وب کم را می توان یکی از کاربردی ترین و مهم ترین وسایل برای استریم و یا تولید محتوای ویدئویی دانست. وب کم StreamCam FHD Graphite لاجیتک را برای آن دسته از کسانی که به دنبال یک دوربین حرفه ای و کاملا کاربردی هستند تا با استفاده از آن بتوانند به استریم و یا تولید محتوای ویدئویی بپردازند پیشنهاد می کنیم. این وب کم قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 1080p همراه با سرعت 60 فریم بر ثانیه را داشته تا شما از ویدئوهایی با جزئیات بیشتر و روان تر از همیشه بهره مند شوید! از دیگر قابلیت هایی که باعث شده این مدل وب کم جزو بهترین های بازار قرار گیرد می توان به نوردهی هوشمند، سیستم فوکوس اتوماتیک، تنظیم کادر، لنز شیشه ای باکیفیت و ... اشاره کرد. این ویژگی ها باعث می شود تا کاربر قادر باشد در شرایط نوری مختلف از ثبت تصاویر باکیفیت و طبیعی بهره مند شود! در ادامه مقاله قصد بررسی کامل تر و تخصصی تر این مدل از وب کم را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

Logitech StreamCam FHD Graphite مخصوص استریم!

طراحی!

شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت وب کم مدل StreamCam FHD Graphite از بدنه ای باکیفیت بهره برده که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است. این ویژگی باعث می شود تا این مدل وب کم در برابر ضربات وارده و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد و به یک وب کم کارآمد تبدیل شود! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی ظاهری این وب کم مشاهده می شود می توان به پایه های کاربردی آن اشاره کرد. پایه های این مدل وب کم نیز همانند بدنه آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند مقاومت بالایی داشته باشد! با استفاده از این پایه قادر خواهید بود وب کم را در موقعیت های مختلفی نصب کرده و از آن استفاده کنید. این مدل وب کم همراه با نرم افزار مخصوص Logitech Capture عرضه شده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید با استفاده از آن به امکانات بیشتر دسترسی داشته و قادر به تنظیم بهترین حالت برای ضبط باشید! در ضمن شرکت لاجیتک به منظور ارتباط آسان و بدون دردسر این مدل وب کم به کامپیوتر از کابل USB-C که اندازه ای برابر با 1.5 متر دارد، استفاده کرده است.

Logitech StreamCam FHD Graphite مخصوص استریم!

قابلیت ضبط با کیفیت Full HD همراه با 60 فریم بر ثانیه!

استفاده از وب کم لاجیتک مدل StreamCam FHD Graphite به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید وبدئوهایی با کیفیت ضبط کنید و برای اشتراک گذاری آن در پلتفرم هایی همچون Twitch، YouTube و یا سایت های داخلی همچون آپارات اقدام کنید. ویدئوهایی که با استفاده از این مدل وب کم ضبط می کنید از رزولوشنی برابر با 1920x1080 بوده و از نرخ فریم مناسب 60fps برخوردار خواهد بود. قطعا ویدئوهای ضبط شده با این مدل وب کم با توجه به کیفیت و وضوح بالایی که دارند می تواند به شما در جذب مخاطب کمک های زیادی کند! شرکت لاجیتک به منظور ضبط تصاویر زنده همراه با رنگ های طبیعی از لنز شیشه ای باکیفیت بهره برده است. از ویژگی های لنز شیشه ای استفاده شده در این وب کم می توان به قابلیت ثبت تصاویر پرجزئیات اشاره کرد. قابلیت فوکوس اتوماتیک یکی دیگر از امکانات موجود در این وب کم محسوب می شود. فوکوس استفاده شده در StreamCam FHD Graphite کاملا هوشمند بوده و با تنظیم لحظه ای لنز شیشه ای وب کم شما را از فوکوس خارج نخواهد کرد. در ضمن این ویژگی حتی در هنگام جابجایی موقعیت هم کاملا هوشمند عمل می کند!

Logitech StreamCam FHD Graphite مخصوص استریم!

دارای قابلیت Auto Framing و تنظیم نوردهی هوشمند!

شرکت لاجیتک به منظور تنظیم کادر ویدئو هنگام ضبط از قابلیت Auto Framing Mode بهره برده است. وب کم لاجیتک مدل StreamCam FHD Graphite با کمک نرم افزار مخصوص لاجیتک (Logitech Capture) کادر ویدئوی در حال ضبط شما را به صورت پویا نتظیم کرده تا چهره کاربر همواره در مرکز تصویر باقی بماند! در ضمن این ویژگی در هنگام جابجایی کاربر به سمت چپ و یا راست نیز می تواند اقدام تنظیم کادر کند. از دیگر ویژگی هایی که در ساخت این مدل وب کم استفاده شده می توان به قابلیت تنظیم هوشمند نوردهی اشاره کرد. شرکت لاجیتک این ویژگی را نیز جهت دیده شدن طبیعی و کاملا زنده پوست چهره کاربر اضافه کرده است. این قابلیت با کنترل سرعت ISO و کنترل دریچه لنز به صورت لحظه ای اقدام به نوردهی هوشمند می کند. این قابلیت به دلیل پیشرفته بودن در همه محیط ها و شرایط نوری مختلف کاربرد داشته و می تواند به زیبایی و جذاب شدن صورت شما اضافه کند!

Logitech StreamCam FHD Graphite مخصوص استریم!

بهینه سازی شده با انواع نرم افزارهای استریم!

از قابلیت های ویژه و مثبت موجود در وب کم لاجیتک مدل StreamCam FHD Graphite می توان به بهینه سازی شدن آن با انوع مختلف نرم افزارهای رایج استریم اشاره کرد. برنامه هایی که با استفاده از آن های می توانید اقدام به استریم کنید شامل Xsplit، Open Broadcast Software، Streamlabs OBS و ... می شود. این برنامه ها به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید مهارت ها و خلاقیت های خود را از طریق پلتفرم های پرطرفدار همچون Youtube، Twitch و ... به مخاطبان خود نشان دهید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که لاجیتک به منظور استفاده آسان و بدون دردسر این مدل از وب کم خود از یک رابط مطمئن و پرسرعت بهره برده است. رابط استفاده شده این وب کم از نوع USB-C بوده و از اندازه ای به طول 1.5 متر بهره مند است. با استفاده از این رابط می توانید به حداکثر سرعت و کارایی دست پیدا کرده و برای راه اندازی در سیستم عامل هایی همچون ویندوز ده به بعد و macOS 10.14 به بعد استفاده کنید.

منبع: logitech