میکروفون یکی از مهم ترین و حیاتی ترین نیازهای یک استریمر بوده و پیدا کردن یک میکروفون باکیفیت و مناسب استریم که بتواند صدای شما را به بهترین شکل منتقل کند کار سختی محسوب می شود! در این مقاله سعی در معرفی و بررسی تخصصی یکی از بهترین و مناسب ترین میکروفون های موجود در بازار که با عنوان میکروفون استریم Seiren V2 X ریزر تولید و عرضه شده است را داریم! این میکروفون به دلیل بهره مندی از قابلیت ها ویژگی های متنوع و متعددی که در اختیار دارد از طرفداران و کاربران زیادی نیز برخوردار بوده و توانسته نظر اکثر استریمرها را به سمت خود جلب کند!  میکروفون استریم Seiren V2 X ریزر به دلیل بهره مندی از حساسیت بالا، تنظیم خودکار گین صدا، لرزه گیر داخلی و ... می تواند عملکرد انتقال صدا را به بهترین شکل ممکن انجام دهد! وزن و ابعاد مناسب نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم این مدل از میکروفون شرکت ریزر محسوب می شود. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

میکروفون Razer Seiren V2 X ابزاری حرفه ای برای استریمرها!

دارای کیفیت بالا!

از ویژگی های مثبت و مهم میکروفون استریم Seiren V2 X ریزر می توان به حساسیت فوق العاده بالای آن اشاره کرد. این ویژگی می تواند موجب می شود تا کاربر هنگام استفاده از این میکروفون به خصوص در فرکانس های بالا بتواند صدای خود را با نهایت دقت ضبط کند! پس از پخش صدای ضبط شده نیز می توانید از کیفیت صدای خود که بدون هیچ دخالت و افکتی ضبط شده لذت ببرید! شرکت ریزر به منظور درک بهتر کیفیت این مدل میکروفون در وبسایت خود یکی از نمونه صداهایی که بوسیله میکروفون استریم Seiren V2 X و یک میکروفون متفرقه و غیر استاندارد ضبط شده را قرار داده تا کاربر کیفیت و حساسیت بالای این مدل میکروفون را بهتر درک کند!

شرکت ریزر در طراحی و ساخت این مدل میکروفون از الگوی قطبی سوپر کاردیوئید بهره برده است. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا شما قادر به ضبط صداهایی که فقط از مقابل و کناره های میکروفون در حال پخش شدن هستند باشید! در نتیجه این امکان به شما داده خواهد شد که بتوانید فقط صداهای مورد نظرتان را ضبط کرده و دیگر صداهای موجود در محیط را ضبط نکنید. از دیگر ویژگی های مثبت استفاده شده در میکروفون استریم Seiren V2 X ریزر می توان به قابلیت تنظیم خودکار گین صدا اشاره کرد. این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند بدون نگرانی بابت دیستورت و یا کلیپینگ مشغول ضبط صدای خود باشد. در واقع این قابلیت با تنظیم خودکار گین صدا هنگامی که کاربر لحظات پر سر و صدا و هیجان انگیز را در استریم های خود تجربه می کند می تواند کیفیت صدای کاربر را به بالاترین سطح کیفیت برساند.

میکروفون Razer Seiren V2 X ابزاری حرفه ای برای استریمرها!

مجهز به کلید های کنترلی و لرزه گیر داخلی!

Razer به منظور جلوگیری و نابود سازی صداها و لرزش هایی که ناشی از برخوردهای ناگهانی و اتفاقی به وجود می آید از یک لرزه گیر داخلی در میکروفون استریم Seiren V2 X استفاده کرده است. لرزه گیر تعبیه شده در این مدل میکرفون به صورت کاملا مخفی طراحی شده و با توجه به قابلیت و وظیفه ای که بر عهده دارد می تواند تبدیل به یکی از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی های استفاده شده در این میکروفون شود! شرکت ریزر جهت زیر نظر گرفتن و نظارت بر کیفیت صدای در حال ضبط از جک 3.5 میلی متری در پشت میکروفون بهره برده است. کاربر با اتصال دادن هدست خود به این جک می توان کیفیت ضبط صدای خود را زیر نظر بگیرد. در ضمن برای راه اندازی و آماده به کار کردن میکروفون استریم Seiren V2 X ریزر کار سختی پیش رو ندارید! برای راه اندازی این میکروفون کافیست کابل موجود در داخل جعبه (USB Type-C به USB Type-A) را به سیستم مورد نظر خود متصل کرده و بدون هیچ چالشی شروع به ضبط کردن و یا استریم های باکیفیت و حرفه ای کنید!

میکروفون Razer Seiren V2 X ابزاری حرفه ای برای استریمرها!

لازم به ذکر است که شرکت ریزر برای آن دسته از افرادی که به دنبال راه حلی برای دست یابی به بهترین حالت تنظیمات هستند، نرم افزار Razer Synapse را ارائه کرده است. کاربر با استفاده از این نرم افزار قادر خواهد بود به تنظیم میکس صدا پرداخته و بهترین محتوا را ارائه دهد! از دیگر قابلیت ها و امکانات موجود در این نرم افزار می توان به مدیریت میزان بلندی و پخش در کانال های مختلف اشاره کرد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که میکروفون استریم Seiren V2 X ریزر دارای میزان نویزی برابر با 120 دسی بل، نسبت سیگنال به نویز 105 دسی بل، حساسیت میکروفون -34 دسی بل و فرکانس پاسخ دهی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است و قادر به پخش تمام صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان می باشد.

منبع: razer