تهیه یک کیبورد مناسب گیم می تواند لذت و هیجان بازی کردن را برای کاربر چندین برابر کند! برای رسیدن به اوج لذت و غرق شدن در هیجان بازی به یک کیبورد گیمینگ حرفه ای احتیاج دارید تا بتواند همه نیازهای شما را حل کند! کیبورد گیمینگ ریزر مدل BlackWidow V3 Green Switch را می توان یکی از کامل ترین و مناسب ترین کیبورد در بازار محسوب کرد. این مدل کیبورد با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار دارد می تواند موجب بهتر شدن عملکرد کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی شود. از نمونه ویژگی هایی که مخصوص گیمرهای حرفه ای در این مدل کیبورد اضافه شده می توان به Razer Chroma و Synapse 3.0 اشاره کرد که به منظور افزایش لذت گیمینگ اضافه شده است. در ضمن با توجه به بهره مندی از عمر بالایی که کلید ها در اختیار دارند (80 میلیون ضربه) می تواند مدت زمان زیادی برای شما کاربرد داشته باشند. در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد شرکت ریزر را داریم، پس لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

با کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 Green Switch حرفه ای بازی کنید!

طراحی!

کیبورد گیمینگ ریزر مدل BlackWidow V3 Green Switch همانند دیگر کیبوردهای معمولی موجود در بازار از ابعاد استاندارد برخوردار بوده و مجهز به 104 عدد کلید مختلف است. شرکت ریزر در ساخت بدنه این مدل از کیبورد از جنس پلاستیک مرغوب و برای قاب اصلی نیز از آلومینیوم باکیفیت استفاده کرده است. بدنه استفاده شده این کیبورد با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد. در ضمن شرکت ریزر به منظور لیز نخوردن کیبورد زیر دست کاربر از یک شاسی فلزی بهره برده است. شاسی فلزی اضافه شده در این مدل کیبورد با توجه به سنگینی مطلوبی که ایجاد می کند می تواند علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن، حس تسلط بیشتر را نیز برای کاربر القا کند! BlackWidow V3 Green Switch ریزر یک کیبورد سیمی بوده و با توجه به کابل USB که در اختیار دارد می توانید برای اتصال دادن آن به سیستم خود اقدام کنید. طول مناسب این کابل نیز آزادی عمل بیشتری برای شما داشته و با توجه به بافت و پوشش پارچه ای استفاده شده می تواند دوام بالایی نیز داشته باشد. شرکت ریزر در ساخت این صفحه کلید بادوام و باکیفیت از کلیدهای چند رسانه ای و میان بر استفاده نکرده و به جای آن از قابلیت برنامه ریزی کلیدها استفاده کرده تا کاربر از این بابت با هیچ کمبودی نداشته باشد! در گوشه سمت راست کیبورد نیز از یک غلتک استفاده کرده که با توجه به قابلیت برنامه ریزی که در اختیار دارد می تواند جای خالی کلیدهای میان بر را برای شما پر کند! نورپردازی RGB از دیگر ویژگی های طراحی این مدل از کیبورد محسوب شده که در زیر تک تک کلیدهای آن اضافه شده است.

با کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 Green Switch حرفه ای بازی کنید!

مجهز به نورپردازی RGB و حافظه هیبریدی!

شرکت ریزر به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 Green Switch از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل کیبورد از زیر و روی کلیدها شروع شده و تا کناره های کیبورد نیز ادامه یافته است. در ضمن این نورپردازی قابلیت پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ و انواع مختلف جلوه های نوری و افکت ها را دارد که می توانید آن ها را به صورت کاملا شخصی و دلخواه تنظیم کنید. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! شرکت ریزر به منظور استفاده بیشتر کاربران از این مدل کیبورد آن را سازگار با انواع ویندوز طراحی کرده است. به این ترتیب شما می توانید این مدل از کیبورد شرکت ریزر را در انواع سیستم ها و پلتفرم ها بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. Plug and Play از ویژگی های مهم و مثبت این کیبورد محسوب می شود. این قابلیت شما را قادر می سازد تا بدون استفاده و نصب نرم افزار و یا سخت افزار خاصی و تنها با متصل کردن کابل USB به سیستم خود از انجام بازی های خود لذت برده و با هیچ چالش خاصی روبرو نشوید.

با کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 Green Switch حرفه ای بازی کنید!

از دیگر امکاناتی که شرکت ریزر در ساخت کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 Green Switch استفاده کرده می توان به استراحت گاه مچ دست اشاره کرد. این قابلیت علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحتگاه تعبیه شده قرار دهید. در ضمن این مدل از کیبورد دارای حافظه هیبریدی و فضای ذخیره سازی ابری نیز است تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید پس از اعمال تنظیمات و برنامه ریزی هایی که بر روی کلیدهای موجود و یا نورپردازی انجام می دهید آن ها را ذخیره کنید.

منبع: razer