ویدئو وال سامسونگ UH46N-E یکی از باریک ترین ویدئووال های موجود در بازار است که از قاب هایی تقریباً نامرئی برخوردار است! با استفاده از این ویدئو وال می توانید به بالاترین کیفیت در نمایش تصاویر دست پیدا کرده و تجربه ای عالی را برای مخاطبان خود رقم بزنید! این ویدئو وال 46 اینچ سامسونگ از روشنایی ایده آل 700 نیت و رزولوشن 4K UHD بهره می برد و به صورت کارخانه ای کالیبره شده است. پس می توان از کیفیت تصویر و دقت رنگ ایده آل آن اطمینان داشت! مجهز بودن به پورت DisplayPort 1.2، قابلیت استفاده به صورت 24/7 و مجهز بودن به روکش ضد بازتاب از دیگر ویژگی های ویدئو وال UH46N-E هستند.

قاب های بسیار باریک با فاصله گپ 1.7 میلی متری

قاب های بسیار باریک با فاصله گپ 1.7 میلی متری

به طور کلی یکی از معیارهای مهمی که در هنگام خرید ویدئو وال تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرد، ضخامت قاب های آن است. چرا که این موضوع تأثیر مستقیمی بر روی تجربه دید کاربر دارد. ویدئو وال های سامسونگ مدل UH46N-E در هنگام قرار گرفتن در کنار یکدیگر و تشکیل دیوار تبلیغاتی بزرگ، فاصله گپ 1.7 میلی متری را تشکیل می دهند که میزان بسیار مناسبی است. به این ترتیب می توانید به بالاترین تجربه دید دست پیدا کنید! این ویژگی به خصوص در اتاق های نظارت و کنترل کارایی بالایی دارد.

شدت روشنایی 700 نیت و پنل ضد انعکاس

شدت روشنایی 700 نیت و پنل ضد انعکاس

در این ویدئو وال سامسونگ از پنل ضد بازتاب استفاده شده که حتی در زیر نور مستقیم لامپ نیز مانع از افت وضوح تصاویر می شود. همچنین شدت روشنایی این تابلو اعلانات هوشمند برابر با 700 نیت است که حتی در محیط های کاملاً روشن و پر نور نیز تصاویری با بالاترین شفافیت را به ارمغان می آورد.

ساخته شده برای نمایش بدون وقفه تصاویر به صورت 24/7

ساخته شده برای نمایش بدون وقفه تصاویر به صورت 24/7

این ویدئووال برای نمایش بدون وقفه و متوالی تصاویر به صورت 24/7 (تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته) طراحی شده و کارایی بالایی در محیط های تبلیغاتی دارد. پس بدون در نظر گرفتن ساعت و مدت زمان سپری شده از روشن کردن دستگاه، می توانید از آن برای نمایش تصاویر تبلیغاتی در خرده فروشی ها یا مکان های عمومی استفاده کنید.

کالیبراسیون کارخانه ای

کالیبراسیون کارخانه ای

کالیبراسیون کارخانه ای یکی از مزیت هایی است که سامسونگ در اختیار کاربران خود قرار داده است! ویدئو وال UH46N-E به صورت مرحله به مرحله در کارخانه کالیبره شده و بهترین میزان روشنایی و دقت در نمایش رنگ را ارائه می دهد. به خصوص در هنگام استفاده از چند ویدئووال از این مدل به صورت ماتریسی و تشکیل یک دیوار تبلیغاتی بزرگ، می توانید به روشنایی و وضوح تصویر یک دست بر روی تمامی ویدئو وال ها دست پیدا کنید. لازم به ذکر است که کاربران این ویدئو وال صنعتی می توانند با استفاده از نرم افزار قدرتمند و رایگان Samsung Color Expert Pro شدت روشنایی و دقت رنگ را خودشان به صورت دستی تنظیم کنند.

دستیابی به تصاویر زیبای 4K UHD

با بهره بردن از پورت DisplayPort 1.2 می توانید تا 25 عدد از ویدئو وال سامسونگ UH46N-E را به صورت زنجیره ای به یکدیگر متصل کنید و به رزولوشن عالی 4K UHD (3840x210) دست پیدا کنید! پس این تابلو اعلانات دیجیتال به شما اجازه می دهد تا تصاویر تبلیغاتی خود را با جزئیات کامل و رنگ های جذاب به نمایش درآورید؛ بدون اینکه نیازی به استفاده از کامپیوترها و کارت گرافیک های گران قیمت یا اسپلیتر داشته باشید.

شرکت ایده برتر پارسیان یکی از شرکت های با سابقه در زمینه فروش انواع ویدئو وال است که توانسته با ارائه خدمات مناسب رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل جلب نمایید. اگر شما قصد خرید ویدئو وال 46 اینچ سامسونگ یا دیگر مدل های موجود در بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین برای دریافت قیمت ویدئو وال تبلیغاتی می توانید از طریق بخش گفتگوی آنلاین سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: samsung