از نمونه شرکت های تولید کننده هدست گیمینگ می توان به شرکت Redragon اشاره کرد. این شرکت به دلیل تولید محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه به همراه استانداردهای روز دنیا توانسته به یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده انواع مختلف قطعات و محصولات گیمینگ تبدیل شود! H510 ZEUS WHITE از نمونه هدست هایی است که با هدف رفع نیاز کاربرانی که به دنبال یک هدست مقرون هستند ساخته شده است. این مدل هدست برخلاف قیمت مقرون به صرفه ای که دارد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متعددی که در اختیار دارد می تواند کاربران زیادی را راضی نگه دارد! از نمونه قابلیت های استفاده شده در این هدست گیمینگ اقتصادی و با کیفیت می توان به پشتیبانی از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله، درایورهای 53 میلی متری، میکروفون باکیفیت همراه با قابلیت جداسازی، قابلیت تنظیم میزان صدا و قطع و وصل میکروفون، قابلیت اتصال به دو روش سیمی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ H510 ZEUS WHITE ردراگون خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با هدست گیمینگ H510 ZEUS WHITE ردراگون!

طراحی و ساخت هدست مخصوص بازی redragon h510 zeus white!

کیفیت ساخت بالا از ویژگی های مهمی است که هدست گیمینگ H510 ZEUS WHITE ردراگون در اختیار دارد. کیفیت بالای ساخت این مدل هدست شامل هدبند ساخته شده از جنس فوم مموری مخمل دوخته شده از 2 تکه پارچه نرم و بدنه ساخته شده از باکیفیت ترین مواد اولیه می شود. در ضمن هدبند تعبیه شده در این مدل هدست از قابلیت تنظیم برخوردار بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا بر حسب راحتی قرار گیری بر روی سر خود اقدام به تنظیم کردن آن کند! لوگوی مخفی مانندی نیز بر روی هدبند حک شده که هنگام تابیدن نور نمایان خواهد شد! میکروفون نیز در کاپ چپ هدست تعبیه شده و از قابلیت جداسازی نیز برخوردار است. وزن مناسب 350 گرمی نیز می تواند راحتی استفاده طولانی مدت را برای کاربران به ارمغان بیاورد. هدفون های اضافه شده نیز به صورت مربعی شکل طراحی شده و قادر به در بر گرفتن تمام گوش هستند! طراحی شیک و فوق العاده از دیگر ویژگی های مثبتی است که در ساخت این هدست گیمینگ راحت و با کیفیت مورد استفاده قرار گرفته تا قادر باشد زیبایی دو چندانی به سیستم گیمینگ شما بدهد. در ضمن باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت ردراگون لوگوی برند خود را هر دو کاپ حک کرده است!

طراحی و ساخت هدست مخصوص بازی redragon h510 zeus white!

میکروفون حساس و درایورهای 53 میلی متری هدست گیمینگ ردراگون مدل H510 ZEUS WHITE

هدست گیمینگ H510 ZEUS WHITE ردراگون با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت می توان گفت که می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از اندازه ای مناسب برخوردار بوده و با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز آن را جدا کنید! از دیگر امکاناتی که در ساخت میکروفون این مدل هدست استفاده شده نیز می توان به کلید قطع صدا اشاره کرد تا کاربر برای قطع کردن صدای خود کار اضافی انجام ندهد! ویژگی های منحصر به فرد این میکروفون نیز شامل قابلیت حذف نویز، دریافت صدا از جهت های مختلف، برخورداری از پهنای باند و حساسیت بسیار بالا (-42)، قابلیت پاسخ دهی بی نظیر (از 100 تا 10 کیلوهرتز) به ریزترین صداها و قابلیت انتقال صدا با بالاترین وضوح می شود. قابلیت حذف نویز باعث می شود تا صدای شما به صورت شفاف و بدون صدای اضافی به طرف مقابل انتقال یابد.

شرکت Redragon در ساخت هدست گیمینگ H510 ZEUS WHITE از درایورهای 53 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 53 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف تر و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که در هدست گیمینگ H510 ZEUS WHITE ردراگون به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

میکروفون حساس و درایورهای 53 میلی متری هدست گیمینگ ردراگون مدل H510 ZEUS WHITE

هدست گیمینگ redragon h510 zeus white با قابلیت اتصال به 2 روش مختلف!

راحتی استفاده از هدست گیمینگ H510 ZEUS WHITE ردراگون به چند ویژگی ختم نشده و با توجه به قابلیت اتصال به 2 روش مختلف سیمی می توان گفت که کاربر بسته به راحتی خود می تواند یکی از روش ها را برای متصل شدن به سیستم مد نظر خود استفاده کند! روش های اتصال استفاده شده در این مدل از هدست شامل کابل USB و جک 3.5 میلی متری می شود! قابلیت متصل شدن از طریق USB می تواند به شما این امکان را بدهد تا صدایی با بالاترین وضوح و کیفیت را از دستگاه های پشتیبانی کننده از این روش دریافت کنید! جک 3.5 میلی متری نیز به دلیل قابلیت پشتیبانی اکثر دستگاه ها (کنسول، موبایل، تبلت، لپ تاپ، انواع مختلف پلیرها و ...) از طرفداران بی شماری بهره می برد. لازم به ذکر است که کابل های رابطی که در این مدل هدست مورد استفاده قرار گرفته از طولی برابر با 2 متر برخوردار هستند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ H510 ZEUS WHITE ردراگون دارای کلیدهای کنترلی بوده که به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر قطع کردن میکروفون اقدام به تنظیم میزان صدای و قطع کامل صدا کنید!

منبع: redragonzone