کروم بوک های 11.6 اینچی همچنان بخش بزرگی از بازار کروم بوک ها را به خود اختصاص داده اند و کاربران بسیاری به استفاده از آنها تمایل دارند. این کروم بوک ها هم از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردارند و هم به نسبت کروم بوک های بزرگتر دارای قیمت مناسب تری هستند. در این بخش قصد داریم تا به معرفی جدیدترین نسل کروم بوک Acer Chromebook Spin 311 بپردازیم که هم ابعاد جمع و جوری دارد و هم می توان بر روی آن برای اجرای برنامه های کاربردی حساب باز کرد. به طور خلاصه نقاط قوت این کروم بوک را طراحی جمع و جور، کیفیت ساخت مطلوب و ارائه خدمات طولانی مدت از جانب ایسر تشکیل می دهند. همچنین می توان تعداد پورت های محدود، مجهز نبودن به درگاه کارت حافظه microSD و عرضه نشدن آن با آپشن رم 8 گیگابایت دانست.

Acer Chromebook Spin 311، یک کروم بوک جمع و جور و کاربردی!

به طور معمول کاربران در هنگام خرید یک لپ تاپ جدید نگاهی به مشخصات فنی آن می اندازند و بهترین لپ تاپ را متناسب با نیازشان انتخاب می کنند. اما در رابطه با کروم بوک ها مشخصات فنی شاید به اندازه لپ تاپ مهم نباشد. یک صفحه نمایش بزرگ و مجهز بودن به امکانات کاربردی اولیه شاید برای بسیاری از کاربران کروم بوک کفایت کند. اما شرایطی را تصور کنید که می خواهید تا کروم بوک خود را در کیف یا کوله پشتی تان بگذارید و به پارک بروید تا در فضایی آرام تر بتوانید کارهایتان را انجام دهید. در این شرایط یک کروم بوک 11.6 اینچی مانند Acer Chromebook Spin 311 کارایی بیشتری برای شما خواهد داشت و می توانید آن را راحت تر حمل کنید.

ایسر به منظور کوچکتر کردن ابعاد این کروم بوک مجبور به کم کردن تعداد پورت های آن شده است. اما این دستگاه همچنان دارای پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از فناوری فست شارژ Power Delivery با توان 45 وات است و می توان از آن برای اتصال هاب، آداپتور و مانیتور خارجی به آن استفاده کرد. همچنین Acer Chromebook Spin 311 به پورت USB-A مجهز است و از اتصال رایج به لوازم جانبی لپ تاپ مانند کیبوردهای باسیم و فلش مموری های قدیمی پشتیبانی می کند. بر روی بدنه این کروم بوک جک 3.5 میلی متری برای اتصال به هندزفری و هدفون نیز تعبیه شده است. همان طور که مشاهده می کنید در این لیست اثری از درگاه کارت حافظه microSD دیده نمی شود. این موضوع در حالی که حافظه داخلی این کروم بوک تنها ظرفیت 64 گیگابایت را دارد، کمی عجیب به نظر می رسد!

این مدل جدید به مدت هشت سال و تا تاریخ ژوئن 2028 آپدیت های اختصاصی Chrome OS را دریافت خواهد کرد. همچنین این کروم بوک دارای وزن سبکی است و از قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسانی بهره می برد. به طوری که می توانید آن را به سادگی در کیف خود گذاشته و آن را به مکان های مختلف حمل کنید. ضمن اینکه امکان بک آپ گیری از اطلاعات ذخیره شده بر روی این کروم بوک با سرعت بالایی امکان پذیر است. از لحاظ طراحی ظاهری نیز Acer Chromebook Spin 311 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. البته ضخامت قاب های اطراف صفحه نمایش آن کمی زیاد است اما این موضوع زمانی که از این دستگاه در قالب تبلت استفاده می کنید به کمک شما می آید.

باتری به کار رفته در این کروم بوک نیز از شارژدهی مناسبی برخوردار است و متناسب با ادعای ایسر برای 16 ساعت استفاده از آن کفایت می کند. اما در عمل شارژ کامل این کروم بوک برای استفاده از آن به مدت 12 تا 14 ساعت در طول روز کافی است.

چنانچه قصد خرید انواع کروم بوک موجود در بازار با بهترین قیمت را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral