Razer از شناخته شده ترین و معتبرترین شرکت تولید کننده انواع مختلف هدست های گیمینگ در سراسر دنیا محسوب می شود. این شرکت دست به تولید یکی از مناسب ترین و شیک ترین هدست های گیمینگ زده تا قادر به رفع نیاز اکثر گیمرها باشد! این هدست با عنوان Barracuda Pro تولید شده است. این مدل هدست برخلاف ظاهر ساده، از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار بوده تا قادر به پخش صدا با بالاترین کیفیت باشد. ریزر در طراحی این مدل هدست از گوشی هایی که دارای فرم مستطیلی شکل هستند استفاده کرده و با توجه به نرمی بی نظیری که در اختیار دارند راحتی استفاده را برای کاربر به ارمغان خواهند آورد. از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل هدست می توان به اتصال بی سیم دوگانه Smartswitch، باتری قدرتمند، برخورداری از حالت ANC و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Barracuda Pro ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تجربه لحظات هیجان انگیز با هدست گیمینگ Razer Barracuda Pro

هدست گیمینگ ریزر مدل Barracuda Pro: ساده اما قدرتمند!

شکل ظاهری شیک و ساده یکی از ویژگی های مثبتی است که شرکت Razer در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Barracuda Pro استفاده کرده است. این مدل هدست برای افرادی که به دنبال هدست ارگونومیک هستند می تواند بهترین گزینه باشد. ارگونومیک بودن این هدست باعث می شود تا کاربر بدون کوچک ترین خستگی اقدام به استفاده طولانی مدت از آن کند. مواد استفاده شده در ساخت این هدست باعث شده تا این هدست از میزان وزن مناسبی برخوردار باشد و کاربر بتواند ساعت های زیادی بدون احساس خستگی از این هدست استفاده کند. شرکت Razer جهت افزایش هر چه بیشتر راحتی کاربر از پدهای بسیار نرم استفاده کرده است. در ضمن علاوه بر پدها و هدبند، بدنه این مدل هدست نیز از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده تا هنگام سقوط از ارتفاع و یا ضربات احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد.

از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی هایی این هدست سبک و راحت می توان به درایورهای اختصاصی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در هدست گیمینگ Razer Barracuda Pro از نوع TriForce بوده و می تواند علاوه بر ایجاد بیس قدرتمند، فرکانس های بالا، متوسط و پایین را به صورت جداگانه پردازش کند! به لطف بهره مندی از این نوع درایور می توانید صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را بشنوید! در ضمن درایورهای موجود در این هدست از قطری برابر با 50 میلی متر برخوردار هستند! از ویژگی درایورهای اضافه شده در این مدل هدست می توان به 3 قسمتی بودن آن اشاره کرد که از قابلیت پردازش به صورت جداگانه بهره می برند!

در ضمن درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید، زیرا اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیمی دارد و هر اندازه قطر درایور بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما می رسد!

هدست گیمینگ ریزر مدل Barracuda Pro: ساده اما قدرتمند!

میکروفون حساس و قابلیت اتصال بی سیم هدست گیمینگ ریزر Razer Barracuda Pro!

شرکت Razer در طراحی هدست گیمینگ Barracuda Pro از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. این میکروفون با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهید. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به قابلیت حذف نویز و دریافت صدا از تمام جهات (الگوی قطبی Omnirectional) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! در ضمن این میکروفون از حساسیت مناسب، فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزار هرتز نیز بهره مند بوده تا قادر به ارائه بهترین عملکرد در هنگام استریم و استفاده از نرم افزارهای استریم باشد! راحتی استفاده از هدست نمونه امکاناتی است که شرکت ریزر در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Barracuda Pro استفاده کرده و با توجه به قابلیت اتصال به 2 روش مختلف می توان گفت که کاربر بسته به راحتی خود می تواند یکی از روش ها را برای متصل شدن به سیستم مد نظر خود استفاده کند! روش های اتصال استفاده شده در این مدل از هدست شامل بلوتوث و اتصال 2.4 گیگاهرتزی می شود! این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای کاربر ارائه کند! در واقع این فناوری قابلیت ارائه اتصال پایدارتری نسبت به اتصالات بلوتوثی داشته و می تواند محتوا را به صورت آنی به هدست منتقل کند. تحت پوشش قرار دادن فضای بیشتر (تا 12 متر) از ویژگی های این نوع اتصال بوده که این امکان را به کاربر می دهد تا آزادی عمل بیشتری را به دست آورده و بدون نگرانی بابت قطع شدن میز خود را ترک کنند! در ضمن این قابلیت قادر به پوشش دادن تمامی سلیقه ها بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا از سازگاری بیشتری برخوردار شود.

میکروفون حساس و قابلیت اتصال بی سیم هدست گیمینگ ریزر Razer Barracuda Pro!

با استفاده از دانگل USB قادر خواهید بود نسبت به برقراری ارتباط با انواع لپ تاپ و سیستم کامپیوتری خانگی اقدام کنید. این روش با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا از پخش صدا بدون لگ و تاخیر بهره مند شود. این هدست گیمینگ بی سیم با توجه به اتصال بلوتوث که در اختیار دارد قادر است بدون نیاز به رابط و یا دانگل اضافه به انواع کنسول، موبایل، لپ تاپ، تبلت و ... متصل شود. با متصل شدن این مدل هدست به کنسول می توانید از بالاترین ترین و فوق العاده ترین کیفیت صدا بهره مند شوید. از ویژگی های مهمی که شرکت ریزر به منظور استفاده هوشمندتر از هدست مورد استفاده قرار داده نیز می توان به قابلیت اتصال به 2 دستگاه به صورت همزمان و یا همان SmartSwitch اشاره کرد. این قابلیت به لطف بهره مندی از 2 روش اتصال میسر بوده و با متصل شدن از طریق دانگل USB به دستگاه مد نظر خود می توانید از قابلیت متصل شدن از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند خود نیز بهره ببرید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ Barracuda Pro ریزر از یک باتری قدرتمند با شارژدهی برابر با 40 ساعت و کلیدهای کنترلی (شامل قابلیت تغییر میزان صدا، قطع و وصل کردن میکروفون، فعال و غیر فعال سازی نویز) برخوردار است!

منبع: razer