شرکت کولر مستر در نمایشگاه IFA 2022 سه محصول جدید معرفی کرده است که شامل دو کیس و یک براکت عمودی کارت گرافیک می شود. کیس کولر مستر MasterBox 520 یک کیس کامپیوتر جدید با فرم فاکتور ATX است که در دو نسخه راهی بازار خواهد شد. نسخه اول دارای پنل جلویی از جنس شیشه تمپرد است و نسخه دیگری به پنلی از جنس توری فلزی مجهز شده است. در کنار این کیس ها، نگه دارنده کارت گرافیک Vertical GraphicsCard Holder Kit V3 نیز از جانب کولر مستر معرفی شده است.

کیس جدید کولر مستر MasterBox 520 در دو نسخه (با بدنه شیشه ای یا توری فلزی) معرفی شد

کیس جدید مستر باکس 520 هم برای افراد تازه کار در زمینه جمع آوری و راه اندازی کامپیوتر مناسب است و هم انتظارات افراد حرفه ای را به خوبی برآورده می کند. این کیس دارای رنگ بندی مشکی و سفید است و انعطاف پذیری فوق العاده بالایی در هنگام نصب قطعات دارد. به طوری که اکثر پنل های آن بدون نیاز به پیچ گوشتی قابل باز و بسته شدن هستند. ضمن اینکه در مقایسه با طراحی مدل کلاسیک مستر باکس، این کیس جدید به دریچه های بیشتری برای نصب فیلترهای ضد گرد و غبار مجهز شده است.

سیستم خنک کننده پیش فرض کیس کولر مستر MasterBox 520 از سه فن مدل CF120 ARGB تشکیل شده است. با توجه به اینکه این کیس با فرم فاکتور ATX طراحی شده، شما فضای کافی برای نصب هر چیزی را درون آن دارید و حتی می توانید از مادربردهای سایز بزرگ E-ATX مانند مادربرد MEG Z590 GODLIKE ام اس آی در آن بهره ببرید! همچنین رده بالاترین و بهترین کارت گرافیک های موجود در بازار نیز بدون هیچ مشکلی داخل این کیس جای می گیرند!

کیس جدید کولر مستر MasterBox 520 در دو نسخه (با بدنه شیشه ای یا توری فلزی) معرفی شد

کیس کولر مستر MasterBox 520 از نصب حداکثر دو رادیاتور 360 میلی متری پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا از خنک کننده AIO مبتنی بر مایع یا چرخه خنک کننده آبی دلخواه خود در آن استفاده کنید. بر اساس انتخابی که شما انجام می دهید، این کیس کامپیوتر جدید با فرم فاکتور ATX امکانات متعددی را در اختیارتان قرار می دهد تا یک کامپیوتر خاص و منحصر به فرد را متناسب با نیازهایتان راه اندازی کنید. ضمن اینکه هاب فن ARGB تعبیه شده بر روی این کیس باعث می شود تا تمام قطعات با یکدیگر هماهنگ شده و نورپردازی آنها به صورت سینک شده و منظم انجام شود.

پورت های ورودی و خروجی کیس های مستر باکس 520 شامل USB-A 3.2 Gen1، USB-C 3.2 Gen2 و جک صدای 3.5 میلی متری می شود. این کیس ها دارای 7 اسلات توسعه هستند و از 3+2 حافظه اس اس دی و 2 هارددیسک پشتیبانی می کنند. همچنین امکان نصب پاور ATX در آنها وجود دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کیس های مسترباکس 520 به جایگاه 165 میلی متری برای نصب سی پی یو و جایگاه 410 میلی متری برای نصب کارت گرافیک مجهز هستند.

کیس جدید کولر مستر MasterBox 520 در دو نسخه (با بدنه شیشه ای یا توری فلزی) معرفی شد

بر روی کاغذ، کیس های جدید کولر مستر تمام نیازهای کاربران آماتور و حرفه ای را برطرف می کنند و می توان آنها را در زمره بهترین کیس های بازار قرار داد. لازم به ذکر است که قیمت کیس کولر مستر MasterBox 520 برابر با 89.99 دلار و قیمت کیس کولر مستر MasterBox 520 Mesh برابر با 84.99 دلار اعلام شده است.

منبع: windowscentral