به مرور زمان پوسترها و تابلوهای تبلیغاتی در سالن های سینما در حال جایگزین شدن با دیجیتال ساینیج هستند. با استفاده از دستگاه دیجیتال ساینیج امکانات متعددی مانند قابلیت نمایش محتوا به صورت داینامیک ایجاد می شود و می توان از جلوه های بصری متحرک برای تبلیغات بیشتر بهره برد. اگر شما صاحب یک سالن سینما یا تئاتر هستید، می توانید به شیوه های زیر از Digital Signage استفاده کنید تا بیشترین بازدهی را از آن به دست آورید!

1. تبلیغ فیلم های در حال نمایش و فیلم های بعدی

شما می توانید از زمانی که مراجعه کنندگان برای خرید بلیط یا تنقلات در صف می گذرانند به بهترین شکل استفاده کرده و فیلم های در حال نمایش یا فیلم هایی را که در آینده قصد نمایش آنها را دارید، تبلیغ کنید. برای این منظور می توانید پوستر فیلم ها، تایم نمایش و امتیاز فیلم را بر روی ساینیج هوشمند نمایش دهید و به مراجعه کنندگان اجازه دهید تا با اسکن QR Code اطلاعاتی مانند تریلر فیلم ها و اطلاعات دیگر را به سریع ترین شکل بر روی گوشی موبایل دانلود کنند.

دیجیتال ساینیج در سالن های سینما چه کاربردهایی دارد؟

2. افزایش فروش

تبلیغ فیلم ها را به شکلی کاملاً پر زرق و برق همراه با انیمیشن هایی چشمگیر انجام دهید تا مخاطبان به سمت آنها جلب شوند. همچنین ویدئوهای تبلیغاتی همراه با نمایش منوهای دیجیتال از بوفه می توانند مخاطبان را ترغیب کنند تا خدمات شما را خریداری کنند. به همین دلیل دستگاه ساینیج هوشمند ابزاری کاربردی برای افزایش فروش به حساب می آید. شما می توانید محتوای در حال نمایش بر روی دیجیتال ساینیج را از طریق CMS های مبتنی بر فضای ابری آپدیت کرده و به راحتی آنها را مدیریت کنید.

دیجیتال ساینیج در سالن های سینما چه کاربردهایی دارد؟

3. از شبکه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان استفاده کنید

از ویجت های شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا فیلم های در حال اکران خود را بیش از پیش بر سر زبان ها بیندازید! برای این منظور می توانید پست ها و توئیت های منتشر شده در شبکه های اجتماعی را بر روی نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج نمایش دهید تا مشتریان به سمت آنها جلب شوند. همچنین می توانید پست هایی را که از محیط سینمای شما در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند، به نمایش بگذارید. این کار مشتریان را ترغیب می کند تا آنها هم در صفحه اجتماعی خود در رابطه با سینمای شما و فیلم های در حال اکران پست بگذارند و این بهترین تبلیغ برای شما است!

4. نمایش موقعیت سالن و صندلی های فروخته شده

یکی دیگر از مزایای استفاده از مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج این است که نقشه ای از سالن سینما را همراه با صندلی های فروخته شده بر روی آن به نمایش بگذارید تا مراجعه کنندگان برای خرید بلیط و انتخاب جایگاه کار آسان تری در پیش داشته باشند. برای این منظور می توانید تابلو تبلیغاتی دیجیتال خود را در کنار باجه های فروش بلیط نصب کنید. مسلماً مشتریان شما از این موضوع استقبال خواهند کرد!

5. نمایش اطلاعات ترافیکی

از آنجا که با پایان یافتن فیلم، تعداد قابل توجهی از افراد قصد خروج از سالن و رفتن به منزل را دارند، ممکن است در خیابان های اطراف سینما ترافیک تشدید شود. مدیران سینما می توانند با نمایش وضعیت ترافیکی خیابان های اطراف بر روی ساینیج هوشمند، به مشتریان خود کمک کنند تا برای رفتن به منزل برنامه ریزی بهتری داشته باشند. همچنین در همین راستا می توان وضعیت آب و هوا را بر روی Digital Signage نمایش داد.

6. ارتباط داخلی بیشتر بین کارکنان

از دستگاه دیجیتال ساینیج می توان برای بهبود ارتباطات داخلی بین کارکنان نیز استفاده کرد. به عنوان مثال می توان پیام های فوری برای مراجعه کارکنان به بخش های مختلف را نمایش داد. همچنین می توان مدیران داخلی را بر روی دیجیتال ساینیج معرفی کرد تا تمامی کارکنان با آنها آشنا شوند. نمایش راهنمای دسترسی به بخش های مختلف سالن نیز می تواند هم به کارکنان و هم به مراجعان برای دسترسی سریع تر به بخش مورد نظرشان کمک زیادی کند.

شما می توانید برای دریافت قیمت دیجیتال ساینیج و خرید این دستگاه با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید انواع مانیتور صنعتی موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: mvixdigitalsignage