شرکت HyperX یک میکروفون جدید برای استریمرها راهی بازار کرده است که DuoCast نام دارد. این میکروفون از صدای 24 بیت High-res پشتیبانی می کند و نرخ نمونه برداری 96 کیلوهرتز را ارائه می دهد. این ویژگی منجر به ارائه صدایی کاملاً شفاف و واضح می شود. این میکروفون بین دو مدل رده پایین SoloCast و مدل رده بالای QuadCast قرار می گیرد. HyperX برای این دو مدل نیز رنگ های جدیدی را عرضه کرده و رنگ بندی آنها را گسترش داده است.

برند HyperX میکروفون DuoCast را با نورپردازی RGB برای استریمرها عرضه کرد

میکروفون HyperX DuoCast USB با کنسول های PS5 و PS4 سازگار است و می توان آن را به کامپیوترهای رومیزی ویندوزی و مک هم متصل کرد. البته توجه داشته باشید که این میکروفون از کنسول های Xbox Series X و Xbox Series S پشتیبانی نمی کند. بنابراین برای استریم صدا از این دستگاه ها باید هدست های سازگار با ایکس باکس را تهیه کنید.

از جمله ویژگی های این میکروفون می توان به مجهز بودن به فیلتر پاپ داخلی و یک پایه ضد شوک با ارتفاع کم اشاره کرد. استریمرها می توانند نحوه قرارگیری میکروفون HyperX DuoCast را به دلخواه خود تنظیم کنند و آن را با دو الگوی پولار (کاردیود یا چند جهته) قرار دهند.

برند HyperX میکروفون DuoCast را با نورپردازی RGB برای استریمرها عرضه کرد

شرکت HyperX همچنین میکروفون DuoCast را به نورپردازی LED مجهز کرده است که از طریق نرم افزار HyperX NGENUITY قابل کنترل است. به این ترتیب استریمرها می توانند نورپردازی این میکروفون را متناسب با دیگر تجهیزات سیستم خود تنظیم کرده و به زیبایی مورد نظر خود دست پیدا کنند!

باید به این نکته هم اشاره کنیم که شرکت HyperX برای میکروفون های QuadCast S و SoloCast هم رنگ جدیدی عرضه کرده است. این میکروفون ها که مدتی از زمان عرضه آنها به بازار می گذرد، هم اکنون در رنگ سفید هم موجود شده اند. میکروفون SoloCast به ویژگی جدیدی هم مجهز شده است و اکنون از صدای 24 بیت با رزولوشن عالی پشتیبانی می کند. همچنین این میکروفون به نرخ نمونه برداری 96 کیلو هرتز مجهز شده است. لازم به ذکر است که میکروفون QuadCast یکی از رده بالاترین میکروفون ها برای استریم است و کارایی بالایی در هنگام ضبط صدا ارائه می دهد.

برند HyperX میکروفون DuoCast را با نورپردازی RGB برای استریمرها عرضه کرد

میکروفون DuoCast از برند HyperX از طریق پورت USB به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود. این میکروفون برای استریم در هنگام بازی کارایی بالایی دارد و همان طور که اشاره شد از نسل جدید کنسول های بازی پلی استیشن پشتیبانی می کند. همچنین تولید کنندگان محتوا می توانند بر روی این میکروفون با کیفیت حساب ویژه ای بازی کنند. پیش بینی می شود که میکروفون HyperX DuoCast با استقبال قابل توجهی از جانب یوتیوبرها مواجه شود. چرا که این میکروفون صدای گوینده را با وضوحی عالی ضبط می کند و از تأثیر گذاشتن سر و صدای اضافی محیط بر روی کیفیت نهایی صدا تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند. در طراحی این میکروفون اصول ارگونومی نیز به خوبی رعایت شده است. به طوری که در هنگام قرار دادن آن بر روی میز، به سر و گردن کاربر فشاری وارد نخواهد شد.

منبع: windowscentral