نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج در دنیای تبلیغات از مهم ترین ابزارها است و امکانات متعددی را برای این منظور ایجاد می کند. کاربرد این دستگاه چنان گسترده است که از آن از فست فودی ها و کافه ها گرفته تا در بانک ها و بیمارستان ها استفاده می شود! اما شاید تا به حال کمتر به کاربرد دستگاه دیجیتال ساینیج در نمایشگاه های تجاری اشاره ای شده باشد. هر چند برگزاری این نمایشگاه ها با شروع شیوع ویروس کووید-19 با اختلال مواجه شد، اما در ماه های اخیر و به خصوص پس از واکسیناسیون همگانی شاهد برگزاری این نمایشگاه ها در برخی از کشورها بوده ایم. شرکت های حاضر در این نمایشگاه ها می توانند با نمایش محتوایی جذاب و چشمگیر، نگاه مراجعه کنندگان را به سمت غرفه و محصولات خود جلب کنند! در ادامه با ارائه چند آمار جالب، نقش دیجیتال ساینیج در نمایشگاه تجاری را بیشتر مورد تأکید قرار می دهیم!

دیجیتال ساینیج در نمایشگاه های تجاری چه امکاناتی را ایجاد می کند؟

* 93 درصد از مراجعه کنندگان مشاهده محتوای دیجیتال را در هنگام تصمیم گیری برای خرید مفید می دانند.

در یک نمایشگاه تجاری تمامی رقبای شما در چند قدمی تان حضور دارند و هر یک از آنها تمام تلاش خود را می کند تا مراجعه کنندگان را به سمت شرکت خود جلب کند. پس فقط چند دقیقه فرصت دارید تا بر روی افرادی که در حال گذر از مقابل غرفه شما هستند تأثیر بگذارید و آنها را متقاعد کنید تا از شما خرید کنند! محتوای تولید شده برای کاربر (UGC) یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توانید بر روی افراد تأثیر آنی بگذارید! به عنوان مثال نمایش گواهینامه ها و جوایز شرکت، عکس های تبلیغاتی از افراد مشهوری که از شما خرید کرده اند یا تخفیف های جذاب بر روی Digital Signage می تواند در این زمینه مفید باشد. استفاده از یک دستگاه دیجیتال ساینیج آسان ترین روش برای نشان دادن چنین محتوایی به مشتری است.

* از هر چهار متخصص فنی شرکت ها یک نفر از تبلت برای ثبت نام در نمایشگاه تجاری استفاده می کند و 60 درصد از برنامه ریزان شرکت ها عملکرد بدون مشکل تجهیزات دیجیتال در محل نمایشگاه را به اندازه یک اتصال اینترنت قوی مهم می دانند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه های تجاری عاشق تکنولوژی هستند و اغلب در استفاده از آن مهارت زیادی دارند. نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج می تواند در این زمینه هم مفید واقع شود و هزینه های شرکت ها را برای ثبت نام کارکنان، خرید تجهیزات سیستمی گران قیمت و انبوه اسناد چاپی به نصف کاهش دهد. پس دیگر نیازی به راه اندازی کامپیوترها و لپ تاپ های پر هزینه در محل نمایشگاه ندارید و می توانید از طریق یک ساینیج هوشمند کارهای خود را به پیش ببرید.

دیجیتال ساینیج در نمایشگاه های تجاری چه امکاناتی را ایجاد می کند؟

* 58 درصد از بازاریابان در کشور ایالات متحده طی برگزاری یک رویداد یا نمایشگاه تجاری، از رسانه های اجتماعی برای جذب مخاطب هدف خود استفاده کرده و این را یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی می دانند.

مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج روشی قدرتمند برای استفاده از رسانه های اجتماعی در هر نوع محیطی است و باعث می شود تا موضوعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی به صورت در لحظه برای مراجعه کنندگان به نمایش درآید. به خصوص نمایش پست هایی از سایر کاربران که در روزهای گذشته از غرفه شما در نمایشگاه خرید کرده اند و این موضوع را در شبکه های اجتماعی شخصی شان به اشتراک گذاشته اند، می تواند نقش زیادی در جلب توجه مخاطبان دیگر داشته باشید.

* استفاده از تکنولوژی در نمایشگاه تجاری می تواند باعث افزایش 20 درصدی حضور افراد شود، بهره وری را به میزان 27 درصد ارتقا دهید و به کاهش 20 تا 30 درصدی هزینه ها کمک کند. مشاهده همین یک آمار کافی است تا به استفاده از دیجیتال ساینیج در نمایشگاه تجاری ترغیب شوید! پس اگر قرار است تا در آینده شرکت شما در یک نمایشگاه مهم غرفه داشته باشد، می توانید نسبت به خرید دیجیتال ساینیج با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید! همچنین امکان خرید اینترنتی مانیتور صنعتی از شرکت ما برای شما وجود دارد. برای این منظور به وب سایت شرکت ایده برتر مراجعه کرده و پس از مشاهده مدل های موجود، نسبت به خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب به صورت اینترنتی اقدام کنید.

منبع: screencloud