی تصویر 120 هرتز مجهز است. همچنین این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 695 قدرت می گیرد و باتری به کار رفته در آن از ظرفیتی معادل با 4520 میلی آمپر ساعت برخوردار است. مهم ترین ویژگی این گوشی، سازگاری با اکوسیستم Viverse است که جدیدترین دستاوردهای HTC در زمینه تکنولوژی واقعیت مجازی را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای این منظور باید از هدست HTC Vive در کنار این گوشی استفاده شود.

سازگاری با Viverse شاید تنها دلیلی باشد که کاربران را به خرید این گوشی ترغیب کند! این تکنولوژی به کاربران اجازه می دهد تا به محتوای مجازی متاورس از طریق گوشی و هدست HTC دست پیدا کنند. همچنین گوشی HTC Desire 22 Pro به Viverse Wallet مجهز است که به شما کمک می کند تا کارهای دیجیتال خود مانند رمز ارزها و NFT را مدیریت کنید؛ آن هم مستقیماً از روی گوشی خود!

گوشی HTC Desire 22 Pro با تراشه اسنپ دراگون 695 و پشتیبانی از Viverse به طور رسمی معرفی شد

ساختار دوربین های گوشی HTC Desire 22 Pro از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، یک دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسل و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسل تشکیل می شود. بر روی پنل جلوی این گوشی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسل تعبیه شده است. سایر مشخصات این گوشی شامل حافظه رم 8 گیگابایت، حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت و مجهز بودن به درگاه کارت حافظه microSD می شود.

گوشی HTC Desire 22 Pro به سیستم عامل اندروید 12 مجهز است و از شارژ با سیم 18 وات و شارژ وایرلس 15 وات پشتیبانی می کند. این گوشی دارای درجه حفاظتی IP67 است و به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

گوشی HTC Desire 22 Pro با تراشه اسنپ دراگون 695 و پشتیبانی از Viverse به طور رسمی معرفی شد

سنسور اثر انگشت گوشی HTC Desire 22 Pro در کناره بدنه آن تعبیه شده است. این گوشی در رنگ های طلایی و مشکی به بازار می آید و در بازار کشورهای اروپایی با قیمت 459 یورو به فروش می رسد. ساکنین کشورهای اروپایی هم اکنون می توانند درخواست خود را برای پیش خرید این گوشی جدید HTC ثبت کنند و گوشی خود را از تاریخ اول آگوست تحویل بگیرند. پس این طور که به نظر می رسد، HTC بازگشت قابل توجهی به بازار گوشی های هوشمند خواهد داشت و باید ببینیم که از این گوشی میان رده آن استقبال خوبی به عمل می آید یا خیر. شاید سازگاری با دنیای مجازی Viverse و دسترسی به محتوای متاورس، بتواند بازگشت قدرتمندانه ای را برای HTC رقم بزند و باعث فروش بالای گوشی Desire 22 Pro شود.

منبع: wccftech