سرویس GeForce Now به شما اجازه می دهد تا بدون داشتن یک کامپیوتر گیمینگ قوی، بتوانید بازی های PC را تجربه کنید! در واقع در سال گذشته بود که سرویس گیمینگ ابری GeForce Now برای مرورگر کروم عرضه شد و حالا این سرویس امکان استریم بازی ها را از طریق مرورگرها را فراهم می آورد. در واقع شما می توانید با استفاده از یک مرورگر مانند مایکروسافت اج یا گوگل کروم، جدیدترین بازی های کامپیوتری را بر روی سیستم خود انجام دهید! این سرویس بازی ها را بر روی یک سرور مرکزی اجرا می کند و امکان انجام دادن بیش از 1300 عنوان بازی را در اختیار شما قرار می دهد. سرویس GeForce Now به تازگی یک آپدیت جدید دریافت کرده که بازی کردن از طریق آن را لذت بخش تر از گذشته کرده است!

سرویس GeForce Now اکنون از استریم بازی 1440p با نرخ 120FPS در مرورگرهای اج و کروم پشتیبانی می کند

اکنون سرویس انویدیا GeForce Now گزینه های بیشتری را برای تنظیم رزولوشن و فریم ریت در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این سرویس استریم بازی در آپدیت جدید از رزولوشن 1440p و نرخ 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. در حال حاضر بهره بردن از این رزولوشن و فریم ریت فقط از طریق مرورگرهای گوگل کروم و مایکروسافت اج امکان پذیر است. مرورگر موزیلا فایرفاکس هم از استریم محتوا با نرخ 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند، اما در پست رسمی انویدیا برای معرفی آپدیت جدید GeForce Now، به آن اشاره ای نشده است.

سرویس GeForce Now اکنون از استریم بازی 1440p با نرخ 120FPS در مرورگرهای اج و کروم پشتیبانی می کند

برای اینکه بتوانید بازی ها را با رزولوشن عالی 1440p و فریم ریت 120FPS بر روی مرورگر سیستم خود تجربه کنید، باید در سرویس GeForce Now RTX 3080 عضو باشید. برای این منظور باید به آدرس https://play.geforcenow.com مراجعه کرده و در این سایت عضو شوید. سپس می توانید رزولوشن و فریم ریت دلخواهتان را انتخاب کرده و بازی کردن را شروع کنید!

توجه داشته باشید که هزینه اشتراک ماهیانه سرویس GeForce Now RTX 3080 برابر با 19.99 دلار است. البته پلن های مقرون به صرفه تری هم در این سرویس وجود دارد (مثل پلن رایگان!)، اما در این پلن ها امکان دسترسی به رزولوشن 1440p و فریم ریت 120FPS فراهم نیست.

سرویس GeForce Now اکنون از استریم بازی 1440p با نرخ 120FPS در مرورگرهای اج و کروم پشتیبانی می کند

سرویس GeForce Now انویدیا تنها سرویس استریم بازی در دنیا نیست و رقبایی مانند Xbox Cloud Gaming مایکروسافت و گوگل استادیا را در کنار خود می بیند! چیزی که سرویس انویدیا را متمایز کرده، تعداد زیاد بازی های موجود در آن و آپدیت دائمی کتابخانه بازی های آن است. در گذشته GeForce Now نمایش بازی با سرعت بالاتر در گوشی pixel 6 pro را فراهم کرد که این موضوع بسیار کاربردی و جذاب به نظر می رسید اما حالا پشتیبانی از رزولوشن 1440p و فریم ریت 120FPS نیز به نقاط برتری این سرویس اضافه شده است. به خصوص اینکه سرویس Xbox Cloud Gaming حداکثر از رزولوشن 1080p برای استریم بازی با مرورگر پشتیبانی می کند! به این ترتیب این آپدیت جدید می تواند محبوبیت GeForce Now را در میان کاربران بیشتر از قبل نیز بکند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم برای استفاده از این سرویس، باید اینترنت قوی با پهنای باند بالا داشته باشید. در غیر این صورت علاوه بر افت کیفیت تصویر، ممکن است زمان تأخیر استریم بازی نیز بالا رود و در روند بازی کردن شما اختلالاتی ایجاد شود. پس حتماً پیش از عضویت در GeForce Now از سرعت و پهنای باند بالای اینترنت خود مطمئن شوید.

منبع: windowscentral