شرکت ایرانی گرین را می توان یکی از تولید کنندگان انواع مختلف کامپیوترهای یکپارچه محسوب کرد. تمامی محصولات تولیدی این شرکت همانند کامپیوترهای یکپارچه به دلیل بهره مندی از قابلیت های متنوع و استانداردهای روز دنیا توانسته توجه اغلب کاربران را به سمت خود جلب کند! در این مقاله قصد بررسی یکی از نمونه کامپیوترهای یکپارچه تولید شده توسط شرکت گرین را داریم که با عنوان GX22-i518S طراحی و تولید شده است! این مدل از کامپیوتر به منظور راضی کردن کاربران از قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعددی همچون سیستم سخت افزاری قدرتمند و قابلیت ارتقا، صفحه نمایش باکیفیت، ماژول های شبکه بی سیم، اسپیکر قدرتمند و باکیفیت، پورت های متعدد، کیبورد و ماوس ارگونومیک و ... بهره برده است! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S گرین خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S گرین!

طراحی و ساخت کامپیوتر همه کاره green gx22-i518s!

شرکت گرین کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S را جهت اشغال فضایی کم در ابعاد جمع و جور طراحی کرده است. ابعاد 361.54x490.3x61.66 میلی متری فضای زیادی از میز کاربر اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسب 4 کیلوگرمی نیز قابلیت جابجایی راحت را نیز در پی خواهد داشت! این کامپیوتر یکپارچه گرین دارای صفحه نمایش 21.5 اینچ از نوع VA بوده و با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند محتوای موجود را با وضوح و شفافیت بالایی به نمایش دربیاورد. از ویژگی های بدنه استفاده شده در کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S گرین می توان به انحنای موجود در قسمت پشتی اشاره کرد. انحنای موجود در قسمت پشتی مانیتور باعث جذابیت بیشتر کامپیوتر شده است! در ضمن این مدل از کامپیوتر یکپارچه در 2 رنگ سیاه و سفید روانه بازار شده است! این ویژگی می تواند به کاربران این امکان را بدهد تا نسبت به سلیقه شخصی و حفظ هارمونی رنگ های اتاق خود اقدام به انتخاب یکی از رنگ ها کند! ضخامت کم به همراه قابلیت تنظیم زاویه از دیگر ویژگی های این مدل کامپیوتر محسوب شده و این امکان را به کاربر می دهد تا با تنظیم، دید مناسب را برای خود به وجود آورند! در قسمت زیرین دستگاه نیز از یک پایه استاندارد استفاده شده است. پایه تعبیه شده در این مدل کامپیوتر از جنس فلز مقاوم و باکیفیت بوده و با توجه به طراحی خاصی که در اختیار دارد قادر است علاوه بر اضافه کردن میزان جذابیت، استقامت و تثبیت دستگاه را نیز افزایش دهد. 2 عدد اسپیکر نیز در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده و با توجه به قابلیت پخش صدایی باکیفیت می تواند کاربران زیادی را راضی نگه دارد! شرکت گرین پورت های ورودی را نیز در قسمت پشتی و زیرین دستگاه تعبیه کرده است!

طراحی و ساخت کامپیوتر همه کاره green gx22-i518s!

سیستم سخت افزاری قدرتمند و ماژول های شبکه بی سیم آل این وان گرین gx22-i518s!

از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S گرین می توان به سیستم سخت افزاری مناسب اشاره کرد! سیستم سخت افزاری استفاده شده در این مدل کامپیوتر شامل پردازنده گرافیکی UHD Graphics 630 شرکت اینتل، پردازنده مرکزی Core i5 8400 شرکت اینتل، خنک کننده پردازنده Heat-Pipe، حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4، پردازشگر صوتی ALC887 شرکت Realtek، هارد دیسک 1 ترابایت از نوع 2.5 اینچ با رابط ساتا 3 همراه با چرخشی برابر با 5400 دور در دقیقه و 120 گیگابایت اس اس دی از نوع M.2 NVMe می شود! با توجه به بهره مندی از سیستم سخت افزاری مناسب می توان گفت که کاربر برای کارهای روزانه خود با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد. لازم به ذکر است که کامپیوتر بدون کیس جدید با پردازنده و کارت گرافیک اینتل برخلاف اکثر کامپیوترهای یکپارچه از قابلیت ارتقا سیستم سخت افزاری بهره مند بوده و این امکان را به آن ها می دهد تا برای نصب پردازنده هایی همچون Intel Core i7, i9 با محدودیت TDP حداکثر تا 65 وات و حافظه رم تا 32 گیگابایت اقدام کنند! با ارتقا دادن سیستم سخت افزاری این کامپیوتر می توانید به کارایی بی نظیر دست پیدا کنید!

شرکت گرین جهت برقراری اتصال کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S به صورت بی سیم با دیگر دستگاه ها از ماژول بی سیم Intel Dual Band Wireless-AC 3165 و تکنولوژی های بی سیم بلوتوث و وای فای استفاده کرده است. کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S گرین با توجه به بهره مندی از این ماژول قادر است با دیگر دستگاه های پشتیبانی کننده از این تکنولوژی به برقراری ارتباط اقدام کند! لازم به ذکر است که تکنولوژی بی سیم وای فای از نوع Wifi 802.11ac (2.4/5GHz) بوده و تکنولوژی بلوتوث نیز از نوع 4.2 است. با قابلیت متصل شدن به صورت بی سیم این امکان به کاربر داده خواهد شد تا علاوه بر وقفه بسیار ناچیز، از ارتباطی سریع تا 433Mbps و برد عملیاتی فوق العاده موثر بهره مند شوند. از دیگر قابلیت های مهم و موثر ارتباط بی سیم نیز می توان به قابلیت پشتیبانی از Wireless Display و امنیت صد در صدی در هنگام دریافت و ارسال اطلاعات اشاره کرد!

سیستم سخت افزاری قدرتمند و ماژول های شبکه بی سیم آل این وان گرین gx22-i518s!

پورت های متعدد و اسپیکرهای باکیفیت کامپیوتر چند کاره green gx22-i518s!

کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S گرین علاوه بر برخورداری از ارتباط بی سیم، برای متصل شدن به دستگاه های دیگر نیز از پورت های متعدد نیز بهره برده است! پورت های تعبیه شده در این مدل کامپیوتر شامل 2 عدد پورت USB 3.1 Gen1، 2 عدد USB 2.0، 2 عدد هاب USB 2.0، 1 عدد پورت COM (9 پین)، 1 عدد جک 3.5 میلی متری، پورت LAN، پورت HDMI 1.4b و پورت DisplayPort می شود! با استفاده از پورت HDMI می توانید به رزولوشن 4096x2160 و نرخ به روز رسانی 24 هرتزی رسیده و با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به رزولوشن 4096x2304 و نرخ به روز رسانی 60 هرتز برسید! با توجه به بهره مندی از جک هدفون نیز این امکان را خواهید داشت تا صدای ایجاد شده در سیستم را به دست آورید! لازم به ذکر است که شرکت گرین پورت COM را نیز به منظور برقراری ارتباط تجهیزات قدیمی و یا صنعتی اضافه کرده تا کاربر بدون محدودیت اقدام به استفاده از این مدل کامپیوتر کند! اسپیکر نیز از دیگر امکانات موجود در کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S گرین محسوب می شود. شرکت گرین در طراحی این مدل کامپیوتر از 2 عدد اسپیکر 3 واتی استفاده کرده است. اسپیکرهای تعبیه شده در این مدل کامپیوتر با توجه به بهره مندی از کیفیت بالا و برخورداری از عملکرد هوشمند قادر هستند تا صداهای موجود سیستم را با شفافیت و وضوح بالا پخش کند! در ضمن با توجه به بهره مندی از عملکرد هوشمند آمپلی فایر نیز می توان صدای کاملا زنده و طبیعی را برای کاربر پخش کند!

پورت های متعدد و اسپیکرهای باکیفیت کامپیوتر چند کاره green gx22-i518s!

صفحه نمایش باکیفیت کامپیوتر بدون کیس green gx22-i518s!

صفحه نمایش یکی از موارد مثبت کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S گرین محسوب می شود. صفحه نمایش تعبیه شده در این کامپیوتر همه کاره دارای پنل 21.5 اینچی همراه با حاشیه های ناچیزی (2 میلی متر) بوده و با توجه به رزولوشن 1920x1080 پیکسل می تواند تصاویری با بالاترین کیفیت را برای شما به نمایش دربیاورد. روشنایی مناسب، نرخ به روز رسانی 60 هرتز، کنتراست نامی 3000:1 و زاویه دید 178 درجه (عمودی و افقی) به همراه پنل VA از دیگر مشخصات صفحه نمایش محسوب می شود. میزان روشنایی موجود در صفحه نمایش این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید در محیط های پر نور نیز از کیفیت و وضوح بالا بهره مند باشید! در ضمن با توجه به نرخ به روز رسانی 60 هرتزی این صفحه نمایش می توان گفت که با یک صفحه نمایش مناسب روبرو بوده که می تواند تصاویر موجود را با بالاترین کیفیت به نمایش دربیاورد.

شرکت گرین به منظور راحتی کاربر و جلوگیری از صرف هزینه های اضافی به منظور تهیه ماوس و کیبورد جداگانه، به همراه کامپیوتر یکپارچه مدل GX22-i518S یک عدد ماوس و یک عدد کیبورد نیز عرضه کرده است! ماوس و کیبورد موجود از نوع بی سیم بوده و با توجه به کیفیتی که در اختیار دارند می توانند نیاز اکثر کاربران را برطرف کنند! از نمونه ویژگی آن ها نیز می توان به 117 عدد کلید کیبورد، 5 عدد کلید ماوس با دقتی از 800 تا 1600DPI همراه با نرخ نمونه برداری 250 هرتز اشاره کرد. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کنیم که کامپیوتر یکپارچه GX22-i518S گرین از قابلیت سازگاری با سیستم عامل های ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 و ویندوز 11 برخوردار است!

منبع: green