OptiSigns یک اپلیکیشن مبتنی بر فضای ابری است که به صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا دیجیتال ساینیج خود را به بهترین شکل مدیریت کنند. این اپلیکیشن امکان استفاده از متن، عکس، ویدئو و دیگر انواع مدیا برای تولید محتوای تبلیغاتی را در اختیار شما می گذارد. ویژگی های کلیدی این اپلیکیشن شامل امکان زمان بندی نمایش محتوا، مجهز بودن به کتابخانه ای از مدیا، آپدیت اتوماتیک پلیر و پشتیبانی از نمایش مولتی اسکرین می شود.

اپلیکیشن OptiSigns برای استفاده در هر کسب و کاری با هر سایزی کاربرد دارد و امکان استفاده از فرمت های مختلفی مانند JPG، PNG، GIF، BMP و MP4 را فراهم می آورد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می توان دستگاه دیجیتال ساینیج را از راه دور کنترل کرد و ادمین دستگاه قادر خواهد بود تا محتوا را به صورت لحظه ای از پلی لیست های مختلف نمایش دهد.

در ادامه برخی کاربردهای این اپلیکیشن را در کسب و کارهای مختلف مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن OptiSigns در رستوران ها

اپلیکیشن OptiSigns در رستوران ها

در این اپلیکیشن صدها قالب اختصاصی برای نمایش منو قرار گرفته است. تنها کافی است تا قالب مورد نظرتان را انتخاب کنید، تغییرات دلخواهتان را در آن اعمال نمایید و آن را بر روی Digital Signage نمایش دهید. همچنین این اپلیکیشن امکاناتی برای هایلایت کردن تخفیف ها در نظر گرفته است. به طوری که با استفاده از آنها می توانید پیشنهادهای روز رستوران خود را همراه با تخفیف ها به بهترین شکل به مشتریانتان نمایش دهید. از دیگر امکانات اپلیکیشن OptiSigns می توان به امکان زمان بندی نمایش محتوا اشاره کرد. به این ترتیب تصاویر تبلیغاتی در حال نمایش بر روی ساینیج هوشمند برای وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت اتوماتیک تغییر می کنند. ضمن اینکه با نمایش اطلاعاتی مانند وضعیت آب و هوا، ترافیک، شبکه های اجتماعی، اخبار و... می توانید محتوای خود را به روز و تازه نگه دارید.

اپلیکیشن OptiSigns در رستوران ها

لابی ادارات، سازمان ها، هتل ها و حتی مجتمع های مسکونی جایی است که دستگاه ساینیج هوشمند و اپلیکیشن OptiSigns در آنها کاربرد زیادی دارند. به عنوان مثال می توانید با نمایش یک پیام خوشامدگویی خوش آب و رنگ و زیبا بر روی مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج از مراجعین خود به بهترین شکل استقبال کنید. همچنین در این اپلیکیشن قالب های رایگان با موضوع سلامتی (کووید-19)، تعطیلات، تولد، رویدادهای پیش رو و... تعبیه شده که در مناسبت های خاص می توانید از آنها بهره ببرید. ضمن اینکه OptiSigns امکان به اشتراک گذاری تقویم شخصی افراد با مانیتور صنعتی را از طریق سینک با Google Calendar فراهم می آورد.

اپلیکیشن OptiSigns در لابی ها

اپلیکیشن OptiSigns این امکان را فراهم می آورد تا محتواهای مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده تا به بیشترین تأثیرگذاری آنها دست یابید. به عنوان مثال پیام های رسمی اداری را می توانید با تصاویری جذاب تلفیق کرده و آنها را برای کارمندان ملموس تر کنید. همچنین می توانید با استفاده از این اپلیکیشن داشبورد نرم افزارهای اداری و کار تیمی مانند JIRA را در ابعاد بزرگ بر روی نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج نمایش دهید تا همه کارمندان در جریان امور قرار بگیرند. نمایش رویدادهای مهم پیش روی شرکت از دیگر امکاناتی است که اپلیکیشن OptiSigns فراهم می آورد. 

اپلیکیشن OptiSigns در دفاتر اداری

اپلیکیشن OptiSigns در جلسات اداری

این اپلیکیشن از قابلیت Share Screen پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا محتوای موجود بر روی موبایل، تبلت و حتی لپ تاپ خود را بدون نیاز به کابل یا دانگل بر روی نمایشگر صنعتی نمایش دهید. برای این منظور باید به وب سایت این اپلیکیشن مراجعه کرده و از مزیت ابری بودن این سیستم بهره ببرید! اپلیکیشن OptiSigns کاربردهای دیگری مانند نمایش برنامه جلسه (بخش های مختلف همراه با ساعت)، اتصال به تلویزیون، نمایش هشدارهای اضطراری و اطلاعاتی مانند اخبار را نیز در جلسات اداری دارد. به خصوص قابلیت اعلان هشدار در وضعیت های بحرانی کاربرد بالایی دارد و می تواند به حاضرین جلسه این امکان را بدهد تا سریع ترین واکنش را نشان داده و درب های خروجی را راحت تر پیدا کنند. همچنین نمایش وضعیت ترافیکی و آب و هوا می تواند برای حاضرین در جلسه مفید باشد.

اپلیکیشن OptiSigns در جلسات اداری

منبع: optisigns