یوتیوب پرمیوم ویژگی هایی دارد که قطعاً پرداخت هزینه برای خرید اشتراک آن ارزشش را دارد! همین که تبلیغات آزاردهنده میان ویدئوهای یوتویوب پخش نشود کافی است! البته کاربران یوتیوب پرمیوم امکانات دیگری هم دارند که از میان آنها می توان به امکان پخش ویدئوها به صورت آفلاین اشاره کرد. اما با این حال اگر قبلاً اکانت این سرویس را تهیه کرده اید و اکنون شرایطی برای شما ایجاد شده که وقت کافی برای تماشای ویدئو ندارید، می توانید اکانت خود را تعلیق کنید! بسیاری از افراد در شرایط شما ترجیح می دهند که به همان سرویس معمولی و پر از تبلیغات یوتیوب بازگردند و زحمت زدن پیاپی دکمه Skip برای رد کردن تبلیغات را به جان بخرند!

برای بستن اکانت یوتیوب پرمیوم باید چه کار کنیم؟

خوشبختانه کنسل کردن اکانت یوتیوب پرمیوم تنها چند ثانیه از شما زمان می گیرد و می توانید این کار را از طریق اپلیکیشن یوتیوب به سادگی انجام دهید. همچنین لازم به ذکر است امکان تغییر نام کانال یوتیوب بدون نیاز به تغییر نام اکانت گوگل نیز در یوتویوب وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل پس از لغو اکانت پرمیوم خود این کار را در اکانت یوتوب معمولی تان انجام دهید.

آموزش بستن اکانت یوتیوب پرمیوم

درست است که پرداخت هزینه برای خرید اشتراک YouTube Premium ارزشش را دارد، اما به زودی قرار است تا این هزینه افزایش پیدا کند! البته این افزایش هزینه اشتراک برای سرویس خانواده (فمیلی) یوتیوب پرمیوم اتفاق خواهد افتاد. این موضوع احتمالاً باب میل بسیاری از کاربران نخواهد بود! به طوری که ممکن است منجر به ترک سرویس یوتیوب پرمیوم از جانب آنها شود. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه این کار را انجام دهید!

برای بستن اکانت یوتیوب پرمیوم مراحل زیر را انجام دهید:

1- یوتیوب پرمیوم را بر روی گوشی خود باز کنید.

2- بر روی عکس پروفایل خود که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

3- بر روی گزینه Purchases and memberships ضربه بزنید.

4- اکانتی را که قصد بستن آن را دارید انتخاب کنید. در این آموزش اکانت مورد نظر YouTube Premium است.

آموزش بستن اکانت یوتیوب پرمیوم

5- بر روی Deactivate ضربه بزنید.

6- اگر می خواهید تا عضویت خود را برای یک دوره کوتاه مدت به حالت تعلیق درآورید، بر روی دکمه Pause instead ضربه بزنید. در غیر این صورت گزینه Countinue to cancel را انتخاب نمایید.

7- در این مرحله دلیل کنسل کردن اکانت خود را انتخاب کنید.

8- بر روی دکمه Next ضربه بزنید.

9- یک پنجره تأیید به شما نمایش داده می شود. بر روی Yes ضربه بزنید.

برای بستن اکانت یوتیوب پرمیوم باید چه کار کنیم؟

اگر چه یوتیوب پرمیوم از قابلیت پلی بک ویدئو با رزولوشن 4K برخوردار است و از امکانات متعدد دیگری مانند سازگاری با طیف وسیعی از دستگاه ها (از گوشی های هوشمند گرفته تا تلویزیون و حتی نمایشگرهای هوشمند) بهره می برد، اما این موضوع به معنای آن نیست که این سرویس کامل و بی عیب و نقص است! پس کنسل کردن اکانت آن موضوع عجیب و غریبی نیست و اتفاقاً در میان کاربران در حال رایج شدن است!

لازم به ذکر است که شما تا پایان دوره فعلی اشتراک خود همچنان می توانید از یوتیوب پرمیوم استفاده کنید. اما پس از آن اکانت شما به حالت تعلیق در می آید.

منبع: androidcentral