گوگل در طول عرضه گوشی های سری پیکسل خود، جزئیات آن ها را منتشر نمی کرد و مخفی نگاه می داشت. امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و جزئیاتی در رابطه با گوشی پیکسل 6 پرو منتشر نکرده است. با این حال بعضی افراد این جزئیات را فاش می کنند که آخرین آن ها توسط Carphone Warehouse نشت کرده است. دراین نشت، جزئیات Google Pixel 6 و Google Pixel 6 Pro شرح داده شده و برخی اطلاعات از شایعات و فرضیات قبلی تأیید شده است. طبق این گزارشات، گوشی های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، به طور رسمی در 19 اکتبر (27 مهر 1400) عرضه می شوند.

جزئیات جدید گوشی های گوگل پیکسل 6

ما قبلاً نشت ها و شایعات زیادی راجع به جدیدترین گوشی های گوگل مشاهده کرده ایم و صفحات Carphone Warehouse برخی از این موارد را منعکس می کند و در عین حال جزئیات جدیدی نیز اضافه می کند. با این حال در این مقاله اطلاعات مفید را گرد آوری کرده ایم پس تا پایان با ما همراه باشید: 

طبق گزارشات گوشی های Pixel 6 و 6 Pro دارای پردازنده Tensor گوگل و تراشه امنیتی Titan M2 نسل بعدی خواهند بود. گوگل ادعا می کند که Tensor تا 80 درصد عملکرد بهتری در مقایسه با Pixel 5 ارائه می دهد. پیکسل 6 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با نرخ تازه سازی قابل تنظیم و حالت روشنایی بالا است. مدل پرو نیز دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO با نرخ تازه سازی 120 هرتز است که می تواند تا 10 هرتز کاهش یابد.

هر دو گوشی عمر باتری بالایی دارند، ضمن این که پیکسل استاندارد می تواند تا 48 ساعت از طریق حالت Extreme Battery Saver دوام بیاورد. لازم به ذکر است که در هر دو نوع از شیشه گورلا گلس شرکت کورنینگ استفاده شده است و با برخورداری از استاندارد IP68، در مقابل آب مقاوم می باشند.

ناگفته نماند که گوشی های جدید شرکت گوگل پیکسل از طریق شارژر سیمی 30 واتی شارژ می شوند و همچنین این قابلیت را دارند که 55 زبان دنیا را به صورت آفلاین ترجمه کنند. گفتنی است که پایه پیکسل جدید که دو برابر قوی تر از مدل نسل اول است، حداکثر 23 وات در Pro و حداکثر 21 وات در تلفن استاندارد پشتیبانی می شود.

جزئیات جدید گوشی های گوگل پیکسل 6

ویژگی های جدید دوربین پیکسل 6

در رابطه با دوربین گوشی سری 6 پیکسل نیز خبرهایی منتشر شده است. در حالی که برخی از این خبرها قبلاً شناخته شده بودند، اما برخی دیگر یا جدید هستند یا فقط قبلاً به آنها اشاره شده بود. با این حال می توانید تمام خبرها در مورد دوربین های سری Pixel 6 را در متن زیر بخوانید:

Pixel 6 Pro دارای لنز عریض 50 مگاپیکسل، لنز تله 48 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود. لازم به ذکر است که مدل استاندارد گوگل یک لنز عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ارائه می دهد و در این لیست به رزولوشن 12 مگاپیکسل که قبلا شایعه شده بود، هیچ اشاره ای نشده است.

گفتنی است که در این گوشی، سنسور اصلی جدید 150 درصد نور بیشتری را در مقایسه با دوربین اصلی گوگل پیکسل 5 ثبت می کند. گوشی Pixel 6 Pro نیز دارای زوم اپتیکال 4 برابر و بزرگنمایی Super Res 20 برابر خواهد بود.

در ادامه باید بگوییم ویژگی Magic Eraser، که از قبل شایعه شده بود، به کاربران امکان می دهد عناصر خاصی را از تصاویری مانند اشیاء به طور خودکار حذف کنند. ضمن این که حالت حرکت یا Motion Mode در این سری، به شما امکان می دهد ترفندهای دیوانه وار اسکیت بورد و امواج ساحلی وحشی را در حرکت کامل ثبت کنید. 

با این وجود، اکثر این جزئیات قبلاً شایعه شده بود، اما تفاوت این است که این منبع رسمی است و ما دلیلی برای شک  و تردید نداریم.

منبع: androidauthority