اگر به دنبال یک ویدئو وال 55 اینچ هستید تا با استفاده از آن کسب و کار خود را تبلیغ کرده و نگاه مشتریان را به سمت محصولات خود جلب نمایید، ویدئو وال 55 اینچ سامسونگ LH55UDEBLBB/HD یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. در این بخش با مشخصات کلیدی این ویدئو وال بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما تا انتهای متن همراه باشید.

با ویدئو وال 55 اینچ سامسونگ LH55UDEBLBB/HD نگاه ها را به سمت تبلیغات خود خیره کنید!

بهترین کیفیت رنگ با بهره بردن از کالبراسیون پیشرفته کارخانه ای

کوچکترین ناهماهنگی بین میزان روشنایی تصویر ویدئووال و دقت رنگ آن بر روی تجربه بصری مخاطبان شما تأثیرگذار خواهد بود. به منظور جلوگیری از بروز این ناهماهنگی ها، ویدئو وال سامسونگ مدل LH55UDEBLBB/HD در کارخانه کالیبره شده و همراه با ابزارهای کالیبراسیون پیشرفته عرضه می شود. این موضوع سبب شده تا این ویدئو وال تبلیغاتی بهترین کیفیت و دقت در نمایش رنگ را به ارمغان آورد و کیفیت نمایش رنگ آن با میزان روشنایی های متفاوت دستگاه کاملاً سازگار باشد. به طوری که کیفیت نمایش رنگ بر روی آن در تمامی سطح صفحه نمایش یکنواخت و ثابت خواهد بود. لازم به ذکر است که علاوه بر کالیبراسیون کارخانه ای، کاربران نیز می توانند با نرم افزار قدرتمند Samsung Color Expert این موضوع را مدیریت کنند.

بهترین کیفیت رنگ با بهره بردن از کالبراسیون پیشرفته کارخانه ای

طراحی چشمگیر پنل همراه با قاب هایی فوق باریک

کیفیت عالی پنل به کار رفته در این ویدئو وال 55 اینچ سامسونگ به نمایش واضح و شارپ تصاویر تبلیغاتی منجر می شود. همچنین قاب های فوق باریک ویدئو وال LH55UDEBLBB/HD امکان نمایش تصاویر با کمترین فاصله گپ را ایجاد کرده است. به طور دقیق تر باید گفت که ضخامت قاب های این ویدئووال در سمت چپ و بالا 2.3 میلی متر و در سمت راست و پایین 1.2 میلی متر است و در هنگام قرار گرفتن دو مدل از این دستگاه در کنار هم، ضخامت قاب بین دو دستگاه به 3.5 میلی متر می رسد. این کمترین میزان ضخامت قاب در صنعت تولید ویدئو وال در سطح دنیا است! همچنین پنل به کار رفته در این دستگاه ویدئو وال در شرایط محیطی سخت نیز دوام می آورد و دچار اعوجاج و آسیب نمی شود. پس با خیال راحت می توانید از این دستگاه در محیط های عمومی و فضاهای باز نیز استفاده کنید.

طراحی چشمگیر پنل همراه با قاب هایی فوق باریک

دستیابی به کیفیت تصویر عالی 4K UHD با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی ها

با افزایش سایز نمایش، رزولوشن به معیاری مهم تر از قبل تبدیل می شود. ویدئو وال سامسونگ LH55UDEBLBB/HD به عنوان یکی از اولین ویدئو وال های مجهز به پورت های تجمیع شده DisplayPort 1.2 و HDMI، وضوح تصویر فوق العاده UHD را در پیکربندی بزرگ به صورت 5x5 به ارمغان می آورد. این در حالی است که ویدئو وال های معمولی برای دستیابی به این وضوح تصویر به تجهیزات اضافی نیاز دارند و معمولاً پیکربندی های نهایتاً 2x2 را پشتیبانی می کنند. ضمن اینکه این تابلو اعلانات هوشمند از استاندارد HDCP و پهنای باند بالا پشتیبانی می کند و بدون نیاز به تجهیزات اضافی می تواند محتوای بلوری را همچون یک تلویزیون هوشمند حرفه ای به نمایش بگذارد.

دستیابی به کیفیت تصویر عالی 4K UHD با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی ها

بهترین میزان خوانایی مطالب و بالاترین دوام برای استفاده در محیط های تجاری

این ویدئو وال 55 اینچ با ارائه بهترین میزان خوانایی مطالب و بهره بردن از بالاترین دوام، امکان نمایش مداوم و بدون وقفه تصاویر را ایجاد می کند. به طور کلی ویدئو وال سامسونگ سری UDE-B برای عملکرد مداوم 24 ساعته در محیط های چالش برانگیز طراحی شده اند و به همین دلیل می توان از آنها با خیالی راحت در محیط های تجاری، مکان های عمومی، پایانه های حمل و نقل، فرودگاه ها، اتاق های کنترل، مراکز خرید و پاساژها استفاده کرد. شدت روشنایی 500 نیت این دستگاه میزان شفافیت و درخشندگی تصاویر را حتی در محیط های پر نور تضمین می کند. 

بهترین میزان خوانایی مطالب و بالاترین دوام برای استفاده در محیط های تجاری

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع ویدئو وال، آماده ارائه خدمات به شما است. شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو وال 55 اینچ سامسونگ با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی در زمینه خرید ویدئو وال سامسونگ به سایت ایده برتر مراجعه کرده و از طریق بخش گفتگوی آنلاین در اسرع وقت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: samsung