این روزها به دلیل همه گیری ویروس کووید-19، بازار کسب و کارهای اینترنتی حسابی داغ شده است. درست است که با واکسیناسیون سراسری، شرایط در بسیاری از کشورها در حال عادی شدن است، اما این مدتی که از شیوع کرونا گذشته دید بسیاری از افراد نسبت به کسب و کارهای اینترنتی را تغییر داده است. یکی از حوزه هایی که در مدت اخیر با رشد روز افزونی مواجه شده، حوزه تولید محتوای تبلیغاتی است. برای این منظور شما به میکروفون هایی نیاز خواهید داشت تا از طریق آنها صدای خود را برای استفاده بر روی تصاویر ضبط کنید. همچنین یک میکروفون قدرتمند امکاناتی مانند ضبط پادکست را به شما می دهد. در همین راستا شرکت Razer به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ساخت تجهیزات به روز کامپیوتر، دو مدل جدید از میکروفون های سری Seiren را معرفی کرده است.

شرکت ریزر جدیدترین میکروفون های Seiren خود را معرفی کرد

میکروفون های جدید ریزر با مدل های Seiren V2 Pro و Seiren V2 X عرضه خواهند شد. میکروفون ریزر Seiren V2 Pro یک میکروفون حرفه ای است که به سادگی توانایی رقابت با بهترین میکروفون ها برای استریمرها را دارد. مدل Seiren V2 X به منظور استریمینگ معمولی محتوا طراحی شده که به سبک مدل های محبوب Seiren X ریزر ساخته شده است. هر دوی این مدل ها به تازگی راهی بازار شده اند. مدل V2 Pro با قیمت ابتدایی 150 دلار و مدل V2 X با قیمت ابتدایی 100 دلار در بازار موجود شده اند.

میکروفون ریزر Seiren V2 Pro به فیلترهای رده بالا و محدود کننده های آنالوگ مجهز است که باعث می شود تا صدا بدون کوچکترین نویزی ضبط شود. شرکت ریزر ویژگی های کلیدی این میکروفون را به صورت زیر لیست کرده است:

* یک میکروفون داینامیک برای ضبط صدای وکال به شکلی قدرتمند و شفاف
* دارای فرکانس پاسخ دهی 20 هرتز جهت ثبت محدوده وسیع تری از صداها
* مجهز به محدود کننده آنالوگ جهت جلوگیری از اعوجاج صدا
* محدوده داینامیکی و دفت عالی با بهره بردن از بیت ریت 24

میکروفون Seiren V2 X نیز از نوع کندانسور است که مشخصه های اصلی آن از جانب ریزر به صورت زیر معرفی شده است:

* یک میکروفون کندانسور 25 میلی متری برای ثبت صدای وکال به صورت طبیعی
* بهره بردن از الگوی سوپر کاردیو برای ایزوله کردن هر چه بیشتر صدا
* مجهز به محدود کننده آنالوگ جهت جلوگیری از اعوجاج صدا
* محدوده داینامیکی و دفت عالی با بهره بردن از بیت ریت 24

هر دوی این میکروفون ها با اپلیکیشن Razer Synapse سازگاری دارند که امکانات متعددی برای اعمال تنظیمات مختلف را برای شما فراهم می آورند. از جمله این امکانات می توان به قابلیت تفکیک صدای ورودی و خروجی به ازای چند دستگاه منبع صدای مختلف اشاره کرد. به این ترتیب به صورت حرفه ای می توانید به ضبط صدا پرداخته و صداهای اضافی را از نسخه نهایی حذف کنید.

منبع: windowscentral