از برترین هدست های تولیدی شرکت SteelSeries می توان به سری هدست های گیمینگ NOVA اشاره کرد. این سری از هدست های گیمینگ با توجه به قابلیت های و امکانات متعددی که به منظور راحتی و بالا بردن میزان کیفیت اضافه در اختیار دارند از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. از هدست های سری NOVA شرکت استیل سریز می توان به مدل Arctis Nova 7P اشاره کرد. این مدل هدست علاوه بر ظاهر جذاب، مجهز به پل های ارتباطی متنوع نیز بوده تا کاربر برای برقراری ارتباط با دستگاه های مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نشود. شرکت استیل سریز در ساخت این مدل هدست از صدای فراگیر 360 درجه و Tempest 3D Audio استفاده کرده تا گیمرهایی که مشغول بازی های شوتر هستند قادر به شنیدن ریزترین صداها باشند. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های متعددی که در ساخت این مدل هدست مورد استفاده قرار گرفته می توان به کلیدهای کنترلی، باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع و قابلیت متصل شدن همزمان به گوشی و کنسول اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Arctis Nova 7P استیل سریز خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

غرق در دنیای بازی با هدست گیمینگ Arctis Nova 7P استیل سریز!

طراحی و ساخت هدست steelseries arctis nova 7p!

شرکت استیل سریز در ساخت هدست گیمینگ Arctis Nova 7P از طراحی تمام ارگونومیک بهره برده است. طراحی ارگونومیک این مدل از هدست باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نشده و از راحتی بیشتری برخوردار شود. ظاهری شیک و مدرن از ویژگی های طراحی این مدل از هدست محسوب شده و می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند! از دیگر ویژگی های طراحی هدست گیمینگ Arctis Nova 7P می توان به فریم ساخته شده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه اشاره کرد! این ویژگی علاوه بر افزایش ظرافت توانسته مقاومت بالایی را نیز به هدست اضافه کند و با توجه به اندازه مناسب کاپ های تعبیه شده این امکان را به کاربر بدهد تا از راحتی استفاده از این مدل هدست بهره مند شود! هدبند تعبیه شده نیز از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به راحتی و اندازه متناسب با سر خود آن را تنظیم کند! وزن و ابعاد مناسب از دیگر ویژگی هایی است که این هدست گیمینگ راحت و با کیفیت در اختیار دارد.

غرق در دنیای بازی با هدست گیمینگ Arctis Nova 7P استیل سریز!

هدست گیمینگ استیل سریز مدل Arctis Nova 7P با قابلیت متصل شدن همزمان به 2 دستگاه!

راحتی استفاده از نمونه امکاناتی است که شرکت استیل سریز در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Arctis Nova 7P استفاده کرده است. با توجه به قابلیت اتصال به 2 روش مختلف می توان گفت که کاربر بسته به راحتی خود می تواند یکی از روش ها را برای متصل شدن به سیستم مد نظر خود استفاده کند! روش های اتصال استفاده شده در این مدل از هدست شامل بلوتوث و اتصال 2.4 گیگاهرتزی می شود! این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای کاربر ارائه کند! در واقع این فناوری قابلیت ارائه اتصال پایدارتری نسبت به اتصالات بلوتوثی داشته و می تواند محتوا را به صورت آنی به هدست منتقل کند. تحت پوشش قرار دادن فضای بیشتر (تا 12 متر) از ویژگی های این نوع اتصال بوده که این امکان را به کاربر می دهد تا آزادی عمل بیشتری را به دست آورده و بدون نگرانی بابت قطع شدن میز خود را ترک کند! در ضمن این قابلیت قادر به پوشش دادن تمامی سلیقه ها بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا از سازگاری بیشتری برخوردار شود.

با استفاده از دانگل USB قادر خواهید بوده نسبت به برقراری ارتباط با انواع لپ تاپ و سیستم کامپیوتری خانگی اقدام کنید. این روش با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا از پخش صدا بدون لگ و تاخیر بهره مند شود. این هدست با توجه به اتصال بلوتوث که در اختیار دارد قادر است بدون نیاز به رابط و یا دانگل اضافه به انواع کنسول، موبایل، لپ تاپ، تبلت و ... متصل شود. با متصل شدن این مدل هدست به کنسول می توانید از بالاترین ترین و فوق العاده ترین کیفیت صدا بهره مند شوید. از ویژگی های مهمی که شرکت استیل سریز به منظور استفاده هوشمندتر از هدست مورد استفاده قرار داده نیز می توان به قابلیت اتصال به 2 دستگاه به صورت همزمان اشاره کرد. این قابلیت به لطف بهره مندی از 2 روش اتصال میسر بوده و با متصل شدن از طریق دانگل USB به دستگاه مد نظر خود می توانید از قابلیت متصل شدن از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند خود نیز بهره ببرید!

هدست گیمینگ استیل سریز مدل Arctis Nova 7P با قابلیت متصل شدن همزمان به 2 دستگاه!

هدست گیمینگ Arctis Nova 7P استیل سریز با درایور قدرتمند و قابلیت پخش صدای 360 درجه!

شرکت SteelSeries در طراحی هدست گیمینگ Arctis Nova 7P از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 98 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 22 هزار هرتز و امپدانس 36 اهم اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! قابلیت سازگاری با Tempest 3D Audio و  پخش صدای 360 درجه نیز از دیگر ویژگی های این مدل هدست محسوب می شود. این مدل هدست با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در گیم پلی بازی را به گوش گیمر برساند و همیشه آن را یک قدم جلوتر از دشمنانش قرار دهد. به همین جهت این قابلیت می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهایی که بیشتر مشغول بازی های شوتر هستند باشد.

از دیگر امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ Arctis Nova 7P استفاد شده می توان به میکروفون باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از قابلیت جمع شوندگی برخوردار بوده تا این امکان را به کاربر بدهد در صورت عدم نیاز اقدام به جمع کردن آن کند. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از قابلیت ضبط صدای Bi-directional یا همان صدای دوطرفه برخوردار بوده تا قادر باشد صدای شما را با بالاترین و بهترین کیفیت ضبط کرده و یا به طرف مقابل منتقل کند. میکروفون استفاده شده در این هدست دارای قابلیت حذف نویز نیز بوده تا صدای شما را بدون هیچ گونه نویزی به طرف مقابل منتقل کند. از دیگر تکنولوژی ها و فناوری های موجود در این میکروفون می توان به تکنولوژی ClearCast Gen 2 اشاره کرد. این تکنولوژی نیز همانند نویز کنسلینگ از قابلیت حذف صداهای محیطی و اضافی برخوردار بوده تا صدای شما با بالاترین شفافیت منتقل شود. در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت -38 دسی بل به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 6500 هرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! در آخر باید به باتری قدرتمند با قابلیت شارژدهی تا 38 ساعته و کلیدهای کنترلی اشاره کنیم که امکان کنترل هدست بدون انجام حرکات اضافی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

منبع: steelseries