از جذاب ترین و مناسب ترین کیس های طراحی شده شرکت Lian Li می توان به مدل O11 Dynamic EVO ARGB اشاره کرد. این مدل کیس توسط طراحان شرکت لیان لی و با همکاری مشهورترین اورکلاکر آلمان (DER8AUER) ساخته شده است. همکاری با اورکلاکر مشهور باعث شد تا این مدل کیس همراه با موثرترین راهکارهای دفع حرارت و به شیوه Dual Chamber ساخته شود. از دیگر ویژگی های تعبیه شده در این مدل کیس نیز می توان به قابلیت نصب 10 فن و بهره مندی از فیلتر موثر گرد و غبار اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر از سلامت قطعات خود اطمینان کامل داشته باشد. در ضمن به منظور مشاهده قطعات داخلی کیس نیز از پنل های شیشه ای استفاده شده است. بدنه اصلی کیس O11 Dynamic EVO ARGB لیان لی نیز از جنس آلومینیوم، استیل و شیشه حرارت دیده بوده و قادر به سازگاری با انواع مادربردها (ITX, ATX, M-ATX, E-ATX) خواهد بود. همچنین برای کاربرانی که نگران شلوغی ناشی از کابل ها هستند نیز از فضای جداگانه به منظور مدیریت بهتر کابل ها بهره برده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این کیس با بدنه شیشه ای خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیس O11 Dynamic EVO ARGB لیان لی، بهترین گزینه جهت در بر گرفتن سیستم های گیمینگ!

طراحی و ساخت کیس کامپیوتر Lian Li O11 Dynamic EVO ARGB!

شرکت Lian Li کیس O11 Dynamic EVO ARGB را در رنگ های سفید و مشکی تولید کرده است. استفاده در دو حالت مختلف از ویژگی های مهم و مثبتی محسوب می شود که طراحان این مدل کیس در ساخت آن مورد استفاده قرار داده اند. حالت های موجود در این کیس شامل Normal و Reverse Mode بوده و کاربر با توجه به سلیقه خود می تواند از حالت های موجود استفاده کند. در حالت برعکس (Reverse) ترکیب پنل شیشه ای جانبی با پنل کوچک جلویی می تواند جذابیت قطعات استفاده شده در کیس را تا حد زیادی بالا ببرد کند. در ضمن شیشه های استفاده شده در این مدل کیس از نوع دودی حرارت دیده بوده و با توجه به جنسی که در اختیار دارند می توانند مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی از خود نشان دهند. پنل های قرار گرفته در سمت دیگر کیس نیز از جنس آلومینیوم بوده و با توجه به ساختار مشبکی که در اختیار دارند می توانند مناسب ترین تعادل را بین جریان هوا و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار را به ارمغان بیاورند! نورپردازی نیز از دیگر ویژگی های طراحی کیس O11 Dynamic EVO ARGB لیان لی محسوب می شود. نورپردازی این مدل کیس را می توانید در پنل جلویی مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این کیس با قابلیت نورپردازی و به صورت کاملا ماژولار توسط شرکت لیان لی طراحی شده است. این طراحی به کاربر این امکان را خواهد داد تا برای نصب انواع کیت خنک کننده با هیچ چالشی روبرو نشود.

طراحی و ساخت کیس کامپیوتر Lian Li O11 Dynamic EVO ARGB!

کیس Lian Li O11 Dynamic EVO ARGB با پورت های متعدد و سیستم خنک کنندگی قدرتمند!

طراحان شرکت لیان لی با ساخت پنل های مشبک برای کیس O11 Dynamic EVO ARGB باعث ایجاد مسیر مناسب برای عبور دادن جریان هوای خنک و تازه شده اند. در واقع با بیشتر شدن جریان هوا، حرارت موجود در کیس نیز با شدت بیشتری به بیرون از کیس منتقل خواهد شد. از دیگر ویژگی های خنک کنندگی این مدل کیس نیز می توان به قابلیت نصب فن های متعدد اشاره کرد. این مدل کیس با توجه به بهره مندی از قابلیت نصب 6 عدد فن 140 میلی متری و یا 10 عدد فن 120 میلی متری قادر است در برابر دمای ایجاد شده توسط قطعات مقاومت بالایی از خود نشان دهد. لازم به ذکر است که کاربر برای نصب فن می تواند آن ها را به صورت 3 فن در هر یک از 4 قسمت سقف، کف و درب کناری کیس نصب کرده و 1 فن دیگر را نیز در قسمت پشتی کیس نصب نماید! از دیگر قطعات خنک کننده ای که قابلیت نصب در این مدل کیس O11 Dynamic EVO ARGB لیان لی را دارد نیز می توان به خنک کننده های پردازنده با ارتفاع حداکثری 167 سانتی متری اشاره کرد. با توجه به قابلیت نصب کارت گرافیک به صورت ایستاده این امکان به کاربر داده می شود تا برای نصب رادیاتور و یا فن در قسمت پایین کیس اقدام کند. با جابجایی کارت گرافیک و قرار دادن آن در بالاترین نقطه کیس از 90.5 میلی متر فضا و با جابجایی آن به پایین کیس می توانید از فضایی برابر با 50 میلی متر بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این مدل کیس از قابلیت نصب خنک کننده مایع نیز برخوردار بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا برای نصب خنک کننده در قسمت های مختلف کیس (پنل جانبی، سقف و کف) اقدام کند.

کیس Lian Li O11 Dynamic EVO ARGB با پورت های متعدد و سیستم خنک کنندگی قدرتمند!

از دیگر قطعات قابل نصب در این مدل کیس نیز می توان به کارت گرافیک تا 422 میلی متر، منبع تغذیه 220 میلی متر، 13 عدد درایور 2.5 اینچی و یا 6 عدد درایور 3.5 اینچی حافظه اشاره کرد. در ضمن کاربر برای نصب حافظه های خود می تواند از 2 حالت نصب بهره مند شود. حالت های نصب حافظه در کیس O11 Dynamic EVO ARGB لیان لی شامل نصب 6 عدد هارد در کنار 3 عدد هارد SSD و حالت نصب 9 عدد SSD می شود. مادربردهای قابل نصب در این مدل کیس نیز شامل (ITX, ATX, M-ATX, E-ATX) می شود. با این قابلیت می توان گفت که کاربر با نصب قطعات در جای مخصوص خود می تواند از عملکرد قدرتمند و ظرفیت بالای سیستم خود بهره مند شود. شرکت Lian Li به منظور دسترسی راحت و آسان کاربر به قابلیت برقراری ارتباط کیس O11 Dynamic EVO ARGB با سایر دستگاه ها، در پنل جلویی از اتصالات متعددی استفاده کرده است. اتصالات استفاده شده در این مدل از کیس شامل 2 عدد پورت USB 3.0 (USB3.2 Gen 1)، پورت USB Type-C و 1 عدد جک 3.5 میلی متری به منظور قابلیت اتصال دادن هدست و میکروفون می شود. با وجود اتصالات ذکر شده می توان گفت که کاربر برای برقراری اتصال با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیس O11 Dynamic EVO ARGB لیان لی از دیگر قابلیت هایی همچون قابلیت نصب 2 عدد منبع تغذیه و براکت ضد لغزش اشاره کرد.

منبع: lian-li