همان طور که می دانید فقط مشخصات سخت افزاری مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج حائز اهمیت نیست و اگر می خواهید تا به بالاترین بازدهی آن در جلب نظر مخاطبان دست پیدا کنید، باید از یک نرم افزار کاربردی نیز در کنار استفاده کنید. نرم افزار truDigital Signage به شما در این زمینه کمک زیادی می کند و امکانات متعددی در زمینه ارتباط دیجیتال با مخاطب را ارائه می دهد. شما می توانید فایل های خود شامل ویدئوها و عکس های مورد نظرتان را به پایگاه داده ابری این نرم افزار آپلود کرده و آنها را در هر لحظه ای که خواستید بر روی مانیتور صنعتی یا تلویزیون صنعتی خود به نمایش درآورید.

نرم افزار truDigital Signage به کاربران این امکان را می دهد تا فایل های خود را مدیریت کنند، محتوای مورد نظرشان را سازماندهی نمایید و از آن برای مدیریت چند مانیتور صنعتی از طریق یک سیستم مرکزی بهره ببرید. همچنین کاربران می توانند با دانلود فایل های گزارش، از میزان مؤثر بودن محتوای خود در برقراری ارتباط با مخاطبان مطلع شوند. به طور کلی می توان گفت که نرم افزار truDigital Signage با بهره بردن از بیش از 300 اپلیکیشن و قالب از پیش طراحی شده، برای هر کسب و کاری با هر سایزی مناسب است و امکانات قابل توجهی را ارائه می دهد.

اما ویژگی های کلیدی نرم افزار truDigital Signage چیست؟

- این نرم افزار امکان کنترل تمام دستگاه های مانیتور صنعتی شما را در هر لحظه و از طریق هر کامپیوتری فراهم می کند.
- شما می توانید از طریق وب سایت این نرم افزار، به سادگی به نصب قالب، شخصی سازی تم ها و زمان بندی نمایش محتوا به صورت گرافیکی بپردازید.
- truDigital امکان نمایش لحظه ای (real-time) محتواهایی مانند پست های شبکه های اجتماعی، آخرین اخبار، وضعیت آب و هوایی منطقه ای و... را ایجاد کرده است.

سازگاری با انواع مانیتور صنعتی در هر سایزی

سایز نمایشگر صنعتی مورد استفاده شما اهمیتی ندارد؛ truDigital به سادگی بر روی تمام ساینیج های هوشمند HD اجرا می شود. همچنین می توان از این نرم افزار بر روی تلویزیون بزرگ صنعتی برای نمایش محتوای تبلیغاتی بهره برد.

برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق شبکه های اجتماعی

truDigital با شبکه های اجتماعی یکپارچه شده و به شما این امکان را می دهد تا پست های هشتگ گذاری شده را با آن بر روی دستگاه ساینیج هوشمند انتشار دهید. در واقع از طریق این نرم افزار قادر خواهید بود تا با طیف وسیعی از کاربران شبکه های اجتماعی مختلف (مانند اینستاگرام، یوتیوب، توئیتر و...) ارتباط برقرار کرده و کسب و کار خود را برای آنها تبلیغ کنید.

زمان بندی نمایش محتوا

دیگر نیازی نیست تا در ساعات مختلف در طی روز به نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج خود مراجعه کنید تا محتوای در حال نمایش بر روی آن را عوض نمایید! به جای این کار می توانید نمایش محتوا بر روی دستگاه را از طریق truDigital زمان بندی کنید. پس از آن در ساعاتی که شما تنظیم کرده اید، محتوا به صورت اتوماتیک تغییر می کند. همچنین امکان زمان بندی نمایش محتوا به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه نیز با این نرم افزار وجود دارد.

کتابخانه محتوا و اپلیکیشن

با استفاده از truDigital به کتابخانه ای از اپلیکیشن ها و محتواهای مختلف دست پیدا خواهید کرد. این کتابخانه که روز به روز در حال گسترش است، به طور اختصاصی برای تهییج مخاطبان طراحی شده و به شما در انتخاب روش نمایش محتوای تبلیغاتی کمک زیادی می کند.

عکس ها و ویدئوهای HD

این نرم افزار از عکس ها و ویدئوهای HD به خوبی پشتیبانی می کند. تنها کافی است تا فایل های مورد نظر خود را به صورت drag and drop به قالب اضافه کرده و آنها را بر روی هر نمایشگری به نمایش بگذارید. همچنن می توانید تعیین کنید که هر عکس یا ویدئویی برای چه مدتی نمایش داده شود.

امنیت بالا

اطلاعات شما در truDigital همواره امن خواهد بود! این نرم افزار از متد رمزگذاری SSL بهره می برد و دیتا سنترهای آن دارای استانداردهای HIPPA، GLBA و SOX هستند. پس خیالتان راحت باشد! چرا که اطلاعات شما به هیچ عنوان در اختیار افراد غیر مجاز قرار نخواهد گرفت.

منبع: truDigital