مطابق با اعلام شیائومی، مچ بند هوشمند Xiaomi Band 7 از زمان عرضه تا کنون بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفته است. این مچ بند در اواخر ماه May به بازارهای کشور چین عرضه شده، اما هنوز راهی بازارهای جهانی نشده است. بنابراین فروش بیش از یک میلیون نسخه ای این مچ بند هوشمند به بازارهای کشور چین مربوط می شود.

مچ بند هوشمند Xiaomi Band 7 تا به اینجا بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفته است

اکنون بیایید به مشخصات دستبند هوشمند Xiaomi Band 7 نگاهی بیاندازیم. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED با سایز 1.62 اینچ است که زاویه دید آن نسبت به قبل 25 درصد وسیع تر شده است. این دستبند تنها 13.5 گرم وزن دارد و هیچ گونه فشاری را به مچ کاربر وارد نمی کند. از این جهت می توان آن را بدون هیچ مشکلی در تمام طول روز به مچ بست. از دیگر ویژگی های این مچ بند هوشمند می توان به مجهز بودن به رابط کاربری باز طراحی شده و کاملاً جدید اشاره کرد. ضمن اینکه بیش از 100 طرح صفحه ساعت جدید به این مدل اضافه شده است.

لازم به ذکر است که مچ بند هوشمند Xiaomi Band 7 از والپیپر داینامیک “Mars” پشتیبانی می کند و طول عمر باتری آن به 14 روز می رسد. همچنین این دستبند از بند ضد باکتری از جنس TPU در شش رنگ جذاب و نا متعارف برخوردار است که از نوع شب تاب (فلورسنس) هستند.

مچ بند هوشمند Xiaomi Band 7 تا به اینجا بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفته است

در بخش نرم افزاری، این مچ بند هوشمند جدید از قابلیت مانیتور کردن سطح اکسیژن خون به طور پیوسته در تمام طول روز بهره می برد. همچنین این مچ بند از 120 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و از چهار حالت آنالیز پیشرفته اطلاعات تمرینی برخوردار است.

اما اخیراً اطلاعاتی در دسترس قرار گرفته که نشان می دهد مچ بند Xiaomi Band 7 به زودی خارج از مرزهای چین نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. این مچ بند هوشمند موفق به دریافت گواهینامه BIS شده که حاکی از عرضه زود هنگام آن به بازارهای کشور هند است. ضمن اینکه این مچ بند گواهینامه های متعدد دیگری را نیز دریافت کرده و نام آن بر روی وب سایت های NCC و IMDA نیز دیده می شود. قیمت نسخه اروپایی شیائومی بند 7 بین 50 تا 60 یورو اعلام شده است. البته عرضه این مچ بند شیائومی در کشورهای اروپایی هنوز به صورت رسمی تأیید نشده و این خبر از طریق منابع غیر رسمی انتشار یافته است. پس ما صحت یا عدم صحت آن را نمی توانیم تأیید کنیم.

مچ بند هوشمند Xiaomi Band 7 تا به اینجا بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفته است

با توجه به فروش بیش از یک میلیون نسخه از مچ بند Xiaomi Band 7 در کمتر از سه هفته از زمان عرضه فقط در کشور چین، می توان گفت که مچ بندهای هوشمند شیائومی از محبوبیت بالایی در میان علاقه مندان به گجت های پوشیدنی برخوردار است. پیش بینی می شود که با عرضه این مچ بند در هند، فروش آن با جهش روبرو شده و از آمار فعلی هم بالاتر رود! هر چند بازار هند با چین تفاوت دارد و اصلاً نمی توان آن را پیش بینی کرد.

منبع: gizchina