در ژانویه سال 2021 (دی 1399) بود که برند موتورولا گوشی Moto G Stylus (2021) را معرفی کرد. این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های اندرویدی سری Moto G موتورولا شناخته می شود و توانسته تا به فروش قابل توجهی در بازار دست پیدا کند. اکنون شایعاتی در این رابطه منتشر شده که موتورولا قصد دارد تا یک نسخه جدید از این گوشی را با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G به بازار عرضه کند. 

موتورولا به زودی نسخه 5G گوشی Moto G Stylus (2021) را روانه بازار خواهد کرد

موتورولا پیش از این دو گوشی 5G ارزان قیمت با نام های One 5G و One 5G Ace را راهی بازارهای کشور آمریکا کرده است. به نظر می رسد که گوشی جدید Moto G Stylus 5G پشت سر این گوشی قرار خواهد گرفت و یکی از گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه 5G در بازار خواهد بود. مطابق با شایعات منتشر شده، این گوشی جدید موتورولا فقط در کشور آمریکا قابل خرید خواهد بود.

پیش بینی می شود که گوشی جدید Moto G Stylus 5G از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی به نسخه 4G آن داشته باشد. دوربین سلفی این گوشی احتمالاً به صورت hole-punch در گوشه سمت چپ بالایی صفحه نمایش آن قرار خواهد داشت و دوربین های آن دارای طراحی مشابه با گوشی Moto G100 و مجهز به چهار سنسور خواهد بود. لازم به ذکر است که در رابطه با رزولوشن و مشخصات دوربین گوشی Moto G Stylus 5G هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست.

موتورولا به زودی نسخه 5G گوشی Moto G Stylus (2021) را روانه بازار خواهد کرد

مشخصات فنی و سخت افزاری گوشی موتورولا Moto G Stylus 5G چه خواهد بود؟

متأسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات گوشی جدید Moto G Stylus 5G منتشر نشده است. در حال حاضر تنها چیزی که می دانیم این است که حافظه داخلی این گوشی دارای ظرفیت 256 گیگابایت خواهد بود. در حالی که نسخه 4G گوشی Moto G Stylus (2021) از تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 678 قدرت می گیرد، احتمالاً نسخه 5G این گوشی موبایل به تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 750G مجهز خواهد بود. این تراشه پیش از این در گوشی های 5G سری One موتورولا هم مورد استفاده قرار گرفته و به منظور اجرای بازی و مصارف گیمینگ بهینه سازی شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که نسخه 4G گوشی Moto G Stylus (2021) از صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.8 اینچ و رزولوشن 1080 x 2400 پیکسل بهره می برد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا برند موتورولا در نسخه 5G از صفحه نمایشی با مشخصات دیگر استفاده می کند یا خیر. با توجه اینکه این گوشی جدید در رده گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه جای دارد، به نظر نمی رسد که موتورولا قصد ارتقای صفحه نمایش آن را داشته باشد. در بخش نرم افزاری نیز پیش بینی می شود که گوشی Moto G Stylus 5G با سیستم عامل اندروید 11 عرضه شود. البته در این زمینه هم اخبار رسمی منتشر نشده و این اطلاعات تنها بر اساس شایعات و اخبار غیر رسمی ارائه شده است.

منبع: androidcentral