گوشی های سامسونگ گلکسی S22 از ویژگی های رده بالا و کاربردی زیادی بهره می برند و می توان آنها را جزء کامل ترین گوشی های اندرویدی حال حاضر دنیا دانست. این گوشی ها سرعت شارژ شدن ایده آلی دارند و بد نیست بدانید که نسخه استاندارد گلکسی S22 آنها از سرعت شارژ 25 وات و مدل های S22+ و S22 Ultra از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می کنند. متاسفانه کابل هایی که در بسته بندی این گوشی ها قرار داده شده اند، حداکثر توانایی پشتیبانی از سرعت 25 وات را دارند، بنابراین اگر شما به دنبال سرعت شارژ بالاتری هستید، باید از یک کابل قوی تر استفاده کنید! ما در این مقاله و بخش دوم آن برخی از بهترین کابل های سازگار با گوشی های گلکسی S22 را به شما معرفی کرده ایم. این کابل ها علاوه بر گوشی های پرچم دار سامسونگ، با تمامی دستگاه های مجهز به پورت تایپ سی سازگارند و نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برطرف می کنند.

کابل USB-C به USB-C انکر 643 – انتخاب کاربران

کابل USB-C به USB-C انکر 643 – انتخاب کاربران

از مک بوک تا گلکسی S22 و هر دستگاه تایپ سی دیگری را می توان با کابل انکر 643 شارژ کرد. این کابل از توان خروجی حداکثر 100 وات پشتیبانی می کند و در رنگ های مختلفی مانند سبز، آبی و زرد عرضه شده است. کابل انکر 643 دارای یک روکش نرم از جنس سیلیکون است و طول عمر آن برابر با 25000 بار خمیده شدن اعلام شده است! پس تا چند سال نیازی به جایگزین کردن آن نخواهید داشت زیرا با خرید این کابل صاحب یکی از بهترین کابل های USB-C خواهید شد!

کابل تایپ سی Rampow USB 3.2 نسل 2x2 – پوشش بافته شده برای استحکام بیشتر

کابل تایپ سی Rampow USB 3.2 نسل 2x2 – پوشش بافته شده برای استحکام بیشتر

بسیاری از کابل های رده بالای موجود در بازار هنوز از استاندارد USB 2.0 پشتیبانی می کند، اما این کابل از برند Rampow با جدیدترین استاندارد USB 3.2 نسل 2x2 سازگاری دارد. به این ترتیب این کابل توانایی انتقال دیتا با پهنای باند 20 گیگابیت در ثانیه را دارد و می توان از آن برای انتقال سیگنال های تصویری با رزولوشن 4K بهره برد. بر روی این کابل از روکش بافته شده استفاده شده که استحکام آن را چندین برابر کرده است. لازم به ذکر است که این کابل از سرعت شارژ 100 وات پشتیبانی می کند و توانایی رقابت با شارژر با قابلیت پشتیبانی از سرعت شارژ 100 وات را دارد.

کابل USB-C به USB-C برند Uni – طول بالاتر برای استفاده آسان تر

کابل USB-C به USB-C برند Uni – طول بالاتر برای استفاده آسان تر

اگر شما به دنبال یک کابل مستحکم هستید که طول بالایی هم داشته باشد کابل تایپ سی Uni انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این کابل در نسخه های مختلف با طول های 1.8، 3 و 4.5 متر عرضه شده و به شما این امکان را می دهد تا گوشی خود را در فاصله زیادی نسبت به پریز برق قرار داده و با آن کار کنید. ضمن اینکه در این کابل یک تراشه هوشمند تعبیه شده که شدت جریان خروجی را به بهترین شکل برای گوشی گلکسی S22 بهینه می کند.

کابل تایپ سی به تایپ سی باسئوس – ساخته شده از متریال رده بالا

کابل تایپ سی به تایپ سی باسئوس – ساخته شده از متریال رده بالا

باسئوس همواره به دلیل استفاده از متریال رده بالا در ساخت محصولات خود شناخته می شود و این کابل تایپ سی به تایپ سی نیز از این قاعده مستثنی نیست! این کابل از فناوری فست شارژ PD پشتیبانی می کند و توانایی ارائه سرعت 100 وات را دارد. باسئوس در ساخت این کابل از آلیاژ مرغوب روی به همراه روکش بافته شده از جنس نایلون استفاده کرده که علاوه بر استحکام بالا، ظاهر زیبایی نیز به آن بخشیده است. شرکت باسئوس این کابل را به همراه وارانتی دو ساله راهی بازارهای جهانی کرده است.

منبع: androidcentral