اندروید اتو اپلیکیشنی شبیه به CarPlay اپل است که توسط گوگل طراحی شده و امکانات متعددی را در اختیار رانندگان قرار می دهد. در واقع اندروید اتو جایگزین سیستم اطلاع رسانی پیش فرض خودرو می شود و  این امکان را ایجاد می کند تا به قابلیت های گوشی اندرویدی خود بر روی داشبورد ماشین دسترسی داشته باشید. اگر از Android Auto در خودروی خود استفاده می کنید و قصد دارید تا گوشی اندرویدی تان را به آن متصل کنید، باید از یک کابل USB-C با کیفیت استفاده کنید. این کابل باید در برابر خمیدگی، کشیده شدن های ناگهانی و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد. در ادامه چند مدل از بهترینِ این نوع کابل ها برای کار با اندروید اتو را به شما معرفی می کنیم. در صورت تمایل می توانید سایر مدل های این کابل ها را در مقاله «بهترین کابل های USB-C برای کار با Android Auto، دستیار هوشمند رانندگی اندروید (بخش اول)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

کابل USB-C باسئوس Retractable – یک کابل تلفنی با قابلیت جمع شدن

کابل USB-C باسئوس Retractable – یک کابل تلفنی با قابلیت جمع شدن

برای برخی از کاربران کابل های تلفنی از رده خارج و غیر قابل استفاده به نظر می آیند، اما این کابل ها همچنان کارایی مناسبی دارند و جلوه ای خاص و متفاوت به فضای داخلی خودروی شما می بخشند. کابل باسئوس Retractable یکی از همین کابل ها است که به طور کامل در برابر در هم پیچیدگی مقاوم است. ضمن اینکه این کابل از قابلیت جمع شدن (مانند فنر) نیز برخوردار است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. به طور دقیق تر باید گفت که طول این کابل بین 24 سانتی متر تا یک متر از طریق جمع و باز شدن قابل تغییر خواهد بود.

کابل تبدیل USB-C به USB-C انکر مدل Powerline III – مقاومت فوق العاده در برابر خمیدگی

کابل تبدیل USB-C به USB-C انکر مدل Powerline III – مقاومت فوق العاده در برابر خمیدگی

کابل USB-C انکر Powerline III تقریباً برای استفاده در هر شرایطی مناسب است و به خصوص در هنگام سفرهای جاده ای با استفاده اندروید اتو کارایی بالایی دارد. این کابل با طول یک متر عرضه شده و انکر آن را یکی از با دوام ترین کابل های موجود در بازار می داند. مطابق با ادعای انکر این کابل در برابر 25000 بار خمیدگی مقاوم است و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

کابل USB-C یوگرین USB – قابل استفاده داخل ماشین و جاهای دیگر!

کابل USB-C یوگرین USB – قابل استفاده داخل ماشین و جاهای دیگر!

کابل فست شارژ یوگرین دارای روکش نایلونی است و طول عمر مناسبی دارد. این کابل با چهار طول مختلف عرضه شده و با فناوری Quick Charge 3.0 سازگاری دارد. همچنین در این کابل از چیپ داخلی استفاده شده که سرعت شارژ گوشی را تا جایی که امکان دارد افزایش می دهد. لازم به ذکر است که این کابل از سرعت انتقال دیتای 480 مگابیت در ثانیه بهره می برد و در خارج از محیط ماشین هم می توان از آن استفاده کرد.

کابل تبدیل USB-A به USB-C برند CIKOO مدل right-angle – دارای رابط هایی با زاویه 90 درجه

کابل تبدیل USB-A به USB-C برند CIKOO مدل right-angle – دارای رابط هایی با زاویه 90 درجه

اگر به دنبال کابلی هستید که به صورت کاملاً محکم به پورت گوشی و سیستم اندروید اتوی خودروی شما متصل شود، کابل CIKOO Right-angled انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این کابل دارای رابط هایی با زاویه 90 درجه است و در آن از روکش نایلونی استفاده شده است. لازم به ذکر است که این کابل طول کوتاهی نیز دارد و به صورت دو رنگ (مشکی/ سفید) طراحی شده است.

شما می توانید انواع کابل های USB-C موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ما تهیه کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما بگذارند.

منبع: androidcentral