شرکت GameSir یک کنترلر گیمینگ ابری دیگر را به بازار عرضه کرده است. این دستگاه که X2 Pro نام دارد، به عنوان نسخه ارتقا یافته کنترلر شناخته شده GameSir X2 راهی بازار شده است. این طور که به نظر می رسد، ایکس باکس این کنترلر جدید را تأیید کرده و آن را برای اجرای بازی های سرویس ابری ایکس باکس (Xbox Cloud Gaming) کاملاً مناسب توصیف کرده است! همچنین کاربران کنترلر X2 Pro می توانند به یک ماه اشتراک رایگان Game Pass Ultimate هم دسترسی داشته باشند.

کنترلر دستی GameSir X2 Pro به طور اختصاصی برای بازی کردن به صورت ابری عرضه می شود

اما چه ویژگی های جدیدی باعث شده تا پسوند “Pro” به مدل X2 اضافه شود و آن را ارتقا دهد؟ یکی از مهم ترین این ویژگی ها، تریگرهای آنالوگ Hall Effect است که مطابق با ادعای برند سازنده از دقتی معادل با 0.1 میلی متر بهره می برند. همچنین در قسمت پشت بدنه این کنترلر شاهد قرارگیری دکمه های قابل برنامه ریزی هستیم که امکان تغییر عملکرد آنها به صورت لحظه ای وجود دارد. به این ترتیب متناسب با نوع بازی ای که قصد انجام دادن آن را دارید، می توانید تنظیمات عملکرد این دکمه ها را به سریع ترین شکل ممکن تغییر دهید.

لازم به ذکر است که دکمه های کنترلر دستی GameSir X2 Pro به صورت آهنربایی طراحی شده اند و امکان جدا کردن آنها از بدنه وجود دارد. بنابراین شما می توانید ساختار ABXY این دکمه ها را به دلخواه خود شخصی سازی کنید! به این ترتیب شما این کنترلر هم برای ایکس باکس و هم برای سوئیچ کارایی بالایی دارد و در هر یک از این حالت ها، امکان انجام بازی در راحت ترین شکل ممکن را به کاربر می دهد.

کنترلر دستی GameSir X2 Pro به طور اختصاصی برای بازی کردن به صورت ابری عرضه می شود

این کنترلر دستی مناسب استفاده در کنسول های ایکس باکس در رنگ های سفید و مشکی عرضه شده و با گوشی های هوشمند سایز 110 تا 179 میلی متری (از لحاظ طول) سازگاری دارد. این کنترلر نیز همانند مدل نسل قبلی، به صورت مستقیم از طریق رابط USB-C به گوشی متصل می شود و زمان تأخیر بسیار کمتری را در مقایسه با اتصال بلوتوثی به ارمغان می آورد. شما همچنین می توانید گوشی خود را نیز در حین استفاده از این کنترلر شارژ کنید و دیگر نگران تمام شدن باتری گوشی موقع بازی کردن نباشید!

کنترلر دستی GameSir X2 Pro با سرویس های استریم بازی دیگر مانند استادیا، آمازون لونا و انویدیا GeForce Now نیز سازگاری دارد و با قیمت 79.99 دلار در فروشگاه های خرده فروشی کشور آمریکا در دسترس قرار گرفته است. همچنین قیمت کنترلر جدید GameSir در بازار کشورهای اروپایی 89.99 یورو اعلام شده است.

کنترلر دستی GameSir X2 Pro به طور اختصاصی برای بازی کردن به صورت ابری عرضه می شود

به هر حال بررسی عملکرد این کنترلر در مقایسه با دیگر محصولات برند GameSir و دیگر کنترلرهای ابری موجود در بازار می تواند برای علاقه مندان به بازی جذاب باشد؟! و آیا این کنترلر همانند کنترلر Pro Controller نینتندو سوئیچ که امکان اتصال به گوشی های اندرویدی را فراهم می کند و لذت بازی را برای گیمرها بیشتر کرده می تواند باعث ایجاد حس بهتری در کاربران باشید یا خیر؟ و آیا GameSir X2 Pro به بهترین کنترلر دنیا برای اجرای بازی های سرویس ابری ایکس باکس تبدیل خواهد شد؟! جواب این سؤال در چند ماه آینده مشخص می شود! پس منتظر بمانید!

منبع: windowscentral