سنهایزر حدود دو ماه پیش به صورت رسمی یک هدست وایرلس جدید را معرفی کرد و اعلام نمود که این هدست توانایی پلی بک به مدت 60 ساعت را با یک بار شارژ شدن خواهد داشت. کارشناسان اعتقاد دارند که این هدست، Momentum 4 نام دارد و قرار است تا به عنوان جایگزین مدل قدیمی Momentum 3 راهی بازار شود. اخیراً برخی جزئیات در رابطه با این هدست جدید سنهایزر در پایگاه داده Canada Computers & Electronics ثبت شده که ما را با آن بیشتر آشنا می کند. در ادامه می توانید این جزئیات و دیگر اطلاعات منتشر شده در رابطه با هدست وایرلس سنهایزر مومنتوم 4 را مشاهده کنید.

هدست وایرلس جدید سنهایزر Momentum 4 از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار است

در تیزری که پیش از این سنهایزر در معرفی هدست جدید خود منتشر کرده بود، به این نکته اشاره شده که این دستگاه در ماه آگوست به بازار می شود. علاوه بر این، اطلاعات این هدست شامل طراحی ظاهری، رنگ بندی و مشخصات فنی توسط Canada Computers & Electronics در دسترس عموم قرار گرفته است.

سنهایزر نسل چهارم هدست های Momentum خود را با تغییراتی اساسی راهی بازار کرده است که البته همین انتظار هم از آن می رفت! بنا به دلایلی می توان گفت که سنهایزر در طراحی این هدست جدید رویکرد سونی را در پیش گرفته و از طراحی تاشو در آن استفاده نکرده است. به این ترتیب هدست Momentum 4 کاملاً تخت است و کاپ های آن از قابلیت جمع شدن به سمت داخل برخوردار نیستند. به این ترتیب این هدست فضای زیادی را اشغال می کند و به خصوص در هنگام حمل، کار را برای شما سخت می کند! این نوع طراحی باعث شده تا این هدست نسبت به نسل های قبلی خود هم بزرگتر به نظر آید!

هدست وایرلس جدید سنهایزر Momentum 4 از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار است

این بار سنهایزر تصمیم گرفته تا بر خلاف مدل Momentum 3، هدست جدید خود را به کنترل های لمسی بر روی کاپ ها مجهز کند. به این ترتیب دیگر شاهد قرارگیری دکمه های بعضاً زمخت بر روی بدنه این هدست نخواهیم بود! در عکس هایی که از بسته بندی هدست وایرلس Momentum 4 به صورت جداگانه منتشر شده، می توان مشاهده کرد که این هدست از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بهره می برد. همچنین در آن از فناوری کوالکوم aptX Adaptive استفاده شده است.

طول عمر باتری هدست مومنتوم 4 (مطابق با ادعای سنهایزر) حدود 60 ساعت است که نسبت به نسل قبلی آن پیشرفت چشمگیری داشته است! چرا که شارژدهی هدست مومنتوم 3 تنها 17 ساعت بود و به نظر می رسد که سنهایزر در این زمینه تحولی را در این سری از هدست های خود ایجاد کرده است! البته باید یادآورشویم که سنهایزر تا رسیدن به هدست وایرلس HyperX Cloud Alpha با طول عمر باتری 300 ساعت راه زیادی در پیش دارد.

هدست وایرلس جدید سنهایزر Momentum 4 از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار است

باید به این نکته هم اشاره کنیم که هدست Sennheiser Momentum 4 توانایی ارائه خروجی 96 کیلو هرتز و 24 بیت را با نرخ 420 کیلو بیت در ثانیه دارد و کیفیت صدای آن تضمین شده است.

هدست جدید سنهایزر در پایگاه داده Canada Computers & Electronics با قیمت 350 دلار لیست شده که در کمال تعجب نسبت به مومنتوم 3 (با قیمت 411 دلار) ارزان تر است! در مجموع به نظر می رسد این هدست نیز به زودی به دسته بهترین هدست های بی سیم بازار بپیوندد.

منبع: gizmochina