ما در دنیایی زندگی می کنیم که تبلیغات در آن حرف اول را می زند! با توجه به رقابت شدیدی که بین برندهای مختلف وجود دارد، جلب توجه مشتریان و برقراری ارتباط هر چه نزدیک تر با آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که می توان جلب توجه مشتریان را معادل با فروش بالاتر در نظر گرفت. اما این مهم از چه طریقی امکان پذیر است؟ نمایش تصاویر تبلیغاتی درست در مقابل چشمان کاربر به شکلی جذاب و خیره کننده!

اینجا است که دیجیتال ساینیج اهمیت بالای خود را نشان می دهد! این دستگاه که در آن از تکنولوژی های به روز استفاده شده به شما این امکان را می دهد تا با نمایش داینامیک تصاویر دیجیتال، به اهداف مارکتینگ خود دست پیدا کنید. دستگاه دیجیتال ساینیج تبلیغاتی به هدف هدایت فکر مشتریان طراحی شده و امکان نمایش پیام های دلخواه را فراهم می آورد. این سیستم تعاملی راه را برای برقراری ارتباط های اولیه با مشتری باز می کند.

مزایای استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج Kitcast

درست است که مشخصات سخت افزاری Digital Signage و کیفیت تصویر آن اهمیت زیادی دارد، اما در کنار آن یک نرم افزار قدرتمند نیز باید به کار گرفته شود. در این بخش برخی قابلیت های نرم افزار دیجیتال ساینیج Kitcast را معرفی می کنیم. این نرم افزار با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده و به صورت 14 روز به شکل رایگان قابل استفاده است.
شاید بتوان گفت که نرم افزار Kitcast در دنیای نمایشگر صنعتی یکی از بهترین ها است و شاید بتوان چند نرم افزار معدود دیگر را در سطح و اندازه های آن دانست. این نرم افزار از تکنولوژی Apple TV قدرت گرفته اما می توان از آن بر روی سیستم های مبتنی بر اندروید و Amazon Fire TV نیز استفاده کرد. علاوه بر این، Kitcast دارای رابط کاربری ساده و خلاقانه ای است و دسترسی به امکانات مختلف آن به راحتی انجام می شود.

از طریق نرم افزار Kitcast، می توانید پلی لیست های شخصی سازی از محتوا را آماده کرده و نمایش آنها را زمان بندی کنید. فرض کنید که در چند منطقه جغرافیایی مختلف ساینیج هوشمند نصب کرده اید؛ می توانید برنامه نمایش تمامی آنها را از طریق این نرم افزار مشخص کنید. کیت کست به شما این امکان را می دهد تا دستگاه ساینیج هوشمند خود را به صورت 24 ساعته در تمام طول روز برنامه ریزی کرده و در ساعات دلخواه خود محتوای مورد نظرتان را بر روی آن نمایش دهید. 

نرم افزار Kitcast برای استفاده در کسب و کارهای مختلف با هر سایزی کاربرد دارد و دارای تمپلیت های مختلفی است. با استفاده از این محتوا می توانید هر نوع محتوایی را بر روی مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج انتشار دهید و به جای انجام دادن چندین کلیک برای ساخت قالب محتوا، از روش Drag and Drop برای این منظور استفاده کنید.

به طور خلاصه و تیتروار می توان مزایای استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج Kitcast را به صورت زیر بیان کرد:

* پشتیبانی از Apple TV

* مجهز بودن به یک ادیتور تمپلیت قدرتمند و قابل مدیریت

* عملکرد مناسب در کار با ویجت ها

* مجهز بودن به یک دیتابیس بزرگ از طرح های گرافیکی رنگی، فونت ها، ویجت ها و استیکرها برای طراحی حرفه ای

* امکان کنترل چند تابلو تبلیغاتی دیجیتال از یک کنترل پنل

* کاربری آسان و انعطاف پذیر

* قابلیت ذخیره سازی بر مبنای سیستم ابری

* تقویم داخلی با قابلیت استفاده آسان

* پشتیبانی از نمایش بدون وقفه محتوا به صورت 24/7

* دارای پنل آنالیز

* قابلیت شخصی سازی تمپلیت ها و محتوا

باید به این نکته هم اشاره کنیم که نرم افزار کیت کست امکان متصل کردن اکانت شبکه های اجتماعی به سیستم را فراهم می آورد. در این حالت می توانید از فیدهای شبکه های اجتماعی برای پست محتوا بر روی نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج خود استفاده کنید. همچنین امکان سینک کردن تقویم آن با Google calendar و نمایش وضعیت آب و هوا، اخبار و ساعت از طریق آن وجود دارد.

اگر شما هم می خواهید تا با خرید دیجیتال ساینیج کسب و کار خود را گسترش دهید و با جلب توجه مشتریان فروش خود را افزایش دهید، می توانید با کارشناسان ما در شرکت ایده برتر پارسیان صحبت کنید. برای این منظور و دریافت قیمت دیجیتال ساینیج از برندهای مختلف می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین جهت خرید اینترنتی مانیتور صنعتی می توانید به وب سایت ایده برتر مراجعه کرده و مدل های موجود بر روی سایت را مشاهده کنید.

منبع: mercurynews