دست یابی به صدایی فراگیر و باکیفیت همراه با واقعی ترین صدا را می توان یکی از نمونه دغدغه های یک گیمر محسوب کرد. کمپانی معتبر و مشهور SONY برای رفع دغدغه کاربران خود که از کنسول Play Station 5 برای انجام بازی های خود استفاده می کنند هدست مخصوصی طراحی کرده است. هدست طراحی شده مخصوص کنسول های پلی استیشن 5 با عنوان هدست گیمینگ Pulse 3D عرضه شده و با توجه به بهره مندی از قابلیت ارائه صدای بهینه و 3D می تواند تجربه متفاوت تری نسبت به مدل های قبلی برای کاربر به ارمغان بیاورد! از دیگر ویژگی هایی که شرکت سونی در طراحی و ساخت این مدل از هدست خود استفاده کرده می توان به قابلیت کنترل آسان و دسترسی راحت به آن ها، طراحی کاملا ارگونومیک، میکروفن باکیفیت با قابلیت حذف نویز، تکنولوژی Tempest 3D Audio Tech و ... اشاره کرد. ویژگی های موجود در این مدل از هدست گیمینگ سونی قادر هستند نیاز اکثر گیمرها را برطرف کنند! در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Pulse 3D سونی را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

غرق در بازی با هدست گیمینگ Pulse 3D سونی!

طراحی هدست گیمینگ sony pulse 3d!

شرکت سونی در طراحی هدست گیمینگ Pulse 3D خود به منظور ایجاد محصولی بسیار جذاب از ابعاد بزرگ و رنگ سیاه و سفید استفاده کرده است. مطابقت 100 درصدی با کنسول PS5 نیز جذابیت این مدل از هدست شرکت سونی را برای طرفداران PS5 چندین برابر کرده است! علاوه بر ابعاد مناسب از وزن مناسب نیز بهره مند بوده تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت از آن احساس خستگی نداشته باشد! شعاع در نظر گرفته شده برای هر یک از درایورها نیز برابر با 40 میلی متر بوده تا ارگونومیک بودن این هدست را بیش از پیش ثابت کند! گوشی های طراحی شده هدست گیمینگ Pulse 3D سونی نیز از جنس چرم اعلا بوده و می تواند بدون خستگی گوش کاربر، ساعت های زیادی مورد استفاده قرار گیرد! در ضمن شرکت SONY در ساخت این مدل هدست از یک سربند پلاستیکی به صورت یک تکه استفاده کرده که با توجه به طراحی و رنگ آن می توان گفت که مطابق با کنترلر PS5 ساخته شده است. لازم به ذکر است که به منظور قرار گرفتن محکم بر روی سر نیز از نوار لاستیکی جداگانه استفاده شده است! از ویژگی های سربند موجود در هدست گیمینگ Pulse 3D می توان به قابلیت تنظیم اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید متناسب با راحتی خود آن را تنظیم کنید! در ضمن شرکت سونی جهت دسترسی آسان به کنترل هدست از دکمه های کنترلی در گوشی سمت چپ استفاده کرده است. میکروفون نیز یکی دیگر از امکانات تعبیه شده در این هدست محسوب می شود.

طراحی هدست گیمینگ sony pulse 3d!

هدست گیمینگ Pulse 3D با باتری قدرتمند و دانگل USB

از ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در هدست گیمینگ Pulse 3D سونی می توان به باتری پرقدرت آن اشاره کرد. باتری استفاده شده در این مدل از هدست می تواند به صورت بی وقفه و یکسره تا 12 ساعت برای شما شارژدهی داشته باشد. با این ویژگی می توان گفت که شما با هر بار شارژ کامل باتری می توانید روزانه 3 ساعت و تا 4 روز از این هدست استفاده کنید! در ضمن شرکت سونی به همراه این هدست یک دانگل USB نیز تعبیه کرده که به منظور برقراری ارتباط هدست با دستگاه های دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. به لطف بهره مندی از این دانگل این امکان را خواهید داشت تا بتوانید هدست را به کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز و مک OS متصل کنید. پس از متصل کردن این هدست می توانید به صدای فراگیر 7.1 کاناله و باکیفیت دسترسی پیدا کنید! SONY علاوه بر دانگل از یک جک 3.5 میلی متری نیز در طراحی هدست گیمینگ Pulse 3D استفاده کرده است. جک 3.5 میلی متری اضافه شده این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر متصل شدن با دستگاه های ذکر شده قادر باشید از طریق آن به دیگر دستگاه های دیجیتال همچون گوشی های هوشمند و ... متصل شوید!

هدست گیمینگ Pulse 3D با باتری قدرتمند و دانگل USB

هدست گیمینگ مدل Pulse 3D سونی با برخورداری از میکروفون های داخلی و کنترلر!

میکروفون باکیفیت و حساس از امکانات مهم تعبیه شده در هدست گیمینگ Pulse 3D سونی محسوب می شود. شرکت سونی از 2 عدد میکروفون داخلی حساس و باکیفیت در ساخت این هدست استفاده کرده است. میکروفون های تعبیه شده از قدرت زیادی برخوردار بوده و می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. این هدست گیمینگ دارای میکروفون های با کیفیت و حساس شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. از ویژگی های این میکروفون نیز می توان به قابلیت حذف نویز اشاره کرد. قابلیت حذف نویز باعث می شود تا صدای شما به صورت واضح و شفاف به طرف مقابل انتقال یابد. کنترلر یکی دیگر از امکانات موجود در هدست گیمینگ Pulse 3D سونی محسوب می شود که در کاپ سمت چپی آن تعبیه شده است. کنترلر تعبیه شده در این هدست به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به تنظیماتی همچون کاهش و افزایش صدا، قطع و وصل میکروفون و قابلیت نظارت بر نحوه و میزان صدای ارسالی خود به طرف مقابل دسترسی داشته باشید!

هدست گیمینگ مدل Pulse 3D سونی با برخورداری از میکروفون های داخلی و کنترلر!

هدست سونی مدل Pulse 3D با قابلیت پخش صداهای 3D

از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی ها و امکاناتی که SONY در ساخت هدست گیمینگ Pulse 3D از آن بهره برده می توان به توانایی پخش صداهای 3D اشاره کرد. این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری 3D Audio و Tempest 3D Audio Tech می تواند در صورت متصل شدن با کنسول PS5 صدای 3 بعدی موجود در بازی را برای شما با بالاترین کیفیت پخش کند. بهره مندی از فناوری Tempest 3D Audio Tech نیز می تواند شما را در مرکز صداهای فوق العاده و همه جانبه قرار دهد! همچنین این هدست دارای فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله است که قابلیت شنیدن ریزترین و جزئی ترین صدا ها را برای شما فراهم می کند!

منبع: playstation