مانیتور صنعتی یکی از دستگاه های پرکاربرد برای مصارف تبلیغاتی است که کاربردهای آن فقط محدود به محیط های فروشگاهی نمی شود. امروزه از دستگاه مانیتور صنعتی در مراکز آموزشی مدرن نیز برای اهداف مختلف استفاده می شود. همچنین این دستگاه در سازمان ها، شرکت ها و ادارات برای برقراری ارتباطات درون سازمانی کارایی بالایی دارد. در این مقاله ابتدا کاربردهای مانیتور صنعتی را در مراکز آموزشی مورد بررسی قرار می دهیم و سپس با ارائه آمار، نقش این دستگاه را در سازمان ها مورد بررسی قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید.

کاربرد مانیتور صنعتی در مراکز آموزشی و سازمان ها چیست؟

* 73 درصد از مراکز آموزشی در کشورهای پیشرفته، نمایشگر صنعتی را به عنوان دستگاهی حیاتی در مبحث ارتباطات می دانند.

بسیاری از مدارس و دانشگاه ها در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه، از امکاناتی که مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج برای برقراری ارتباط با دانش آموزان و ارائه اطلاعات به آنها فراهم می آورد هیجان زده هستند! از جدیدترین اخبار گرفته تا اطلاعات متنوع در رابطه با برنامه های درسی بر روی این دستگاه دیجیتال قابل نمایش است و با استفاده از آن می توان دانش آموزان را بیشتر در جریان امور جاری مدرسه یا دانشگاه قرار داد.

* 69 درصد از دانش آموزان مدارس از گوشی های موبایل هوشمند و 47 درصد از آنها از تبلت به صورت روزانه استفاده می کنند.

این موضوع که کودکان روز به روز بیشتر با تکنولوژی همراه می شوند، شاید دیگر جای چندان تعجبی نداشته باشد! اما به هر حال این موضوع صحت دارد و تکنولوژی و دستگاه های دیجیتال دیگر فقط مختص به بزرگسالان نیست. مدیران مدارس می توانند از این موضوع بهترین استفاده را ببرند و با نصب ساینیج هوشمند تعاملی در محیط مدرسه، با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند. به این صورت که دانش آموزان با اسکن QR Code موجود بر روی دستگاه ساینیج هوشمند، به اطلاعات مفیدی در رابطه با دروس خود بر روی گوشی هوشمند دسترسی پیدا می کنند.

* 96 درصد از دانش آموزان می گویند که ویدئو تجربه آموزش آنها را ارتقا می دهد.

ویدئو یکی از آسان ترین روش ها برای نمایش محتوای جذاب بر روی انواع مانیتور صنعتی است و برای دانش آموزان جذابیت بیشتری نیز دارد. همچنین این روزها برای بسیاری از مطالب درسی به سادگی ویدئوهای آموزشی پیدا می شود! پس با این روش انگیزه دانش آموزان خود را برای یادگیری دروس بیشتر کنید.

* استفاده از تکنولوژی در آموزش باعث می شود تا استرس دانش آموزان به میزان 45 درصد کاهش پیدا کند، اعتماد به نفس آنها 46 درصد افزایش یابد و بازدهی آموزش 57 درصد بیشتر شود. همچنین به دانش آموزان کمک می کند تا به میزان 67 درصد بیشتر برای حاضر شدن در کلاس آماده شوند. پس به دنبال یک دلیل برای استفاده از نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج در مدرسه خود بودید؟ به نظر همین چند خط می تواند شما را قانع کند!

سازمان ها و شرکت ها

* ارتباطات داخلی مناسب باعث افزایش 25 درصدی بهره وری کارکنان می شود.

سازمان ها و شرکت ها

مدیران تمام شرکت ها و سازمان ها می خواهند تا کارکنان پویاتری داشته باشند. اما زمانی که کارمندان به کار مشغول می شوند، ارتباطات درون سازمانی آنها ممکن است از هم گسسته شود. یک دستگاه دیجیتال ساینیج می تواند راهی سریع و آسان برای آگاه کردن تمام کارمندان یک شرکت و سازمان از وقایع درون سازمانی باشد.

* علاقه تیم های مدیریت داخلی سازمان ها و شرکت ها به استفاده از مانیتور صنعتی به میزان 56 درصد افزایش داشته است. به این ترتیب می توان انتظار داشت که در آینده ای نه چندان دور، در بیشتر سازمان ها از این دستگاه به منظور نمایش انواع اطلاعات و اخبار استفاده شود.

* تابلو تبلیغاتی دیجیتال تا 47.7 درصد می تواند به برندسازی برای کارمندان کمک کند.

درست است که جلب نظر مشتریان اصلی ترین هدف برای مدیران سازمان ها و شرکت ها است و بیشتر به همین دلیل نسبت به خرید مانیتور صنعتی اقدام می کنند؛ اما هیچ گاه نباید کارمندان را فراموش کرد! در واقع هر چه کارمندان با برند شما بیشتر آشنا شوند و محصولات شما را بیشتر بشناسند، می توانند با دقت و علاقه بیشتری کار کنند. پس از مانیتور صنعتی در سازمان خود برای برندسازی هر چه بیشتر استفاده کنید و این بار سعی کنید تا کارمندانتان را به سمت محصولات و خدمات خود جذب نمایید!

منبع: screencloud