مادربرد ایسوس ROG X570 Crosshair VIII Extreme یکی از مادربردهای حرفه ای موجود در بازار است که از آن تحت عنوان «بهشت پردازنده های AMD Ryzen 9» یاد می شود! همچنین این مادربرد به عنوان یکی از بهترین مادربردهای مجهز به چیپست X570 شناخته می شود. از جمله ویژگی های این مادربرد می توان به پشتیبانی از رابط های PCIe 4.0 اشاره کرد که باعث افزایش سرعت عملکرد حافظه های ذخیره سازی SSD و ارتقای کیفیت عملکرد پردازنده های گرافیکی می شود. در مجموع اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر حرفه ای و تخصصی بر اساس پردازنده های AMD را دارید، مادربرد ایسوس ROG X570 Crosshair VIII Extreme از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. اما کدام پردازنده ها بهترین عملکرد خود را بر روی این مادربرد ارائه می دهند؟

پردازنده AMD Ryzen 9 5950X – در مجموع بهترین انتخاب!

پردازنده AMD Ryzen 9 5950X – در مجموع بهترین انتخاب!

خیلی ساده باید بگوییم که اگر به دنبال بهترین پردازنده سازگار با مادربرد ایسوس ROG X570 Crosshair VIII Extreme هستید، باید پردازنده AMD Ryzen 9 5950X را انتخاب کنید. این پردازنده یکی از مدل های رده بالای AMD است که می توان از آن بر روی سوکت AM4 استفاده کرد. این هیولای محاسباتی به 16 هسته مجهز است و از 32 رشته پردازشی به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. پس هیچ گونه مشکلی برای اجرای پردازش های سنگین بر روی کامپیوتر خود نخواهید داشت و می توانید به بهترین عملکرد این پردازنده بر روی مادربرد ایسوس ROG X570 Crosshair VIII Extreme دست پیدا کنید.

پردازنده AMD Ryzen 9 5900X – مقام دوم

پردازنده AMD Ryzen 9 5900X – مقام دوم

پردازنده AMD Ryzen 9 5900X به 12 هسته مجهز است و توانایی اجرای 24 رشته پردازشی به صورت هم زمان را دارد. درست است که این پردازنده یکی از مدل های پایه ای سری Ryzen 9 به حساب می آید، اما اگر آن را بر روی مادربرد ایسوس ROG X570 Crosshair VIII Extreme مورد استفاده قرار دهید، می توانید به عملکرد عالی و بدون نقص آن دست پیدا کنید. چرا که این مادربرد امکان اورکلاک کردن پردازنده Ryzen 9 5900X را به شما می دهد. برای این منظور می توانید از بایوس UEFI ایسوس استفاده کرده و این پردازنده را به یک ماشین محاسباتی قدرتمند تبدیل کنید!

پردازنده AMD Ryzen 7 5800X – بهترین قیمت

پردازنده AMD Ryzen 7 5800X – بهترین قیمت

به طور کلی پیشنهاد می کنیم که از پردازنده هایی به جز سری Ryzen 9 بر روی مادربرد ایسوس ROG X570 Crosshair VIII Extreme استفاده نکنید. اما اگر بودجه شما برای خرید پردازنده محدود است، بهترین گزینه از میان پردازنده هایی به جز سری رایزن 9، پردازنده Ryzen 7 5800X است. این پردازنده یکی از پرطرفدارترین مدل های میان رده موجود در بازار است که به هشت هسته مجهز بوده و توانایی اجرای هم زمان 16 رشته پردازشی را دارد. همچنین این پردازنده بر روی مادربرد ایسوس ROG X570 Crosshair VIII Extreme عملکردی سریع و روان از خود ارائه می دهد.

جهت خرید انواع مادربرد و پردازنده موجود در بازار با بهترین قیمت، با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: windowscentral