برند Just Corseca هندزفری گردنی وایرلس جدید Stallion خود را معرفی کرد که بیشترین شارژدهی باتری را در میان تمام هندزفری های این شرکت دارد. این هندزفری جدید با قیمت 45 دلار در بازارهای کشور هند به فروش خواهد رسید و علاوه بر طول عمر عالی باتری، از چند ویژگی قابل توجه دیگر نیز بهره می برد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

هندزفری وایرلس Just Corseca Stallion با شارژدهی باتری 100 ساعت رونمایی شد!

برند Just Corseca به عنوان برند اصلی شرکت Damson Technologies Pvt Ltd شناخته می شود که به ساخت تجهیزات پرچم دار و رده بالا می پردازد. اکنون این شرکت با تولید هندزفری Stallion قصد دارد تا بازارهای کشور هند را تحت تأثیر خود قرار دهد. این هندزفری گردنی وایرلس به یک باتری پلیمری 800 میلی آمپر ساعتی مجهز است که با یک بار شارژ کردن آن، می توان از هندزفری به مدت 100 ساعت استفاده کرد! کاربر می تواند برای شارژ کردن این هندزفری گردنی از پورت USB-C تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کند. نکته قابل توجه در رابطه با این هندزفری وایرلس این است که 10 دقیقه شارژ کردن آن، برای 10 ساعت پلی بک کافی خواهد بود! به این ترتیب کاربر از شارژ کردن مداوم هندزفری Stallion در فواصل زمانی کوتاه مدت بی نیاز خواهد بود و می تواند بدون هیچ دغدغه ای از آن به صورت سیار استفاده کند.

هندزفری Just Corseca Stallion ساختار مستحکم و طراحی ظاهری شیکی دارد. این هندزفری توانایی ارائه صدای استریوی HD با بیس عالی را دارد و به دکمه اختصاصی مجهز شده است. لازم به ذکر است که این هندزفری گردنی از طریق بلوتوث 5.0 به سایر دستگاه ها متصل می شود و محدوده بسیار وسیع 15 متری را پوشش می دهد.

هندزفری وایرلس Just Corseca Stallion با شارژدهی باتری 100 ساعت رونمایی شد!

برند Just Corseca اعلام کرده که هدف ساخت هندزفری Stallion رضایت و راحتی هر چه بیشتر کاربران بوده است. این هندزفری صدای شگفت انگیز همراه با بیس قدرتمند را ارائه می دهد و از بابت کیفیت صدا نیز رضایت کاربران را به خوبی جلب خواهد کرد. هندزفری وایرلس Stallion یک محصول منحصر به فرد است که در هنگام استفاده طولانی مدت و بدون وقفه در طول روز، احساس خستگی و ناراحتی را برای کاربر ایجاد نمی کند. ویژگی کلیدی این هندزفری همان طور که به آن اشاره شد، طول عمر باتری 100 ساعته آن است.

کاربر در هنگام استفاده از این ایرفون با مشکلاتی مانند گره خوردن و در هم پیچیدن کابل مواجه نمی شود. همچنین هندزفری Stallion دارای درجه حفاظتی IPX8 است و در مقابل گرد و غبار و آب کاملاً مقاوم سازی شده است. در ساخت این هندزفری از سیلیکون سخت استفاده شده که استحکام قابل توجهی به آن بخشیده است. با کنار هم قرار دادن تمام این موارد در کنار هم، می توان این هندزفری گردنی را برای استفاده در هنگام ورزش یا کارهای روزمره کاملاً مناسب دانست.

هندزفری وایرلس Just Corseca Stallion با شارژدهی باتری 100 ساعت رونمایی شد!

لازم به ذکر است که در حال حاضر هندزفری Just Corseca Stallion برای خرید بر روی سایت رسمی این شرکت قرار گرفته است. ضمن اینکه کاربران در کشور هند می توانند این هندزفری را از فروشگاه های خرده فروشی نیز تهیه کنند. هنوز برنامه شرکت سازنده این هندزفری برای عرضه آن به بازارهای جهانی اعلام نشده است.

منبع: gizmochina