با این محصول، چندین دستگاه را همزمان شارژ کنید.

همه ما در شرایطی بوده‌ ایم که باید گوشی هایمان را شارژ می کردیم، اما تعداد محدودی پریز در دسترس بوده و شاید در یک خانواده با همان تعداد کم نیز همیشه دعوا و مشکل وجود داشته است. اما امروزه با ساخت ایستگاه های شارژ، این مشکل به طور کلی برطرف شده است و به کاربران این امکان را می دهد که چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. همچنین با وجود این محصول دیگر نگران ریخت و پاش کابل های سیم شارژ در محیط اطراف و ایجاد بی نظمی نخواهید بود!

با ایستگاه شارژ Alxum 7 Port، دیگر بر سر پریز برق دعوا نخواهید کرد!

در این بخش قصد داریم ایستگاه شارژ Alxum 7 Port را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که از نامش پیداست، دارای هفت پورت برای شارژ دستگاه ‌های مختلف از جمله آیفون، آیپد، کنسول نینتندو سوییچ و... می باشد. ضمن این که ابعاد این شارژر نسبتا کوچک است و در کنار دامنه سازگاری گسترده ای که دارد، به یک لوازم جانبی عالی برای هر خانه تبدیل شده است.

اگرچه ایستگاه شارژ Alxum 7 Port از نظر قیمتی کمی گران است، اما از کابل های USB و اسلات های زیادی برای شارژ وسایل الکترونیکی بهره می برد و شامل یک پورت شارژ سریع USB-C PD می باشد. همچنین در این دستگاه، یک استند برای اپل واچ نیز در نظر گرفته شده است که می توانید ساعت هوشمند خود را بر روی آن قرار داده و شارژ کنید.

در واقع ایستگاه شارژ Alxum مجهز به 7 پورت برای شارژ گوشی، ساعت، تبلت و ... است که به همه این امکان را می دهد وسایل الکترونیکی خود را به طور همزمان شارژ کنند. بر روی این دستگاه چندین شیار وجود دارد که می توانید تقسیم کننده ها را درون آن ها فیکس کنید و با قرار دادن گوشی، تبلت و ... خود بر روی آن فضای مرتب و جمع و جور تری را ایجاد کنید. با این وجود، ایستگاه شارژ Alxum یک وسیله عالی برای سفر به شمار می آید.

با ایستگاه شارژ Alxum 7 Port، دیگر بر سر پریز برق دعوا نخواهید کرد!

گفتنی است که این ایستگاه شارژ، از شش پورت USB 2.4 A و یک پورت USB-C 30W PD جهت شارژ سریع بهره می برد. همچنین دارای هفت کابل کوتاه است که شامل دو عدد کابل Lightning به USB، سه عدد کابل USB-C به USB، یک کابل micro B به USB و یک کابل USB-C به USB-C است که به شما امکان می دهد هر نوع دستگاهی را به راحتی متصل کرده و شارژ کنید.

یکی از نقاط ضعف ایستگاه شارژ Alxum 7 پورت، عدم ارائه شارژ بی سیم یا وایرلس است و با توجه به این که این قابلیت امروزه در بسیاری از وسایل الکترونیکی رواج پیدا کرده است، می توان آن را یک نقطه ضعف بسیار مشهود دانست. با این حال، اگر این قضیه برای شما مهم است می توانید ایستگاه های شارژ دیگری را که حداقل یک قسمت شارژ بی سیم دارند خریداری کنید.

با ایستگاه شارژ Alxum 7 Port، دیگر بر سر پریز برق دعوا نخواهید کرد!

نظر شما در رابطه با ایستگاه شارژ Alxum 7 Port چیست؟ آیا تاکنون از این محصول استفاده کرده اید؟ شما می توانید از طریق بخش "نظرات" تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: imore