وجود هدست کامل و حرفه ای این امکان را به گیمرها خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ژانر شوتر قادر باشند کوچک ترین صدا را تشخیص داده و نسبت به کشتن و نابود سازی آن ها اقدام کنند. به همین دلیل هدست را می توان یکی از مهم ترین و حساس ترین لوازم جانبی گیمینگ مورد نیاز یک گیمر محسوب کرد. هدست های تولید شده علاوه بر قابلیت پخش صدا از قابلیت گفتگو بوسیله میکروفون های تعبیه شده نیز برخوردار هستند تا گیمرها از قابلیت گفتگوی صوتی درون بازی نیز بهره مند باشند! از نمونه هدست های باکیفیت موجود در بازار که می تواند تمامی نیازهای یک گیمر را به طور کلی رفع کند می توان به هدست SADES Knight Pro اشاره کرد. این مدل هدست شرکت سادس با توجه به طراحی گیمر پسند و کیفیت پخش صدایی که در اختیار دارد می تواند لحظات هیجان انگیزی را هنگام بازی به ارمغان بیاورد. با توجه به بهره مندی از 2 حالت گیمینگ، صدای فراگیر 7.1 کانال به همراه فناوری DPS می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال هدست همه چی تمام هستند! از دیگر ویژگی ها و امکانات تعبیه شده در این مدل از هدست می توان به درایورهای 50 میلی متری، فرکانس پاسخ گویی 20 تا 20 هزار هرتز، حساسیتی برابر با 108 دسی بل، امپدانس 16 اهم، کابل 3 متری، میکروفون حساس با قابلیت حذف نویز و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر این مدل از هدست شرکت سادس را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

SADES Knight Pro موتور صوتی حرفه ای!

مجهز به دو حالت صوتی!

شرکت سادس در ساخت هدست گیمینگ مدل Knight Pro به منظور تجربه لحظاتی بی نظیر هنگام انجام بازی های ویدئویی از 2 حالت صوتی بهره برده است. حالت های صوتی استفاده شده در این مدل هدست شامل MultiPlayer Mode و Single Player Mode می شود. کاربر با انتخاب حالت Single Player Mode (حالت تک نفره) قادر خواهد بود تا باورپذیرترین، فراگیرترین و هیجان انگیزترین جلوه های صوتی موجود در بازی مورد نظر را با کیفیت و وضوح خیره کننده بشنود! در زمان انتخاب حالت MultiPlayer Mode (حالت چند نفره) نیز هدست با حذف کردن بعضی از کم اهمیت ترین جلوه های صوتی این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از راحتی شنیدن صدای هم تیمی هایتان بهره مند شده و صدا پاهایی که در بازی های شوتر پر اهمیت هستند را به صورت واضح بشنوید! از دیگر ویژگی هایی که در این مدل هدست تعبیه شده نیز می توان به نورپردزی LED اشاره کرد. نورپردازی LED تعبیه شده در این هدست با تغییر رنگی که دارد به شما نشان خواهد داد که کدام یک از حالت های صوتی را انتخاب کرده اید! در ضمن این نورپردازی مخصوص گیمرهایی است که می خواهند اتاق گیمینگ خود را با نورپردازی های خاص تکمیل کنند!

SADES Knight Pro موتور صوتی حرفه ای!

دارای موتور صوتی قدرتمند و درایور 50 میلی متری!

از ویژگی های مثبت هدست گیمینگ Knight Pro سادس می توان به موتور صوتی قدرتمندی اشاره کرد که از الگوریتم DPS برخوردار بوده و دارای صدای فراگیر 7.1 کانال نیز است. این مدل از هدست با توجه به بهره مندی از الگوریتم DPS که توسط شرکت Bongiovi Acoustics ارائه شده قادر است تجربه صوتی بی نقص و شفافی را برای کاربران خود ارائه کند. صدای فراگیر 7.1 کانال یکی دیگر از ویژگی های مثبت و مهم هدست گیمینگ Knight Pro سادس محسوب شده که می تواند تمامی صداهای موجود در محیط بازی را با وضوح و کیفیت بالا ارائه دهد. در ضمن شرکت سادس به منظور کنترل آسان و ساده، این هدست گیمینگ قدرتمند و با کیفیت را مجهز به کنترلری کرده که بر روی سیم رابط تعبیه شده است. کنترلر استفاده شده در این مدل هدست به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید بدون انجام حرکات اضافی و حواس پرتی اقدام به کاهش و افزایش میزان صدا و یا قطع صدا، قطع یا وصل کردن میکروفون و انتخاب حالت های صوتی (تک نفره و چند نفره) کنید.

SADES Knight Pro موتور صوتی حرفه ای!

شرکت سادس در طراحی گوشی های هدست گیمینگ Knight Pro سادس از کاپ های کاملا نرم استفاده کرده است. کاپ های تعبیه شده در این مدل هدست از جنس مموری فوم همراه با روکش چرمی پروتئینی بوده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید مدت زمان طولانی را بدون خستگی، عرق کردن و مشکل خاصی به بازی کردن مشغول شوید. از دیگر ویژگی هایی که به منظور راحتی کاربر اضافه شده نیز می توان به هدبند قابل تنظیم اشاره کرد. هدبند اضافه شده در این هدست مجهز به نوار اسلایدر فولادی بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی را بدون خرابی برای شما کار کند. شرکت SADES در ساخت هدست مدل Knight Pro از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این هدست دارای فرکانس پاسخ گویی 20 تا 20 هزار هرتز، حساسیتی برابر با 108 دسی بل، امپدانس 16 اهم و کابل 3 متری است!

منبع: sades