از برندهای تولید کننده انواع مختلف هدست گیمینگ می توان به برند BLODY اشاره کرد. این برند با تولید هدست های مختلف گیمینگ سعی در شناخته شدن داشته و با توجه به تولید هدست های باکیفیت همراه با به روزترین استانداردها می تواند در کم ترین مدت تبدیل به یکی از برندهای مشهور بازار شود! از نمونه محصولات رده بالا و باکیفیت این شرکت می توان به هدست گیمینگ G437 اشاره کرد. این هدست نیز همانند دیگر محصولات تولیدی شرکت بلادی از قابلیت ها و امکانات متنوع و متعددی برخوردار است. از نمونه قابلیت های استفاده شده در این مدل هدست می توان به فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله، درایورهای 40 میلی متری، میکروفون حساس، طراحی گیمر پسند، چراغ های LED و ... اشاره کرد. قابلیت برقراری ارتباط با دو پورت مختلف و حساسیت 100 دسی بل نیز از دیگر ویژگی های هدست G437 بلادی محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدست شرکت BLODY خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی و آشنایی با هدست گیمینگ G437 بلادی!

طراحی ظاهری هدست مخصوص بازی BLODY G437!

شکل ظاهری شیک، زیبا و ارگونومیک یکی از ویژگی های مثبتی است که شرکت BLODY در طراحی و ساخت هدست گیمینگ G437 استفاده کرده است. این مدل هدست برای افرادی که به دنبال افزایش زیبایی سیستم گیمینگ خود هستند می تواند بهترین گزینه باشد. مواد استفاده شده در ساخت این هدست گیمینگ زیبا و جذاب باعث شده تا این هدست از میزان وزن کم تری برخوردار باشد. در نتیجه کاربر می تواند ساعت های زیادی بدون احساس خستگی از این هدست استفاده کند. شرکت بلادی جهت افزایش هر چه بیشتر راحتی کاربر از پدهای بسیار نرم و هدبندهای ساخته شده از جنس چرم نرم استفاده کرده است. در ضمن علاوه بر پدها و هدبند، بدنه این مدل هدست نیز از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده تا هنگام سقوط از ارتفاع و ضربات احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد. از دیگر ویژگی های ظاهری آن نیز می توان به چراغ های LED آن اشاره کرد. LED های استفاده شده در هدست گیمینگ G437 نیز به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان هنگام انجام بازی برای کاربر اضافه شده است. به منظور برقراری ارتباط با هم تیمی ها و دوستان خود از یک میکروفون حساس در کاپ چپ استفاده کرده است. در ضمن برای متصل شدن به سیستم مورد نظر کاربر نیز از پورت USB استفاده کرده و با توجه به طول 1.8 متری این امکان به کاربر داده می شود تا از آزادی عمل بیشتری بهره مند شود.

طراحی ظاهری هدست مخصوص بازی BLODY G437!

هدست گیمینگ بلادی BLODY G437 با صدای فراگیر 7.1 کاناله و درایورهای 40 میلی متری!

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که به هدست گیمینگ G437 بلادی به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. این هدست گیمینگ با فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله طراحی شده است و با استفاده از آن قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! صدای 7.1 کاناله می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده در هدست گیمینگ G437  از نوع نیئودیمیوم مگنت بوده و می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدای با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شود. در ضمن درایورهای استفاده شده در این مدل هدست مجهز به مگنت های NdFeb بوده و با توجه به برخورداری از سیک پیچ های فشار بالا از نوع CCAW می توانند شفافیت و کیفیت بالای صدا را در اختیار کاربر قرار دهند!

هدست گیمینگ بلادی BLODY G437 با صدای فراگیر 7.1 کاناله و درایورهای 40 میلی متری!

هدست گیمینگ G437 بلادی با میکروفون هوشمند و حساس به همراه چراغ های LED

هدست گیمینگ G437 بلادی با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت می توان گفت که می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از الگوی ضبط صدای همه جانبه (Omni-Directional) و پهنای باند بالا برخوردار بوده و قادر است صدای کاربر را با بی نظیرترین شکل ممکن ضبط کرده و به طرف مقابل انتقال دهد! ویژگی های منحصر به فرد این میکروفون نیز شامل حساسیت -45 دسی بل، فرکانس پاسخگویی از 100 تا 15 هزار دسی بل، قابلیت حذف نویز، دریافت صدا از جهت های مختلف، برخورداری از پهنای باند و حساسیت بسیار بالا، قابلیت پاسخ دهی بی نظیر به ریزترین صداها، محدوده داینامیک گسترده و قابلیت انتقال صدا با بالاترین وضوح شده تا با حرفه ای ترین میکروفون هایی که در استودیوها مورد استفاده قرار می گیرد رقابت کند! قابلیت حذف نویز نیز باعث می شود تا صدای شما به صورت شفاف و بدون صدای اضافی به طرف مقابل انتقال یابد. با توجه به قابلیت ها و امکانات ذکر شده می توان گفت که کاربر برای برقراری ارتباط با دوستان، اجرای استریم و یا تماس های تصویری با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد. چراغ های LED نیز بر روی گوشی های این مدل هدست تعبیه شده تا کاربر علاوه بر تجربه هیجان بیشتر قادر به جذاب کردن سیستم گیمینگ خود باشد. از ویژگی های LED استفاده شده در هدست گیمینگ G437 بلادی می توان به قابلیت نمایش 7 رنگ مختلف به صورت چرخشی اشاره کرد.

شرکت BLODY به منظور برقراری ارتباط پایدار و مستمر هدست گیمینگ G437 با دیگر سیستم عامل ها و پلتفورم ها از رابط USB استفاده کرده است. رابط استفاده شده در این مدل هدست این امکان را به شما می دهد تا قادر به متصل شدن به دستگاه هایی باشید که از پورت USB برخوردار هستند. دستگاه های قابل پشتیبانی از این مدل هدست شامل کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های قابل پشتیبانی می شود. در ضمن رابط استفاده شده در این مدل هدست از طولی برابر با 1.8 متر برخوردار است. طول کاملا مناسب هدست گیمینگ G437 باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از هدست شرکت بلادی دارای فرکانسی از 20 تا 20 هزار هرتز، حساسیتی از 100 سی بل و امپدانسی برابر با 32 اهم برخوردار است. ویژگی های ذکر شده باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از کیفیت بالایی بهره مند شود.

منبع: bloody