اگر به دنبال یک کیبورد مینیمال هستید تا با استفاده از آن به تولید محتوا و طراحی مشغول شوید ما به شما کیبورد بی سیم MX Key Mini Graphite را پیشنهاد می کنیم. این مدل کیبورد توسط شرکت معتبر و نام آشنای لاجیتک ساخته شده و با توجه به بهره مندی از استانداردها و ویژگی های مدرنی که در اختیار دارد می تواند همه نیازهای شما را به طور کامل رفع کند. این مدل کیبورد با ابعاد کوچک مناسب انجام کارهای روزمره با فرم ظاهری کوچکی که در اختیار دارد فضای زیادی از میز کارتان اشغال نکرده و با توجه به کلیدهای هوشمند تعبیه شده نیز می تواند بهترین گزینه برای حرفه ای ها باشد! شرکت لاجیتک در ساخت کیبورد بی سیم MX Key Mini Graphite از ویژگی ها و قابلیت هایی همچون سر و صدای کم کلیدها، کلیدهای میانبر اختصاصی، نورپردازی کاملا هوشمند، قابلیت شارژ در سریع ترین زمان، ارتباط به صورت بی سیم و با سیم، قابلیت متصل شدن به 3 دستگاه همراه با امکان منتقل کردن فایل بین سیستم عامل های ویندوز و مک، قابلیت سازگاری با انواع ویندوزها و ... استفاده کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد بی سیم MX Key Mini Graphite لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید!

MX Key Mini Graphite مینیمال ترین کیبورد لاجیتک!

طراحی و ساخت کیبورد مینیمال Logitech MX Key Mini Graphite!

ابعاد کوچک و جمع و جور را می توان یکی از ویژگی های مثبتی حساب کرد که شرکت لاجیتک در ساخت کیبورد بی سیم ظریف و جمع و جور بهره برده است. ابعاد طراحی شده این مدل کیبورد برابر با 131.95x295.99x20.97 میلی متر است. ابعاد این کیبورد فضای زیادی از میز کارتان اشغال نکرده و با توجه به وزن سبک 506.4 گرمی که در اختیار دارد حمل و نقل آسان را برای شما فراهم خواهد کرد. کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد به صورت کروی شکل بوده و مطابق با نوک انگشتان انسان طراحی شده است. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام تایپ و با هر ضربه خود حس رضایت بخشی داشته باشد! لاجیتک در ساخت کیبورد بی سیم MX Key Mini Graphite از سیستم نورپردازی پیشرفته و هوشمندی نیز استفاده کرده است. این سیستم با نزدیک شدن دستان کاربر به کلیدها روشن شده تا علاوه بر زیبایی به شما این امکان را بدهد تا بتوانید از آن در محیط های تاریک نیز استفاده کنید. در ضمن شدت نور کیبورد بستگی به میزان نور محیط داشته و در صورت دور شدن کاربر از کیبورد نیز خاموش خواهد شد.

پوشش مات از دیگر ویژگی هایی است که شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت این مدل از کیبورد خود استفاده کرده است. این ویژگی نیز به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند سرعت تایپ خود را به صورت موثر بالا ببرد! مواد اولیه باکیفیتی نیز در ساخت کیبورد بی سیم MX Key Mini Graphite لاجیتک استفاده شده تا قادر باشد در برابر آسیب های احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد. در ضمن باتری تعبیه شده در این کیبورد نیز از قدرت بالایی برخوردار بوده و می تواند تا 10 روز برای شما شارژدهی داشته باشد. برای شارژ کردن باتری تعبیه شده نیز کار سختی پیش رو نداشته و کافی است کابل USB Type-C را به کیبورد متصل کنید! لاجیتک این مدل از کیبورد را در رنگ های صورتی، ذغالی و خاکستری روشن طراحی کرده تا بتواند سلیقه های زیادی را پوشش دهد!

طراحی و ساخت کیبورد مینیمال Logitech MX Key Mini Graphite!

کلیدهای میانبر اختصاصی و سیستم نورپردازی هوشمند کیبورد بی سیم لاجیتک مدلMX Key Mini Graphite

از امکاناتی که شرکت لاجیتک در ساخت کیبورد بی سیم MX Key Mini Graphite استفاده کرده می توان به کلید هوشمند و اختصاصی Fn اشاره کرد. کلید Fn اضافه شده در این مدل کیبورد این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید با کمک آن اقدام به روشن یا خاموش کردن میکروفون، فرستادن اموجی و یا به قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار دسترسی پیدا کنید! با توجه به این قابلیت می توان گفت که کاربر با استفاده از این کیبورد می تواند به عملکرد خاص هر کلید دست پیدا کرده و شاهد تاثیر زیادی در راندمان کاری خود باشد! از دیگر امکانات و ویژگی های خاصی که در این مدل از کیبورد مورد استفاده قرار گرفته می توان به سیستم نورپردازی آن اشاره کرد. سیستم نورپردازی تعبیه شده در کیبورد بی سیم MX Key Mini Graphite به صورت کاملا هوشمند طراحی شده و با توجه به حسگرهایی که در مجاورت کیبورد وجود دارد می تواند با تشخیص نزدیک شدن انگشتان کاربر، نور پس زمینه تعبیه شده در کیبورد را بلافاصله روشن کند. از ویژگی هایی که در ساخت سیستم نورپردازی هوشمند این مدل کیبورد استفاده شده نیز می توان به قابلیت هماهنگی میزان روشنایی نور پس زمینه با نور محیط و خاموش شدن خودکار آن پس از دور شدن انگشتان کاربر اشاره کرد. این ویژگی می تواند میزان هدر رفت باتری را تا حد زیادی کاهش داده تا کاربر مدت زمان زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد از کیبورد استفاده کند. لازم به ذکر است که این سیستم علاوه بر زیباسازی چند برابری شکل ظاهری کیبورد این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند در محیط های کم نور و یا کاملا تاریک نیز از کیبورد استفاده کند!

کلیدهای میانبر اختصاصی و سیستم نورپردازی هوشمند کیبورد بی سیم لاجیتک مدلMX Key Mini Graphite

کیبورد مینیمال لاجیتک Logitech MX Key Mini Graphite با قابلیت اتصال همزمان به 3 دستگاه و امکان انتقال فایل!

Logitech به منظور افزایش آزادی عمل هنگام استفاده از فناوری بی سیم (بلوتوث) جهت متصل شدن به دستگاه های دیجیتال استفاده کرده است! در ضمن برد عملیاتی که بلوتوث در اختیار کاربر قرار می دهد برابر با 10 متر خواهد بود! از قابلیت های مهم و مثبت کیبورد بی سیم MX Key Mini Graphite لاجیتک می توان به قابلیت متصل شدن همزمان به 3 دستگاه اشاره کرد. این قابلیت به لطف بهره مندی از فناوری بلوتوث به وجود آمده و به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از طریق آن به تبلت، لپ تاپ و سایر لوازم پشتیبانی کننده از این فناوری به صورت همزمان متصل شوید! از دیگر ویژگی ها و امکانات تعبیه شده در این مدل کیبورد می توان به امکان انتقال انواع مختلف فایل اشاره کرد. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا پس از نصب نرم افزار اختصاصی لاجیتک که با عنوان Logitech Option طراحی شده، قادر به انتقال فایل بین سیستم عامل MAC و Windows باشید! لازم به ذکر است که با توجه به قابلیت دنبال کردن حرکات ماوس MX Master 3 و MX Anywhere 3 از یک سیستم به سیستم دیگر این امکان به کاربر داده خواهد شد تا بتواند از کیبورد بی سیم MX Key Mini Graphite در چندین دستگاه مختلف استفاده کرده و به روند کاری خود سرعت بسزایی دهد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل کیبورد از قابلیت سازگاری با Windows 10, 11 or later،macOS 10.15 or later ،Chrome OS، Linux، iOS 13.4 or later، iPadOS 14 or later، Android 5.0 or later را دارد!

منبع: logitech